utorak, 31.10.2006.

Razbijeni luster,School, Halloween....(ok, ni ovo nije još normalan naslov :)

Ey.....Mah....Događau se sve neke ČUDNE stvary,ovdije kod mene: 1. čudo je da mi je profesor iz zemljopisa (iz ispravka na onu trojku) poklonio 5 iako nisam imala skoro blage veze....ma ok. znala sam....ali malo....2. čudo je da mi je neka frendica rekla da me simpa pogledao lud, 3. čudo je da sam jucher dobila 5 iz prirode (s obzirom na to da sam prije dobivala sve 3....headbang) i 4.je duuugo...zujo..ovako:
Dakle...Uchla sam zemljopis i nikako se nisam mogla skoncentrirati pa sam napravila pauzu i uzela Kit-Kat....Šalim se: nego sam uzela obruč (idem na ritmiku pa sam ga kupila ) i pochela plesati....I pleshem vam ja....I odjedamput se na mene sruši neko staklo i ugasi se svijetlo....Ma naravno, ko bi mogo biti tako smotan osim Vaše Luđakinje....Da, pukla sam s obručuem svijetlo (stakleno...dead) u mojoj sobici i naravno sve je palo po meni bang....Ok. sam, ne brinite....I tako je došao biser od mog brata i to BOS i onda je došo tata pa smo to sredili.....I onda sam išla dolje u frizerski salon odmah kraj moje zgrade gdje mi se mama upravo šišala pa me nije mogla voziti na plesnu pa me 1 frizerka vozila.......I tako...Vjerujem da se sve to događa samo zbog scary Halloweena....Sada idem kod frendice proslaviti Halloween i onda na ritmiku i nema škole!!! Super...Ajde, budite mi vrijedni i dalje i ostavite mi komentar.............i........................HAPPY HALLOWEEN!!!!!!!!! blablablablablabla.......
Customize your blog

Customize your blog


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster



Kako napraviti perferct bundevu....

- 14:07 - Leave me here... (63) - Without you... - I'm nothing.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.