ponedjeljak, 04.12.2006.

Nešto novo....

S novim tjednom uvijek dolaze nove stvari. Najvažnije je to da smo biba i ja još uvijek naj frendice i da smo se danas konačno pomirile. Karolina se upucavala tako očito jednom dečku koji se Bibi sviđao, pa smo se nas tri (nella, biba i ja) opako posvađale s Karolinom. U biti, nije to bio samo jedan razlog, bilo ih je više, sam kaj mislim da ih ne trebam govorit tu, na blogu, pred svima jer bi se netko mogao jakoooooooo naljutit, pa ću radije šutit, da ne bi dobila metak u glavu zbog toga. bang
Ima još jedna novost......... Nella & Biba & Ja - imamo svoju bilježnicu u koju ljepimo naše fotke, pišemo naše bisere, pišemo pjesme (prepisujemo)... Također sam se posvađala s jednim dečkom iz razreda (kikijem) i dogovorili smo se da se više nećemo obraćat jedno drugom... Ma, boli me kurac........ To sam ja predložila, iako se on tog nije uopće prdržavo. Ma, i za to me boli kurac... Idem sad, jer će mi stara uskoro doć s posla, a dobije živčani slom kad me vid za kompom.... Idem se pravit da učim........ Bye, bye!!!!!!






Cursors


- 15:16 - Spread your wings ( ukupno: 62) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.