ludakoma

ponedjeljak, 30.06.2008.

ey

eeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
jos malo pa če srijeda ajme...
idemo po ocjene....
znate da mi se nimalo neda ić u skolu....
odkad je gotova samo se izlezavam....
idem k frendicama...
one k meni....
bolje da neznate koliko mi je dosadno jer je neopisivo dosadno.......
subota smo imali jebeni nastup bilo je uzasno.....
nedjelja ponovno isti nastup proslo je pa zakon......
bilo je i u busu cool sjedila sam s naj frendicom......
kako smo se zezali......
a onda iznenada smo ja i jedan dečko ustali i šofer je naglo zakaočio......
malo je falilo da ga ne poljubim....
o moj bože....
osječala sam se uzasno.....
cijeli mi se bus smijao....
isuse....
bilo mi je toliko neugodno....
čak su i poslije vikali da smo zaljubljeni par....
ali sta je tu je.....
dečko je fakat zgodan.....
čak sam prije bila u njega zaljubljena.....
hehehe....
ovo je zakon....
ajde ciao...
hihiwave

- 17:41 - Komentari (15) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ovo sam ja

  • Rihanna-Take a bow


    Free Music

    Free Music



    Free Music

    mala luda!!!zujo
    zovem se:iva
    prezime:s*******
    najdraza glazba:by your side,live everi second,please be mine,one night with you,mama the dome,take a bow,unfaithful,umbrella........i ima ih jos puno
    najdraza grupa:us5 i tokiohotel
    najdrazi pjevači:bill,chris,richie,tose,jole,
    najdraze pjevačice:rihanna,avril,maja,claudia.........i ima ih jos puno
    datum rodenja:24.08.1995.(nemoj zaboraviti čestitati ročkas)
    naj frendice:martina,tamara,tihana,i ima ih jos
    naj frendovi:tomislav 1,tomislav 2,filip,toni,i ima ih jos
    ljubav:sretnacerek
    volim:sve i svasta najvise dečka
    pozz i komajte
    vasa ivarolleyes

    Bill(najbolji na svijetu)
    Image Hosted by ImageShack.us

    EvO jOš SlIkIcA:

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi