dizajn by: MaLa CuRiCa DizAjn kostur by: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja SaM...=)

Ja sam jedna malla zajebana plawushica (kako bi rekla matty i ostatak...hehe)
Imenom Lea...Rođena na dan 27.3.1996. godine...

Image Hosted by ImageShack.us


Za sebe mislim da sam...
=) iskrena
=) dobra frendica
=) lijenaa...jakooo =)
=) foraaa
=) cool
=) zanimljiva
=) luda =D
=) i swe =)...

Wolimm...
=) family & friends
=) music (...is my life)
=) komp
=) zabawuu
=) tulumee...
=) glupirati se
=) pjewati
=) plesati
=) chocoladu
=) rijeci: weee, fora, cool....=)
=) pepperse
=) green day
=) zajefrkavat decke
=) wewwikee odmore
=) shopping...weeee
=) spawati
=) špricat se wodom =)
=) ostajat poslije škole u gradu
=) pozz ljude...hehe
=) owaj blogach =)

Ne wojimm...
=) powijest, prirodu, geografiju...
=) buđenje
=) školuu (ucenje, ispite, ispitivanja...)
=) cekati
=) laganje
=) glupe ljude
=) bezobrazne ljude...
Ima toga josh punooo...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

...Linkichi...
Malla plawushica
Ana & Iva
Vjestica mala
Tinchy
Prebegica
Džankićka
Besterica
Nina
Jeja



Free Music

Free Music



Free Music


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
























heiii ppls... ewo mene... wratila se jaa :))
za pocetak sorryte kaj nisam prije pisala post!!!
nije mi se dalooo... =)
puno se toga meni izdogadalo od proslog posta...
npr. bila sam na moru... weee, marija je slavila rockas, pocela je skola...
i mozda nesto izostavim jer se vise ni nesijecam... hehee =))
e danas idem na damjanov rockass... tako da sam se sada vratila iz grada... bila sam na ispovijedi =) i kupovala sam poklon... kupila sam mu nekakav axe dezic (najnoviji (: )...
pa da krenemm...
bila sam na moruu... tocnije na hvaru... hehe... bilo je super...
nisam bas imala nikakvo drustvo... al ok... =)
swi me pitaju jesam vidila koga poznatog al nisamm =((
bila sam i na otworenju dm-a... weee...i dobila sam punoo pokloncica =)
i kupila sam si punooo toga :))
i takoo... widila sam punoo zgodnih deckii =) mmm
i kaj da vam jos velim nego da je bilo super... =))
a sad mallo o marijinom rockasu...
prvo smo se kod nje okupile petra, kika, bjondicka, morena... a onda smo isle u grad po nives, teu i tocu... pa smo sve zajedno isle u pizzeriju =))
i onda nam se jos kasnije pridruzio luka...
poslije pizzerije smo isli u park... i tamo smo se mallo zaje*****i... hihi... pa smo petru i luku ostavili u parku mallo... same... hehe... a mi smo otisli u kulu... i tako smo mallo pricali i zezali see... a kad su se njih dvoje vratili isli smo do gimnazije... promijenili smo mi puno mjesta! =))
bila sam do pola 11 (23) :)) i bilo je superrr... =)
a sad mallo o skolii =))
prvi dan je bilo super... imali smo dva sata... a onda smo od 10 do 12, pola 1 bili u graduu =))
ma ovaj cijeli tjedan je bio superr... e daa.. u cetvrtak sam bila u zagrebu... isla sam zubaru i u shopping =))
kupila sam si 6 majica i tenisice =))
trebala sam starke al mi se nijedne nisu svidjele... a ja sam inace jakoo problematicna sto se tice toga =))
i tak... nemogu se bas vise nicega sjetit u ovom trenutku...
mozda vam stavim slike s mora... ali ne danas :))
e da vam kazem... da ne zaboravim!!
necu bas pisat postove dok je skola... nemojte se ljutit al stvarno imam puno za ucit... cak sam mislila i zatvorit blog na neko vrijeme al nisam...
i tako...
idem vam ja sad polako =)
kommajte miii :))
byeee swimaaa =)
ewo jos jedna slikica za kraj =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


|subota, 06.09.2008. , 12:10|

| Komentari (24) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.