dizajn by: MaLa CuRiCa DizAjn kostur by: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja SaM...=)

Ja sam jedna malla zajebana plawushica (kako bi rekla matty i ostatak...hehe)
Imenom Lea...Rođena na dan 27.3.1996. godine...

Image Hosted by ImageShack.us


Za sebe mislim da sam...
=) iskrena
=) dobra frendica
=) lijenaa...jakooo =)
=) foraaa
=) cool
=) zanimljiva
=) luda =D
=) i swe =)...

Wolimm...
=) family & friends
=) music (...is my life)
=) komp
=) zabawuu
=) tulumee...
=) glupirati se
=) pjewati
=) plesati
=) chocoladu
=) rijeci: weee, fora, cool....=)
=) pepperse
=) green day
=) zajefrkavat decke
=) wewwikee odmore
=) shopping...weeee
=) spawati
=) špricat se wodom =)
=) ostajat poslije škole u gradu
=) pozz ljude...hehe
=) owaj blogach =)

Ne wojimm...
=) powijest, prirodu, geografiju...
=) buđenje
=) školuu (ucenje, ispite, ispitivanja...)
=) cekati
=) laganje
=) glupe ljude
=) bezobrazne ljude...
Ima toga josh punooo...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

...Linkichi...
Malla plawushica
Ana & Iva
Vjestica mala
Tinchy
Prebegica
Džankićka
Besterica
Nina
Jeja



Free Music

Free Music



Free Music


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


























Heiii =)
Ewo mene… zadnji put prije odlaska na more…
Idem danas popodne!!! Weeee =)
Jedva cekam da dodemo… a nemoram vam ni govorit kamo idem jer sam to rekla vec 500 puta… hehe… al ewo ipak cu vam jos jednom reci… idem na hvar… weee… nadam se da cu vidit koju poznatu osobu… pa mislim tamo ih ima previse… hihi =)
I takk… jutros sam bila na treningu… spremila se za more (danas sam dovrsila) i ewo mee… pisem postic…
U proslim postu sam vam rekla da idem na josipin rockas… pa da vam kazem kako je bilo… odlicno!
Ja i marija smo isle zajedno… trebalo nam je pola sata (malo manje) da dodemo do josipine kuce… isle smo duzim putem… i napokon smo dosle…
Tamo su bile neke njezine frendice iz zagreba i drugih gradova… i jos njih iz Og-a…
Igrali smo miss… natjecale su se 4 cure i Antonio… hehe… a on ce sad u 4. raz… mislim
Ja, Marija, Josipa i Antonija smo bile ziri…
Swe cure su ble katastrofa tako da je Antonio pobijedio i dobio lentu (valjda se to tako zove…) na kojoj pise miss 2008 i krunu… heheee =)
Onda smo isli jest pizzu… pa smo malo igrali odbojku i izbijancije… i onda je na red dosla torta… weeee… bila je nekakva od cokolade i od vanilije… obadvije su bile prefinee… mljac =)
Nakon torte isli smo igrat skrivaca… po mrakuu… a u onoj ulici swe puno ludih ljudi =)
Brrrr =) malo smo se bojali al swe je dobro proslo… weee =) nitko nas nije pojeo… hahahahah =)
Malo se ja zezam =)
A tamo su na nekakvom zidicu sjedili neki decki i nas gledali kak igrali i pricali =)
Hihi… jedan je zgodan… mmmm =)
Al necu u detalje =)
I takoo… e daa… zelim josipi jos jednom cestitat rockas (sa zakasnjenjem)
Paa josipa… sretan rockasss… zelim ti punoo ljubavi, zdravlja, srece, prijatelja, dobrih komada (hehe)… i toga swega u paketu =)
i takocc...
bas mi i niste nesto kommali =(
al nisam ni ja vama... al sad cu... kad napisem post...
i sorryte ako nekom ne stignem kommat... swe cu vam kommiche vratit kad se vratim s mora...
nadam se da ce me punoooo komicha docekat =) plizzz
hehe...
bas mi post i nije nesto dugacak i dobar... al ok... glavno da nesto pise =)
idem vam ja sad polako... kommat, naravno =)
jedan weliki pozzzz i pusaaa swima koji mi kommate i posijecujete moj blog...
chitamo seee... za dva tjedna =)
falit cete miii... punooo =(
smrc =)
p0zZzZzIcH & k!$$iCh =)


|srijeda, 13.08.2008. , 11:40|

| Komentari (109) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.