petak, 03.11.2006.

Danas sam Luda, i znam što hochu, danas sam Luda, hochu kometaryche...

JOOOOJJJJJJJJJJJ......Mrzim ovaj blog: zašto??? Pa, napisala sam jučer 1 post, uplodala neke slike.....i nije mi se objavio....i tako: napišem danas novi post i dođe mi moj glupi brat, nešto stisne i obriše mi post!!!burninmadheadbangheadbangmadmadmadpuknucunonono......joooojjjjjj........i tako ja počnem vikati na njega i mama nas kazni-ja moram očistiti (puffa...)sobu a Mauro WC.....i sada sam gotova sa sobom pa vam mogu pisati:ovako.....
Na Halloween je bilo supach: ja i frendica smo radile bundevu i onda išle na neki party koji je bio u parku kraj njene kuće i tako je ona svih plašila oponašajući Sadako....ili Samaru.....uglavnom onu curu iz kruga......hehe.....i onda sam išla na ritmiku pa smo i doma radili bundeve (viditi čete slike..ako mi se ovaj post objavi.... grr)
Onda jučer sam kod Lee (bila je tamo i Paulina-ona je cijelovrijeme jela skupa sa mnom neku Leinu jestivu, po okusu žvake šminku i stalno se nama izležavala na plakatu....) gdije smo radile plakat o Marku (znam Lea, MarCu) Polu.....mah....nije baš neki....ali je ok.....i tako. Evo Vam slike (valjda se ovo čudo objavi....headbang)
OTIĐITE NA MOJ 2. BLOG NA KOJEM RADIM AVATARE, BANERE I TO.....

Moja bundeva (od iza)....trebalo je pisati ANĐI ali đ je teško....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja od naprijed...Nije baš neka....ali bila je tvrda....ruke sam si slomila.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bratova i mamina:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Papuche (moje nove baš su mi slaaatke naughty)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 11:17 - Leave me here... (48) - Without you... - I'm nothing.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.