ponedjeljak, 09.10.2006.

Heyla moji peoplichi.....

Kao što vidite, uspijela sam staviti puno tog ne blog...E da: Glasujte na anketi!!!Happy sam zbog toga što mi pišete puno komentara!!! Svaky post sve više i više!! THANKS!! Joj neda mi vam se govoriti šta je bilo u školynamcornamcor...ali ajde....(povraća mi se od škole više...).... Ovako....
Sutra moramo donesti neke marke iz različ. država i mjesta te čemo se takmičiti s 6. b ko će skupiti najviše maraka iz najudaljenijih država.... PUFA.... I još moramo ZA OCIJENU znati na karti sve te zemlje sa maraka..... I još moramo napisati pismo precijedniku ili nekom važnom iz države koju imamo na marci....E da, pisali smo PiD i mislim da sam znala.....E da, svi mi dečki u školi dižu živce....I wil kill they all (dobro, ne piše se baš tako, a možda i da).......hehe.....E da i moram čitati lektiru Waitapu od 100 stranica a razrednica nam je rekla da je to laaaagaaano i da ćemo završiti u 1 h....Ma radi to ti!!( PS. učiteljice, ako sluuuučajno vodite privatni život na blogu..... nemojte to uzimati k srcu...)....A sljedeća, "kroz pustinju i prašumu" ima točno 500 str.( VIDJELA SAM I NE PREUVELIČAVAM STVAR) i SVE TO MORAMO PISATI U DNEVNIKU ČITANJA....Pufa.... Težak život.....
Ne znam što me potaknulo da napišem dugi post..... AJOJheadbangheadbangheadbangheadbang
PS. Monyka,pod onim o punkerima zapravo više ni sama ne znam šta sam htijela reć..... samo znam da ja nisam baš punkerica, jer kao šta sam rekla slušam sve i svašta........Sorry što sam te zbunla......bang....... ali možda... O dosta više... BOLE ME RUKE!!! a to je možda zato što sam napisala najduži post u svom živoootuuuu...... Ajde, pročitajte ga do kraja.... mislim, ako pročitate ovu rečenicu već jeste.....Nagradite me KOMENTARICHIMA!! Kissach by
Ludacha

- 20:55 - Leave me here... (25) - Without you... - I'm nothing.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.