o meni

ime:ana
prezime:zaboravila sam ga
godine:13
škola:oš. rapska
moje best frendice:lara,hana,mema,dea,
dora,petra,leona i grudicka
volim:jest,plesat,cedevitu,štrebere koji nevole
ucit,životinje
mrzim:štrebere,umisljenje,zmije,školu
htjela bih:bit frizerka il odvejtnica
naj frendovi:ivan,ante,dod,storic,a dobar mi
je jos damijan(slatki deckic)
naj pjevac:lil bow wow
naj pjevacica:a ima ih dosta...
evo jedan spot za vas:























  listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN ;)

Opis bloga

život je nekad jadan i jadno je sve
u njemu!!!pa ako mislite da je i moj blog
jadan otidite s njega i nekomentirajte...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

poznajem ih:kiss
LARAwink
HANAsretanwink
DEAKICAkisswave
MAGDALENAyesbelj
TEA-SEDMASICA BUBAyesbelj

poznajem ih preko bloga:
zrine99hrvatska
muskarci su svinjehrvatska
fata koja hrcehrvatska
pink lanahrvatska
hiper macahrvatska
GONKOhrvatska
CIGLARNICA hrvatska
MARCHE1994.hrvatska
G4DURAhrvatska
DINAMOVKE500hrvatska
ZALJUBLJENA9hrvatska
A GIRL LIKE MEhrvatska



utorak, 02.10.2007.

prvi naslov i prvi post i jos nes

ej ljudi pa evo moj prvi post.mogli ste me vec upoznat i na mom starom blogu...nije vazno kojem.ma evo neznam kaj da
pisem kad su mi sve ideje otisle na starom blogu.ma jednostavno cu vam prepricat jucerasnji i danasnji dan...pa evo
jucer....: jucer sam bila u skoli ma sve normalno.nakon skole sam isla van sa hanom i larom.malo smo pricale i tak.ja
sam nagovarala laru da mi preprica neki tam film a ona nije htjela...ma.uglavnom bile smo u jednom parku i dosla je
jedna cura dorotea.i uglavnom lara i ja smo bile kod mene i
pricale smo o brinetama i plavusama.lara je mene razumjela koda sam ja rekla da su brinete zene koje rađaju u avionima.nooo uglavnom zvale smo hanu da dode kod mene al je ona ostala sa doroteom i deckima.ps. hana drago mi je da ste ti i doretea dobre i da se vise ne mrzite...ok amo sad na danasnji dan.pa evo ja sam vam danas bila u skoli i kad smo bili na vjeronauku ja sam isla pogledat kolko je sati na mobu,a prije tog sam slusala muziku na njemu i imala sam slusalice.uglavnom cijelo sam vrijeme pjevala pod satom i to nije zvucalo bas ugodno.al opet bila sam vesela kaj sad mogu...ma uglavnom profa me prvo opomenula da prestanem pjevat i prestala samslusat muziku.nakon 15 min profa mi je vidla mob u ruci kad sam isla vidjet kolko je sati i uzela mi je mob.ja sam tako pobjesnila na nju.doslo mi je da joj dodem tamo pred stol puknem ju.a to su vidli moji iz razreda kolko sam bila zivcana.kasnije me ta g... odvela do razrednice i onda mi je uzela mob , a vracaju mi ga tek u petak.ma kog to briga.onda je moja raska zvala moju staru i rekla joj da sam slusala muziku pod satom pa mi je stara doma drzala lekcije i sad sam jos vise bijesna na svoju rasku(razrednicu).evo danas idem na ples(mjesavina hip-hop-a) sa ivanom i ljucijom(jedne sedmasice).bas ce bit zabavno.radimo dvije koreografije ,a svaka traje po 5 min.sad se namjeravam upisat na hip-hop u klaicevoj tam di moja frendica dora trenira hip-hop pa mislim ici s njom na treninge.ja jako volim plesat tako da nemojte se cudit ak vam sutra kazem da sam se upisala na jos nekolko vrsta plesova.uglavnom bit ce jako zabavno.ivana i lucija su pocetnice pa im bas ne ide dobro al sigurna sam da ce s vremenom skuzit pokrete pa da ce bit odlicne plesacice.joo sutra ujutro skola...ma znate kaj evo vama jedan spot od jedne super grupe koju mi je otkrila lara!!!



| CoMeNtIrAj (7) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.