OVO JE MOJ FREND TIN


Nirvana je ZAKON zato posijetite ovu stranicu





Image Hosted by ImageShack.us

ROŠTILJ


Sunce pici, mi rostiljamo
Cure gule krumpir u hladovini
Nedjeljom se mi planirano
Utapamo u harmoniji

Mi znamo sve već o zivotu
I sto ti meni imas pricati
Koliko trosi benzina u zimskim uvjetima
I koji je limar najjeftiniji

Divlje izlaske u grad zamijenio je sad
Lagani dvokorak uz puni zeludac
A sada zreli i debeli iscrpljenoj zeni
U prolazu dijelimo poljubac

Na rostilju zna se cevapi i kobase
Derbi sezone dreci na radiju
Sa skembom naprijed i brade masne
Jurimo ka trecem infarktu.

Divlje izlaske u grad zamijenio je sad
Lagani dvokorak uz puni zeludac
A sada zreli i debeli iscrpljenoj zeni
U prolazu dijelimo poljubac.






Dugorešanka

07.06.2005., utorak

BIJELO DUGME

Image Hosted by ImageShack.us
Bijelo Dugme, nema tu mnogo da se priča, ko nije ćuo za njih mora da je zadnjih 25 godina živio na Marsu.

Ukratko, popularni bend iz Sarajeva, sa Bregom na čelu, po mom mišljenju najbolji bend svih vremena na našim prostorima.
Kroz godine se mijenjao i sastav grupe. Originalna postava:
Željko Bebek, Zoran Redzić, Vlado Pravdić, Ipe Ivandić, Goran Bregović, a kasnije kao vokali su se pojavljivali Mladen Vojičić Tifa ("Kosovka djevojka" 1984.) i Alen Islamović na dva zadnja albuma ("Pljuni i zapjevaj moja Jugoslavijo"1986, "Ciribilibela" 1988).

Naravno kao i sve druge velike rock grupe, poslije godina uspjeha i izmjena vokalnih solista, članovi grupe su se razišli i pošli svojim putem. Alen, Bebek i Tifa vode solo karijeru, Brega piše muziku za filmove u Parizu, a Ipe je izvršio samoubojstvo u Beogradu...


- 13:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Osad će te u ovom blogu moći pratiti sve
o rocku i našim pjesmama!
Oni kojima se ne sviđa nek prošeću dalje!



Joj kak´ su mi ove Starke zakon!!!