...dont worry,be happy...

ponedjeljak, 04.09.2006.

...počelo mučenje =(!!!...

...joj ljudi praznici su tak brzo prošli,al nam je bilo baš ludo,da nam je još par mjeseci bez škole zujo...al kaj ćeš...evo jučer smo svi tj. većina ostali duže vani,al meni je jučer još bilo naj bolje...ja ildica & teuška smo bili tu kod zgrade zajebavali se,jeli grožđe uglavnom cijelo vrijeme smo crkavali od smijeha smokin...onda je došla cijela ekipica pa nam je bilo još bolje mah...i tako da ne meljem danas prvi dan ŠKOLE headbang!!!na žalost nemamo nove učenike,al je zato nora (iva) dobila jednog bosanca-blago njoj...i pokupili smo knjige skoro mi je pukla torba dok sam ja došla do doma...danas su naš dečki igrali nogomet protiv ferenčana- volovčani vs. ferenčani...ferenčani su pobijedili,al smo se baš zabavljali...

...eto ukratko to je to...
...p.s-pozdravljam ildicu,noru,dadu,mare,zlaju,gusku,iveka,cicu,čmarka,perića,teušku,sve preradoviće,ferenčane i sve kojih se ne mogu sjetit party...

- 23:03 - Komentari (38) - Isprintaj - #