studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovaj blog moze posjetit samo najluda ekipa jer je i blog lud!!!!heheheh

Linkovi

Tužna sam bez tebe, al više stvarno ne volim te, samo sam navikla da si uvjek kraj mene!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 26.11.2008.

U snu dozivat ces moje ime

Zivim za to da te usrecim
da te u bolesti cuvam i ljecim
pjesme pisem da ih tebi posvetim
sanjam o tome da tvoj njezni dodir osjetim

Placem jer nisi samnom
a plakat ces i ti jednom zamnom
i u snu dozivat ces moje ime
htijeti ces da te grijem kad dodu hladne zime

Kada me ugleda tvoje oko plavo
kada mi kazes "mala zdravo"
i kada se meni priblizi tvoj korak
zivot mi je kratko sladak i onda opet gorak

Kada se sjetim da jos sam sama
i bit cu godinama
tebi ce sve to postati jasno
zavoljet ces me ali bit ce kasno...

Voljela sam te jako ljubavi moja, a ti sad jednakim zarom nastavi voljeti mene....pusa....

|komentiraj 6| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.