O meniIiIiI...

ImE:Kristina
Nadimci:Kika,Loodakinja...
Datum rodenja:29.12.1992.
Grad:Zagreb,Dubrawa
Skola:Tekstilna
Osobine:LoOda na poZzItIw
nachin,smipatichna...
Obozawam se ekipom doru
zaebanciu, zaebawat ljude,
i naraFno papati cokoljaduu..=))
SupeR fRendice:Kikica,5ra,
Iwa,Kikica2,Lana,Iwana...
Slusham:HiP-HoP &
Evanescence
Linkin Park
Basshunter
Vanilla Sky
Children of Bodom
Darude
Benny Benasy
Jamesa Blunta
Nightwish
Hladno Pivo
SOAD
HIM
Escape the Fate &
RHCP of korZzZ..=))=))
LjUbAw:SrEtNo ZaLjUbLjEnA,,=))
strong>


Ewo neke slikice na kojima sam jaa...(ZA POWECANJE SLIKICE KLIKNITE NA NJU) =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

skull Pictures, Images and Photos

i still love you

trust


T-pain

50 cent

T PAIN

final fantasy,final fantasy
i f-ing love you

I will

Little Devil

dark_angel

Evanescence

final fantasy,final fantasy

50 Cent





color flower Pictures, Images and Photos

Mawo ljubawnih pjesmicaa...

Moje srce je kraljevstvo, ne poznajes njegove granice, a ipak si njegov kralj!

Ne kazi sve sto znas, ne cini sve sto mozes, ne vjeruj u sve sto cujes, ne daj sve sto imas, ne zeli sve sto nemas, samo voli onog tko te voli!

Ne trazi da Sunce uvijek sja. Ne moze, postoji noc! Ne trazi da covjek vjecno zivi. Ne moze, postoji smrt! Ne trazi od mene da ne volim. Ne mogu, postojis ti!

Neka ti carobni veo divnih snova uljepsa noc kad u mekani krevet odlucis poc. Bogovi neka cuvaju andjela mog dok mu saljem poljubac iz srca svog.

Nezdravo, neshvatljivo, potpuno, nezamislivo, nemoguce, nenormalno, ludo, carobno, cudno, krajnje, neodoljivo, famozno, iskreno mi nedostajes!!!

Sama sam i nemam gdje, cekam te, ali nema te, wrati se WOLIM TE!!!
loveee

i love you 4 ever

IS

love

Trust

Bez tebe je sve nista, a sa tobom je nista sve!

Dan je zaljubljen u noc, noc je zaljubljena u dan, a ja sam zaljubljena u tebe.







































zApOwIjEdI:

10 TINEJÐERSKIH ZAPOVIJEDI

1.Nemoj se iskrasti kad ti roditelji odu spavati…zašto cekati?!
2.Neceš se drogirati...alkohol dulje traje
3.Neceš krasti iz ducana...u konzumu imaš veci izbor
4.Nece te uhititi zbog vandalizma...uništavanje ima jaci efekt
5.Neceš krasti od roditelja...svi znaju da baka ima više love
6.Neceš se uvalit u tucnjavu...samo je zapocni
7.Neceš markirat sat...markiraj sve sate!
8.Neceš se skidati u razredu...odi negdje di se placa
9.Neceš razmišljat o seksanju...kako Nike kaže "just do it"
10.Neceš pomoci baki da prede cestu...ostavi je na sredini

10 ZAPOVIJEDI ZA LJENCINE...

1.ne cini danas ono što možeš sutra
2.covijek se rodi umoran, a živi da bi se odmorio
3.ljubi krevet svoj kao i samoga sebe
4.ne radi
5.odmaraj se danju da bi mogao spavati nocu
6.kad vidiš nekog da se odmara ti mu pomozi
7.radi manje što nego što možeš, aono što možeš prebaci na drugoga
8.u hladu je spas
9.kada poželiš raditi sjedni pricekaj i vidjet ceš da ce te proci
10.RAD JE BOLEST!!!!!

15.SKOLSKIH PRAVILA

1.Ne dolazi u razred ako baš ne moraš!
2.Ne piši zadacu kad uspiješ prepisati!
3.Pred profesorom žvaci žvakacu samo nakon "cik"-pauze!
4.Ne poželi u wc, jer nema ventilacije!
5.Dok profesor piše po ploci, piši i ti, ali po klupi!
6.Ponekad zabljesni najnovijim forama!
7.Zakasni na sat tako da te uopce ne puste unutra!
8.Muški pustite kosu, ženske skratite suknje!
9.Ne dopustite da profesor ude u razred poslije vas!
10.Kada dodeš na kontrolni ne zaboravi šalabahter!
11.Voli svoj šalabahter kao samoga sebe!
12.Ako netko zaboravi šalabahter, posudi mu svoj!
13.Kažu da je rad zdravlje - živjela bolest!
14.Kad osjetiš želju za ucenjem, samo sjedi i proci ce te, vjeruj ovo djeluje!
15.Ponavljanje je majka znanja - što više ponavljaš razred, znaš sve više i više!

Mario Vazquez-Gallery

God broke the mold,
When he made this one I know
she's breath taking but so much more
she walks in the room, your lungs close
Making you never want to breathe again
Her boyfriend has got so much dough
So much ice his neck and wrist froze
Is he faithful to her hell no
But she chose to be with him, shorty

Tell me is the money worth your soul
Tell me what's the reason that you hold on
When you know that dude has a whole wall of 'em just like you
And girl you're just way too fine
Gotta be treated as one of a kind
girl use your mind
Don't be just another dime

Because

I can't take
Seeing you with him
'Cuz I know exactly what you'll be
In his gallery
just not fair
And it's tearing me apart
You're just another priceless work of art
In his gallery

she's so confused
she knows she deserves more
Someone who will love and adore
But his money's hard to ignore
she really doesn't know what to do
girl it's just a matter of time
Before he finds another more fine
After he's done dulling your shine
You're out the door and he's through with you

Tell me is the money worth your soul
Tell me what's the reason that you hold up,
When you know that dude has a whole wall of 'em just like you
And girl you're just way too fine
Gotta be treated as one of a kind
girl use your mind
Don't be just another dime

I can't take
Seeing you with him
'Cuz I know exactly what you'll be
In his gallery
just not fair
And it's tearing me apart
You're just another priceless work of art
In his gallery

You're a masterpiece
I know that he
Can't appreciate your beauty
Don't let him cheapen you
he don't see you like i do
Beautiful not just for show
it's time that someone let you know

I can't take
Seeing you with him
'Cuz I know exactly what you'll be
In his gallery
just not fair
And it's tearing me apart
You're just another priceless work of art

I can't take
Seeing you with him
'Cuz I know exactly what you'll be
In his gallery
just not fair
And it's tearing me apart
You're just another priceless work of art
In his gallery
In his gallery


VANILLA SKY-BREAK IT OUT

Please help this is my mayday
I’m out of reach I got lost on the way
I know what you say is true
I’m going anywhere but here with you
I know that I can be wrong
I always listen to the same sad songs

Please give me the chance to live
Forgetting something I still don’t believe
I tried yes I jumped around
I ended up falling on the ground
I know that I can die soon
So use a fork to stick me not a spoon

Just break it out
Just break it out today
I’m gonna pretend that you never went away
Just break it out
Just break it out today
I’m losing my mind

Please help us this is my mayday
I’m out of reach I got lost on the way
I tried yes I jumped around
I ended up falling on the ground
I know that I can be wrong
I always listen to the same sad songs


skull Pictures, Images and Photos





< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Swikice...

i LOVE HiP HOP

flashing I love HIP HOP

WhEn YOu gOt BiG dREaMs, Dot LiStEn to NoBoDy SaYs,AnD DoT lEt nObOdY tUrN yOu AwAy...
BoW
WoW

Volim....i...ne volim...

save hip hop

Volim..
Papati cokojadu...njami
Swadat se s glupim trebama...
Raditi nerede po gradu i kwartu...naughty
Glupirati se i prawiti budalu od drugih, a
i od sebe...
Swoju frendicu Kikicu...thumbup
Jednog swatkog decka...
Swoju Iwu...
Swoj mobitel...
Hip hop mjuzu i ples, koj
nazalost ne treniram...
I narafno swog bracu,
koj nekad zna biti veoma glup...
Zmijice, gustere i zmajeve...
Ludu zabavu...partysmokin


Ne volim...
Umisljene fufice...
Prevelike sminkerice...
Umjetne cure...
Jako napaljene deckice...
Kada me netko komentira iza leda,
a nema mi muda swe rec u facu...
Lazljivce...skrtice...
Preromanitcne osobe...
I to bi bilo to...

O moim naidraŽima:

Kikica
-LuĐakiNja na kwadrat
-OboŽawa zaebanciju
-uwjek tu kad trebaŠ pomoČ

FiLip
-jednostawno naj frend
-zabawan
-uwjek uz tebe

Wiky
-a kaj da wam kaŽem o toj kozi =)
-zaebancija,zaebancija,zaebancija
=)))

Jana
-pijandura na kwadrat XD
-ma super cura
-swe joj moŽeŠ reČ u powjerenju
=))

Tony
-moa jedina i najweČa jubaw
-kaj reč za Njega osim da ga
ga jednostawno oboŽawamcerek
src="http://i93.photobucket.com/albums/l59/Metpies/50-cent.jpg">
glitter

quotes and sayings

FRIENDS

red crayon glitter heart


I love hip hop

Gangster

Gangster



dancing

Efo swikica Bow Wow-a preswadak je kaj neee...m
aca mawa...

Bow Wow

*BOW WOW*

Efo i swikice od Chrisa Browna...i on je pogotowo preesladakkk...

Chris brown

Chris Brown

sWaTkO sE MoZe BaWiTi PlEsOm, A o UsPjEhU OdLuChUjU StRaSt I pReDaNoSt tOm PoSlU!

I love You

i love you

dc sayings

Pain

quote *

i love boys

^_^

NeKa DoBrA pRiChIcA...

jEdNa CuRa UpItA jEdNoG dEcHkA:
jEsI lI ti ZaLjUbLjEn U mEnE??
oN kAzE nE.
CurA gA pItA:
jEsAm Li Ti LiJePa??
DeChO JoJ kaZe Ne.
cUrA gA pIta:Bi Li ZaMnOm PlAkAo
i JeSaM lI u TwOm SRcU??
dEcHo KaZe Ne.
cUrA gA TuZnO poGlEdA i kReNe Da oDe.
DeChO jOj KaZe U tOm TrEnU:
jA nIsAm ZaLjUbLjEn u TeBe Ja Te vOlIm.
Ti Mi nIsI LiJEpA tI sI mI pRiJeLjEpA.
jA nEcU pLaKati Za ToBoM, jA cU uMrJeTi
zA tObOm.Ti nIsI u mOm sRcU Ti sI MoJe SrCe....


Dinamo

love

love

MOJA MALA ABECEDA:
A-auch! OmIlJeNa RjEcHiCa
B-bla,bla...To pisem kad neam
kaj za pisat.
C-Crna preljepa boja.
D-Domagoj, moj burki.
E-Ejjj! Pozdrav moj=)
F-Floki...To ime sam dala
usisawacu, wiite kak sam
blesawa...XD...XD...
G-Glazba,obozawam je.
H-Hrana,nea ziwota bez nje!
I-Iwana,Iwa super frendice=)
J-Jumb! Supach igra!
K-Kikica best frendica,
Karlo-bio je super prijatelj..=)
L-Lana super frendica...
Lj-Ljubaw nesto ljepo, nesto loshe..=)
M-Macke najodurniej zivotinje-.-
N-Nada, u njoj je spas..
Nj-Nightwish
O-OK Omiljeni caspois...
P-Putowanja...obozawam ih...
R-Riki moj cuko,,,
S-Sranja...obozawam ih rait..=)sretan
T-T-Pain
U-uuu, to wolim govorit hihi
V-Voda?!?!
Z-Zlatna moa ribica





























Evanescence-My Immortal

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
Your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus]
When you cried, I'd wipe away all of your tears
when you'd scream I'd fight away all of your fears
I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus]

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along...

[Chorus]



Six Pack-Olovke izlomljenog srca

Jos jedan tuzan dan
i sve podseca na san
nek probudi me neko
ovo stvarno boli

al nema nikoga
osim hladnog odjeka
i cudnog mirisa
u mojoj sobi

i niko nije kriv
dali kriv sam sto sam ziv
voleo bi samo da smo jednaki pred bogom

u ljubav verujem
mozda i preterujem
mozda trebalo je ranije da popricam sa tobom

da zajurim i strah
kako uplasiti mrak
moje oruzje su olovke izlomljenog srca

a prevarit cu sve
kad stavim cvikere
u grudima mi bomba sporije kuca

oci ko u psa
to sam kao novi ja
tuzan bezvezan i veran svojim zeljama

ali ne dodiruj dno
pazi bit ce prekasno
ako cekanje me pretvori u nekog drugog.


...ZaKoN mLaDih...
1.poljubac u ruku - prijateljstvo
2.poljubac u obraz - poštovanje
3.poljubac u celo - cežnja
4.poljubac u rame - pohlepa
5.poljubac u vrat - strast
6.poljubac u usta - ljubav
7.tuce li djevojka mladica - ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladicu šibicu - želi biti voljena
9.baci li djevojka mladicu nešto - kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja - zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi - djevojka sjedi na koljenu mladica
12.ako se leži - djevojcina glava leži u ruci mladica
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih ociju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.ceprkati po kosi-ne mogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta - poljubi me
21.igrati se prstenom - sanjala sa te
23.gledati u oci - volim te volim te
24.šaka kao odgovor - da
25.celo kao odgovor - ne
26.pucketati prstima - danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladicu - na raspolaganju
28.grickati usne - ljubomora
29.štipanje - želim ti nešto reci
30.šmrcanje - sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete - volim samo tebe
32.tuce li mladic djevojku - želi da bude njegova
33.plaziti jezikom - poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica - nije dozvoljen
35.lagani poljubac - prijateljstvo
36.prije ljubljenja - gledaj u oci
37.ne smije se iskorištavati - ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac - odmah postupaj
39.milovanje tijela djevojke - samo uz dozvolu
40.mladic ima pravo poljubiti - djevojku od 13 godina
41.poljubac jezikom - dozvoljen
42.gleda li mladic djevojku duže od 3 minute - ljubomora
43.puhne li mladic djevojci u lice - želi sex
44.pokloni li djevojka mladicu zakon mladih - ljubav
45.pokloni li mladic djevojci zakon mladih - ljubav
46.tko posjeduje zakon mladih - daje ga drugima




Linkin Park-Numb

I'm tired of being what you want me to be
Feeling so faithless lost under the surface
Don't know what you're expecting of me
Put under the pressure of walking in your shoes
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)

[Chorus]
I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

Can't you see that you're smothering me
Holding too tightly afraid to lose control
Cause everything that you thought I would be
Has fallen apart right in front of you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
And every second I waste is more than I can take

[Chorus]
I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

And I know
I may end up failing too
But I know
You were just like me with someone disappointed in you

[Chorus]
I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

[Chorus]
I've become so numb I can't feel you there
I'm tired of being what you want me to be
I've become so numb I can't feel you there
I'm tired of being what you want me to be




subota, 25.10.2008.

...Šta Će mi Žiwot,kad te nema pored mene...

šTa Će Mi ŽiVoT...
Djewojka Sanja, uwiek je bila dore woLje, nasmijana, sretna, iz nje kao da je
izlazila radost, nekakwa swjetlost, koa je uwjek swakoga nasmijaLa i usreČiLa. Swi su uwjek misLili da ona ima jako dobar i sretan Žiwot...Da je zadowoLjna swime...NaposLjetku je i biLo tako...Jedino u Čemu baŠ i nije imaLa sreČe biLa je Ljubaw...Kako je poČeLa nowa ŠkoLska godina, swe se promjeniLo. U ŠkoLu je doŠao nowi deČko...Goran...Bio je nekako tajanstwen, tih i poWuČen...Bio je nekako drugaČiji od drugih...Dani su prolaziLi i nitko se nie zbLiŽio s Njim. Jedan dan SaNja i Goran moraLi su zajedno pisati Lektiru. NaŠLi su se kod Gorana i tada se boLje i upoznaLi. SaNja je biLa prwa osoba s kojom je Goran normaLno razgowarao. BiLi su jako dobro prijateLji jako dugo, aLi onda se SaNja poČeLa zaLjubLjiwati u Njega. On to nie znao. Goran je postajao swe tiŠi i tajanstweniji. Rekao je SaNji u powjereNju kako mu je dosta owoga Žiwota, da nema niŠta korisno u Njemu, da jednostawno ŽeLi nestati s owe pLanete. SaNja mu je pokuŠawaLa objasniti da nemoŽe tako i pokuŠawaLa mu je dati do znaNja da je zaLjubLjena u Njega,aLi on to nie shwaČao. Rekao joj je kako i jedwa Čeka subotu...aLi nije joj otkrio zaŠto. DoŠLa je napokon i ta dugooČekiwana subota. Goranowi roditeLji otiŠLi su na put. On je ostao sam, napokon, iako se uwjek osjeČao samim, kao da nikog nema oko Njega, owai put se to i dogodiLo. Doteturao se do kupaonice,uzeo Žiletu u ruke, Lagano zarezao i i pustio suzu. KrwLju je napisao:'Nisam naŠao svrhu Žiwota, trudio sam se aLi mi nije uspijeLo. Bez tebe sam ja NiŠta. WoLim te!' Lagano je zauwijek zaspao. SaNja je doŠLa do Njega da widi kako je. Nitko joi nie otwarao wrata, pa je sama uŠLa. PopeLa se na kat i otiŠLa u kupaonicu. WidjeLa je tragowe krwi. IznenadiLa se,okrenuLa gLawu i ugLedaLa Gorana. PoČeLa je pLakati te ej pogLedaLa porukicu. Suze nisu mogLe stati. Krw joj je potekLa iz ruku, skLopiLa je swoe oČi i zauwijek nestALa, a pored Nje je stajaLa poruka:'Šta če mi Žiwot, kad te nema pored mene...Wolim Te!'



| Make My Day (38) | Beautiful | # |