Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Owo je blog jedne malle loode i opichene curice. Ako zhelite wrieđat, samo pritisnite gore crweni X i swe će biti oke. Pozz!

About Me x]

ewo neke o menni......
Ja sam:
-hana
-luda
-opichena
.Ja idemm:
-u sedmi b
-u šoPinge xD
-u škoLu.. nažalost
-na izlaSke.. =D
-koncerte =DD
Ja volim:
-najj pjewačice
-swoe najjdraže curkE..nella, stella, tea, dorich i dR..
-decHke.. =))
-netaknuti sniJegg.. <3 :D
-mobowe. (moBitele msm xD)
-svoi mp4
-slatkišE
-časOpis okk.. <33 xD
-swoe starce.. (u nekim trenucima hh.. )
i još dost toga..
Ja mrZimm:
-neke osobE..
-šKoLUU
-profache
-kad u kuĆi nema žwakka lol
-kad je u autU prehladno, prevruće ili kad smRdii. Fuuuj LoL
-kaD se ljudi preSeravaju i jednostawno seru..
-kad me starci stawe u kaZnu..
-kad sam na kompu i dođu mi g0sti pa me staRci gnjawe da napustim ''radno mjesto'' hh..
-neke bombone. lol
i još puno togG..
wolim napisati: dowiđenja ljudi dosta je biLLo. =P

...3 PRAVILA BLOGA...
1. ak očeš u linkove napiši najmanje 10 komova.
2. ak ne pročitaš post nemoj komentirat =D
3. nema vrijeđanja bloga, ak ti se ne sviđa odjebi s njega. :D
PoZz

LiNkAcHi:

luda-mala
**°°CrAzY eMo GiRL°°**
...Teddy Bear 194... - moj drugi blog.posjetite plss xD

srijeda, 16.12.2009.

...pito me..pito me...=)))) <3333

Upload slika i fotografijaUpload slika i fotografijaUpload slika i fotografijaUpload slika i fotografijaUpload slika i fotografija

...daaa....pit0 me za hodanjee....kad sam šetala graDom s frendicamaa...(btw. ozdravila sam =D) priStala sammmm... hahhaa... ajoooj... kak je zGodann... <3333... xD...koji je to ljepp osjEćajj.. btw. i tea si je našla deČka.. =))... ajoJJ čestitam teA...<3,,,,e zove se igorr... a tein karlo.. xD...joj..pa ja kasnim u šk...loll...ajde bOkiććć... xD

- 12:36 - Komentari (5) - Printaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.