srijeda, 20.09.2006.

something aboute me....

E pa dragi "netko" evo nešto o meni:- rođena sam 15.5.1994. i u horoskopu sam bik cool.
-love: i don t wont to talk aboute love....cerek
-hobiji: crtanje,PLESANJE smijeh, ritmika, pjevanje...
-animals:obožavam pse i jako bi htjela imati jednog jer živim u stanu, ali zato imam jednog slatkog kunića!!!thumbup
-music: slušam:Good Charlotte, System of a down, Pussycat Dolls,Pink, Simple Plan ,Beyonce itd., itd.,itd.,............(sve pomalo)
- Tv: Super filmovi:Mrak film (svi kolko ih ima),Princezini dnevnici 1. i 2., Pepeljugina priča, itd., itd., itd.,............
Glumci i glumice:Hilary Duff, Angelina Jolie, Chad Michel Murray,itd,........

I, kako vam se sviđam????naughty

- 13:59 - Leave me here... (1) - Without you... - I'm nothing.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.