Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Tose Proeski
Angel si ti
Od utro do mrak vo mislive
na pocetokot nas se sekjavam
koga od son me razbudi
so pogledot dusa mi otvori

Posakav mig da te imam
i vecno kraj mene da si ti
a koga ljubov mi podari
na dusa belig mi ostavi

Ref. 2x
Angel si ti jas peam za tebe
angel si ti te cuvam vo sebe
angel si ti koj samo za mene
moze da zapre i vreme

Patot po koj sega cekoram
so rozi e poslan i nema kraj
a koga jas ke te pregrnam
senkite dve ko edna se znaj

A ljubovta obicna
ja smeni vo posebna
ti si mojot blagoslov
komu davam se vo zivotot moj


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Tose Proeski
Ako me pogledas u oci
Ako me pogledas u oci
o meni nista vise ti neces znati
jer oci odati me nece
u moju odbranu ce ovaj put stati

Slobodno gledaj mi u usne
na njime ne pise bas nista vazno
koliko puta slicne tebi
usnama ovim ja sam ljubio lazno

Ref.
A ne gledaj mi u dlanove
jer oni ce me znam, odati
za samo jedan poljubac tvoj
sve moje tajne odmah prodati

I ne gledaj mi u cipele
jer reci ce ti o meni sve
da sam bas jednu takvu kao ti
trazio sve ove godine

Ako me pogledas u celo
nijednu boru tamo ti neces naci
sakrit' cu svoje pravo lice
glumit' cu da sam nocas od tebe jaci


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Tose Proeski
Cujes li
Cujes li, nocu kad se
svijetla ugase, ovu bol
srce kao da ne dise
spavaj moja ljubavi
samo ne zaboravi
ja cu da te volim zauvijek

Cujes li, rijeci
koje ne izgovorim
cinim sve samo da
te ne probudim
oduvijek i nikad tvoj
vrijedilo je zivjeti za to

Ref.
Da usne tvoje poljubim
i njezno da te zagrlim
da ti priznam ljubavi
da si moje sve
i gdje da nadjem srcu ljek
kad voljet cu te zauvijek
kad nijedno sjecanje
nemam bez tebe

Ref.

Da ti priznam ljubavi
da si moje sve
kad nijedno sjecanje
nemam bez tebe


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tose Proeski
Cija si
Ponovo si nocas mila
lagala da nisi bila s njim
ja to osetim

Ponovo su usne tvoje
drhtale ko da se boje
da ti ne oprostim

Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati

Ref. 2x
Jos su ti usne umorne
i sve sto kazes znam da nije
jos su ti suve cipele
napolju znam da kisa lije

Jos su ti vreli obrazi
u oku sjaj ne prolazi
jos ti na licu pise cija si
samo moja nisi

Uzalud mi krijes lice
znam te oci izdajice
sve si odglumila

Isprljana poljupcima
otrovana dodirima
znam da si lagala

Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tose Proeski
Cini
Ko baci cini izdaleka
na tebe i na tvog covjeka
od bijele zmije otrov pravi
pa bolna lezis od ljubavi

Obuci se i dotjeraj
i pusti da te ritam vodi
pa zapjevaj, pa zaigraj
i uzivaj u toj slobodi

Ref.
Jer svakog cuda za tri dana dosta
kaze narod nas
i sve ce ovo proci preko noci
zasto oklevas

Jer svakog cuda za tri dana dosta
pjesma ostaje
Esma nedaj se

Ko posla onog crnog vraga
da predje preko tvoga praga
tu zenu da ti dusu pije
pa do zivota tebi nije

Obuci se i dotjeraj
i pusti da te ritam vodi
pa zapjevaj, pa zaigraj
i uzivaj u toj slobodi


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tose Proeski
Hej plavooka, hej bosonoga
Pozdrav saljem moj golube
u moj stari kraj
hej proklet nek je dan

Jezero u plavom suzi
dusu miluje
hej gdje smo zavet dali

Ref.
Hej plavooka, hej bosonoga
sta sada sanjas ti
cijeli svijet preko tebe
most je ljubavi
sve do starog kraja mog
gdje kaval svira
gdje ljubav sve je ti moja istino

Ime tvoje ljubav znaci
dolazis u san
ti djevice u bijelom

Ref.
(Hej djevo cista ti zeno sveta
eh moja sudbino)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tose Proeski
Ima li dan za nas
Prazan je grad, a u dusi si ti
tuzno pas me gleda
sacuvaj bar jedan kofer za sne
a ja srce ne dam

Ponos je zid, ko da pokuca sad
tesko je kad molis
svaka je rijec nova pjesma za nas
a jos uvijek te volim

Ref.
Ima li dan za nas
da otkrijem zasto sam ziv
da bacim veo od tuge i zla
da potpisem da sam ja kriv, proslosti

Nestaje dah, vrata otvaras ti
ocima trazim
pozelim da je sve isto ko pre
sta da kazem




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tose Proeski
Jedina
Magla na mom prozoru
mirise na nevolju
nocas sam ti tako sam
kisa pere ulice
gdje si moja ludice
jos bi nesto da ti dam

I neka nocas grmi
i nek se dusa mrvi
samo da ti cujem glas
priznajem pred svima
lutam vjekovima
trazim tebe, trazim nas

Ref.
Jedina, sta si mi uradila
srce mi je pustinja
ljubav je presusila
jedina, sto me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina

I neka nocas grmi
i nek se dusa mrvi
samo da ti cujem glas
priznajem pred svima
lutam vjekovima
trazim tebe, trazim nas

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tose Proeski
Kad srce plati stari dug
Kucnes u sitni sat
ne znas da nisam sam
njen je dah pored mene sad
spava mi na grudima

Zelis da budem tvoj
suza u oku sjaj
idi kad te molim, nisam covjek ja
koga si zamisljala

Ref. 2x
Kad srce plati stari dug
kad laste odlete na jug
ja mogu s vremena na vrijeme
da ti budem samo drug

Kad srce plati stari dug,
i kada shvatis da sam njen
ti ljubav pocjepaj i znaj
da sve je tren


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tose Proeski
Kad varas ti
Nisam te tu noc varao
bio sam s njom, ali nisam ljubio
tekle su rijeci, to priznajem
i nista vise, kunem se
tekle su bas k'o godine
ne lomi me

Ref. 2x
Kad varas ti, to prolazi
a kad ljubim ja, to ne valja
sta sam ti u zivotu, reci mi

Nisam joj krio da sam tvoj
to vec znala je od ranije
samo je tiho priznala
da vec dugo prati nas
za svaku tajnu nasu zna
to nije kraj

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Boze, brani je od zla

Ona ima oci koje znaju moje tajne sve
moje tuge sve i moje nemire
ona ima ruke i u njima svemir citavi
u tom zagrljaju mogu umrijeti

Ref.
Boze, meni tako malo treba
ispod ovog svetog neba
topla postelja i njena oka dva

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja

Ona ima usne i na njima okus tresanja
koje niko ne zna ljubit kao ja

Ref.

Ref.

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket







Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



ANĐEO BEZ GREŠKE

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (12)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yes/no

Ja i Moji kompići

Da se malo upoznamo:
Zovem se:Barbara
Imam: 17.god.
Škola: Druga ekonomska
Razred: 3.e
Rođendan: 27.05.
Nadimak: crna, barek,barica, bara, lokva...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


VOLIM :
- Boga
-dobre i poštene ljude
- plavu boju
- Tošu Proeskog(makedonski pjevač)-njega obožavam
Image and video hosting by TinyPic
- nogomet, rukomet ma uglavnom sve sportove osim šaha koji za mene nije sport
- frendove:
ODLIČNI: Marina, Vlatka, Ivona, Judo
SUPER: Mirna, Verica, Iva, Matea, Pajtime, Štivs
- životinje
- razne pjesme i naše i strane
- spavat
- parfeme
- putovanja
- upoznavat dečke
- kad sam sretna
- kad su svi oko mene sretni
- bit s frendovima
- okretat se za dečkima koji imaju dobru guzu
- tračati neke ljude ( a Bože mili mora netko )
- iskrenost
- pjevati i plesati
- slušati Tošeov glas i gledati njegov stas
Image and video hosting by TinyPic
- mir


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

MRZIM :
- kad ništa ne kužim
- kad sam živčana
- bahtost
- kad netko ima krivo mišljenje o meni
- kad me nitko ne vidi
- to što nemam dečka
- školu
- kad idem ljudima na živce
- kad sam usamljena
- kad nemam s kim razgovarat
- kad me netko iskorištava
- kad netko laže o meni
- laž
- nepovjerenje
- lijenost ( ali i ja sam nekad lijena )
- ponekad i sebe
- kad sam u depri
- kad se nikome neda van
- jednu curu koja malo vuće na lezbu, a nije da ju mrzim
al u zadnje vrijeme mi nije baš draga
- oružje tj, ratove

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

VOLJELA BI:
- ići u Raj
- malo smršaviti
- otpjevati koju pjesmu pred publikom ( al bi me bilo bed)
- upisti se na faks
- da na faksu bude sve lagano
- upoznati Tošea, malo s njim istračati o svojim životima
- ostati sa svim curkama iz razreda dobra
- da mi se vrati želja za igranjem rukometa
- imati malo više muških prijatelja
- IMATI DEČKA
- nekog kome ću uvijek moći reći sve svoje probleme
- joj puno toga bih ja voljela imati, napraviti itd...



NE BIH VOLJELA:
- upoznati marlyna mansona ( ak se uopće tak piše )
- bit glupa
- biti umišljena
- biti do kraja života sama
- biti stalno u depri
- da mi ništa ne ide po planu
- i tak dalje


NAJDRAŽE PJESME
Naravno uglavnom od Tošea:
1. Igra bez granica
2. Ostala si uvijek ista
3. Pratim te
4. Ubijaš me usnama
5. ko ti to grize obraze
6. čija si
8. bože, brani je od zla
9. ma uglavnom sve njegove ama baš sve

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Linkovi

judin blog
Marinin blog
Mihicin blog

subota, 20.10.2007.

SAMO NEBO TI JE GRANICA!!



Pjesma MOM ANĐELU

Tiho plačem u kutu svoje sobe
Da nitko ne vidi bol iz duše moje
Suze teku niz obraze
Kad na slici vidim lice tvoje
Pa se sjetim osmijeha što na stranu bježi
I srca tvog što se nama smiješi
Al sjetim se i onih riječi
Što u pjesmama znao si reći
I onog kobnog sata
Kad prestao si biti s nama
Bol u grudima ubija me
Kad sjetim se da više nema te
Utjehu Bog mi šalje ovu
Da s njim si na Nebeskom dvoru
I sad zahvaljujem Bogu
I palim svijeću ovu
Za svog ANĐELA na Nebeskom svodu

By: Barbara



| komentari (21) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.