o meni

ime:ana
prezime:zaboravila sam ga
godine:13
škola:oš. rapska
moje best frendice:lara,hana,mema,dea,
dora,petra,leona i grudicka
volim:jest,plesat,cedevitu,štrebere koji nevole
ucit,životinje
mrzim:štrebere,umisljenje,zmije,školu
htjela bih:bit frizerka il odvejtnica
naj frendovi:ivan,ante,dod,storic,a dobar mi
je jos damijan(slatki deckic)
naj pjevac:lil bow wow
naj pjevacica:a ima ih dosta...
evo jedan spot za vas:























  listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN ;)

Opis bloga

život je nekad jadan i jadno je sve
u njemu!!!pa ako mislite da je i moj blog
jadan otidite s njega i nekomentirajte...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

poznajem ih:kiss
LARAwink
HANAsretanwink
DEAKICAkisswave
MAGDALENAyesbelj
TEA-SEDMASICA BUBAyesbelj

poznajem ih preko bloga:
zrine99hrvatska
muskarci su svinjehrvatska
fata koja hrcehrvatska
pink lanahrvatska
hiper macahrvatska
GONKOhrvatska
CIGLARNICA hrvatska
MARCHE1994.hrvatska
G4DURAhrvatska
DINAMOVKE500hrvatska
ZALJUBLJENA9hrvatska
A GIRL LIKE MEhrvatska



četvrtak, 04.10.2007.

svi pisu o larinom rođendanu pa cu i ja

evo ljudi zapocet cu post bas isto ko hana.rodendan je dakle poceo u 7 sati.dosle smo kod lare i igrale neku igru.nakon toga smo pjevale jer smo imale karaoke.malo po malo karaoike su brzo prosle.nismo se niceg pametnijeg sjetile pa smo nakon karaoka igrale pantomimu.al i to nije bilo jos nes.no uglavnom...gledale smo neki film sa jojo(pjevacica) i onda sam ja morala doma negdje oko 12 zato kaj sam bila u kazni.al evo ispricat cu vam kaj su curke u meduvremenu radile:nakon kaj sam ja otisla gledale su horor(kletva) i kosto su mi objasnile nakon filma koji je zavrsio oko 6 ujutro im je neko na staklo napiso smrt.one su se usrale i pocele vristat.nno uglavnom bebachice su zaspale i navile su si budilicu u 8 ujutro.kad su se probudile pojele su i u devet sati su isle u crkvu.ostali dio price bit ce izmisljen:kad su dosle u srkvu mema se spotaknula i srusila stup i posudu sa svetom vodicom.hana je pala preko čaše sa hostijom i razbila je klavijaturu kako je pala na nju.lara se svem tomu pocela smijat,a onda se zatrcala prema oltaru i zabila se u svecnika koji je pao na vrh križa(to boli).dea je za to vrijeme bila na veceu i kad je usla u crkvu vidla je sve porazbijano i gledala je cure kako se raspadaju na podu i pocela se smijat.dora je dosla nedugo iza dee i pocela se smijat zajedno s njom.leona i grudicka su se vozile u traktoru i slucajno su se zabile u crkvu i usput su pregazile deu i doru.ostali su mirno i lijepo spavali u larinim krevetima...



| CoMeNtIrAj (9) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.