< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

AbAuT mI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA saM VAm VaLnEa...
došla na svijet prije 15 godina...
skoro pa 16....
rođena sam 15.9.'91
zoWu me nea,vaLe,maLa,
pLawušo...ma iam puNo toGa..hh
živim u BiG GoRIcI
treniram rukomet,
desno krilo u rk Udarniku
slusam cAjKe i StRaNO,
idem u ekonomsku u vG..
prIJe u KuMIčIć
wolim sve svoje frendice i
frendove koih ima po0no00o...

ljubavno stanje: sLoboDna cuRica..
yeey....smijeh

Naj broj: 9
šTo se tIčE mog pSiHičkoG stanja ..
tipiČna plaVuša...hehe...smijeh
jaKo sam vEseLa oSoba...hihi...
i sVe vaS vOlim....

MOJ MSN:
valnea9@hotmail.com

Linkovi

MELITA
Moj i Silvijin blog
Šika
SiLviJa
Petrica
Iwa
Te@
Anitica
Dora
Monika
Mia
Leana
Petra Kolarec
Lucija
Petrich
Valeria
Kulasica
Tein depresivan blog
Janx
Doris


sLikiCee

aniTica i jaaa....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....ewo me...
Image Hosted by ImageShack.us


mELITA I Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

viP girLs...hihi...poD saTom
Image Hosted by ImageShack.us


nEa i & iwa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

subota, 28.04.2007.

I'M BACK....

yeeeee....pa ja sam se sjetila napisat post....bravo za mene...smijeh
jooj...nisam ga već napisala isssssee mjesec i pol...nda...tolko...
puunoo se toga dogodilo u mjesec i pol...hihi...nda,nda...
vjerujte mi ja neznam od kud da počnam ajme...
e ja i ivana (Lukačica) baš i nismo normalne..iss...e taq se zaebavamo pod treningom da je to strava....(nda...pas bez lanca...LOL)...ivana primaš big kissach....
a Melitice ljubavi nemoj mi biti u bedu...volim te punoo...drži mi se...( a miški je umro deda)...
ovih dana mi je baš ok...hihi,..non-stop treningić....i to ja i moja Anitica idemo na rolama...pa skoro uvjek kasnimo,al trener je već naviknuo...smijeh....LOL
u školi su ko i inače...lomovi pod satovima....hehe...a nismo normalni baš....zujo....u zadnje vrijeme mi se opće neda izlazit...nda,nda...meni se neda izlazit...a jbg i to se meni jednom moralo dogodit.......nda...ajmee...imat čemo radne subote...e brijem da ćem poludit...u školu ić subotomm bang!!!!!!! 5. i 19.5 ...al preživjet čem...valjda...mislim,nadam se...hihi ...
e da...Anitica...vojim te punooo i fala ti što si uvjek uz mene.....nda...baš si...srčeko...majeno...hihi....i naravno osim Anite moju drugu jubav mog Matića...nda,zaborafih reČ da smo skupa...već...hmmm...od 2.4 hihi...sad kolko je to? matematiko moja....nda......a puno ga wolim....cerekcerek....inače on ima suuupeer frendiće koji su zakon....Kontić,Hrco,Ivan.Brki.Stivi (lol)....ma ima ih...a dečki su super...
nda...Kontić i Hrco su mi "burazi"...LolČek...nda puno ih pozzam...i šaljem kissache...
i taqić...nda da ne zaboravi pozzat Tomića(Karla) koji ma jaaakoo voli zaebavat....joj,joj...i naravno Jerbić isto...non-stop...plavušooo...hihi..a ludi su...super dečkići....LoLčEK....i naravno Zaloker...al on ne cima tolko...hihi....i pozzam Lukača....i njegove seke-carice...hehe...a lude curke punoo ih volim...
jooj issseee neznam kaj da pišem...al sjetit čem se ja ne brinite...malo mi sad mozak blokira(mislim,a kad ne...?hehe)
pozzam i šaljem puse svima: ANITI,MATIĆU,MELITI,moniki,lauri,lukačicama,martini,kosici,adrijani,perich,
luciji,rizli,šiki,valeriji,basti,kontiću,hrci,stiviju,brkiju,lukaču,tomiću,stipi(tati),kukecu,
ivoni(plavushi),zvonku,toniju,čuxu,petacu,leu,ivoni,silviji,stažiću,
hrci2,stiji,iti,davoru,stelli,iwi,dori,maji,dunji,vugri,hani,josipi,
drondi,marti,ani,tanji,janxu,jaguriću,dariju,
miletiću,malom boriću,marinu...ma joooj issee ma svima...nemojte se ljutit ak nekog nisam napisala....sve vas volim i kisasam....
NeIch

|Komentiraj 124| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.