utorak, 17.10.2006.

eto da i ja malo pisem na ovome blogu.........

sta da vam kazem osim LJUDI AJ NEMOJTE BITI U DEPRI MALO SE VESELITE!!!!!!!!!
ovih dana sam skopcala da su svi ljudi u debresiji i zele se svadati...tj. nikome nije do zabave pa sto vam je svima...
mene bas zanima jel ikome od vas blogera do zabave ili ste samo u depresiji......
npr. ja se po cjele dane molam ludirat samo zato sto se niko nece zajebavat samnom...... svi bi plakali ili spavali...pa to je jednostavno grozno...nastavnici me cijelo vrijeme opinju samo zato sto bi se ja zabavljala...stvarno ova jesen nije normalna...
meni nikada godisnje doba nemoze promjeniti raspolozenje.... u ponoc nekad malo prije nekada kasnije mi se spava...ujutro sam malo mamorna... a cijelo popodne i kada smo vani na izlasku mi se ZABAVLJAAAAAAAAA!!!!!!!
znam da je ovo jedan od mojih naj ama bas naj glupljih postova ali stas moram to reci ili napisat to je potreba.........
dosta o tome......
sta ima novo kod vas???????? sta vi radite u posljetnje vrijeme???????
jel vam skola dojadila ko meni????
neznam kake gloposti vise da pisem........
aj to bi bilo to.......
svima veliki kisek i aj molim vas idite se zabavljat nemojte spavat po cijele dane i gledat tv......
ps.otavljajte komentare...................................

- 11:06 - Spread your wings ( ukupno: 19) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.