subota, 01.11.2008.

Shine a light...

Upalimo svijeću, svi skupa, za sve naše drage pokojne...

Photobucket


Love shine a light in every corner of my heart,
Let the love light carry, let the love light carry,
Light up the magic in every little part,
Let our love shine a light in every cornerof our hearts...

Love shine a light in every corner of my dream,
Let the love light carry, let the love light carry,
Like the mighty river flowing from the stream,
Let our love shine a light in every cornerof our dreams...

And we´re all gonna shine a light together,
All shine a light to light the way,
Brothers and sisters in every little part,
Let our love shine a light in every corner of our hearts...

Love shine a light in every corner of the world,
Let the love light carry, let the love light carry,
Light up the magic for every boy and girl,
Let our love shine a light in every corner of the world...

And we´re all gonna shine a light together,
All shine a light to light the way,
Brothers and sisters in every little part,
Let our love shine a light in every corner of our hearts...




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sve ide nekako...
Pjevanje nekako ide, škola nekako (moglo bi i bolje) ide, a i ljubav ide cerek
Poetično sam raspoložena u zadnje vrijeme, valjda od tolike količine nostalgične meteorološke slike..

Pala je još jedna u nizu kiša,
a crveno-bakreno lišće zamelo
moju dnevnu rutu.
No, kud god se okrenula,
kamo god pošla,
znam,
na tvom ću se naći putu...


Opako su počele pripreme za božićni koncert i tome se beskrajno veselim :)
17.11. i 27.11. idem gledati Carmen u Zagreb, opet... I to me beskrajno veseli :)
Opet su počeli prikazivati reklamu za Chio čipse gdje bakica otme vrećicu dečku i onda se pravi da je napadnuta. Obožavam tu reklamu :D
Moje malo zeleno-smeđe okice gledaju me gotovo svaki dan, a to je tako neopisivo dobro... Moji mali klarinetistički prstići gotovo svaki dan se isprepletu o moje prstiće.. Uživam :)

Photobucket

(Moj mali miš i ja u sjenici u glazbenoj... :)

Chopin me, sad već redovito, isprati na kraju dana...
A moj ljubljeni Floki mi pravi društvo onda kada moje tamnosmeđo-crne frčke ne mogu...

Photobucket

(Moj Floki i ja u Italiji, u sljedećem postu sigurno - izvješće o Italiji :)


Stiže novi dan, i pitam se što nosi? :)


Puse vam šalje svima vaša Martica :)

Photobucket

| 20:34 | Komentari (17) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>