...:::U rAjU jE LjEpŠe,AlI u PaKlU jE eKiPa:::...

srijeda, 04.04.2007.

Mali signali su SOS za ljubav, taj dim cigarete što ti šaljem ja!!!!

Ej, evo mene malo, vratih se ja........barem na neko vrijeme..........
Jao ima puno toga za ispričat, ali samo ćemo ono onako malo bitnije, mislim nije baš to jako strašno što se desilo, ali eto tek tako.........


Dakle ovako!!!
Ovo mi je sada dosta važno, pa pročitajte i komentirajte=))!!!


Upoznala sam jednog dečka iz moje škole preko frenda, razlog iz kojeg sam ga ja upoznala je taj što je moja frendica za njega rekla da je zgodan, da je ful zgodan......međutim nije znala da je taj samoinicijativni gospodin vrlo kako da kažem tražena roba, LooL.......ok, šalu na stranu...dakle taj dečko se sviđa mnogim curama i teško da bi ikad ona bila sa njim jer je dečko stvarno popularan, i dakle ja upoznam tog dečka, odmah sam mu se svidjela, kao osoba jer sam najbolja frendica od dečka sa kojim trenira, taj moj najbolji frend me uvukao u takva elitna društva, baš super.....no ajmo dalje.....
i sad ja tom dečku X pokažem tu moju frendicu i on kaže "I što bih ja sada trebao? Ne sviđa mi se, sorry!"
I ja ok, nema beda, moja frendica
kaže isto ok, nema beda, nije bila luda za njim......I ja sam se sa tim dečkom X počela dopisivati preko msn-a..... i dečko je stvarno dobar, uopće nije umišljen kako kažu, i stvarno je i meni najslađi dečko u školi......I bed mi je bio u tome što se i meni počeo sviđa, no to sam morala reći mojoj frendici, prvo sam to poricala, mada je ona već znala da se on meni sviđa, i rekla je da joj nije bed, da se njoj sviđa i da voli jednog drugog dečka, svog bivšeg......i hvala bogu to je sve ok prošlo, i taj dečko se meni iz dana u dna sve više i više sviđa, uvjek se zajebavamo na msn-u i uvjek je jako drag prema meni uvjek kada ide spavati mi kaže "Mala čujemo se sutra, umoran sam, laku noć, idem spavat!!" Ili nešto u tom điru, znam da to nije ništa posebno, ali razveseli me to, treba se veseliti malim stvarima....I uvjek kada smo u školi i vidimo se na hodniku, uvjek mi ili namigne ili me lijepo pozdravi sa osmijehom na licu, i to mi stvarno neki put usreći dan, samo taj njegov osmijeh upućen meni.....I sada neznam, neznam kako da tom dečku kažem da mi se sviđa, a da opet ne ispadnem glupa ako on nema isto mišljenje za mene, jer opet bih onda htijela da ostanemo dobri frendovi!!!!

hehe, ljudovi ki
ss...kisskisskisskisskiss


pozz



- 12:25 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ma uglavnom neka sranja,uostalom zaključite sami.......

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr


    tu bi sad kao trebali biti neki linkichi ljudi koe chitam
    zamislite ih sami,ja bu im objavila drugi put jer mi se sad neda....
    pipipipiiiiii.....pusha
    smijehsmijehcerekcerekwavewavegreedydeaddeadkisskiss

AbAuT Me:

  • ~¤~Dakle moje precijenjeno ime je Ines.....
    ~¤~Živim nadasve normalno,
    dišem,jedem,spavam,pijem......
    tu i tamo me pukna neka looda inspiracija,pa napišem veoma dubokouman post
    ~¤~Imam 15 godina,za sad,hehe,još ja rastem,još sam mlada...
    ~¤~imam još jedan blog osim ovoga,ali taj drugi blog je teška zajebancija
    ~¤~zato je ovaj blog napravljen da
    bi bio dubokouman,da bih mogla iznjeti svoja razmišljanja kako Bog zapovijeda......svoju tugu,i svoju sreću,svoje frustracije,svoju bol,svoju ljubav prema drugima.......ma moje sve
    ~¤~VOLIM:sve i nishta
    ~¤~OSNOVNE STVARI:
    ~¤~Volim alkohol.......partypartysmokinsmokin
    ~¤~Najviše na svijetu volim svoje najfrendice.....koje su uvjek uz mene,uvjek su tu kada ih trebam,ja sam uvjek tu kada one mene trebajunaughtynaughty
    ~¤~Također volim sv
    e svoje prijatelje,i ne bih mogla živjeti bez nijednog od njih
    ~¤~Još najviše na svijetu volim svoju sekicu.........bez nje ne bih mogla živjet,ona je ipak moja Iva,i da brateca fantača...........hehe,ma mog malog Marina

    ~¤~HC, Drum and bass, techno
    ~¤~volim šareno,volim sreću i ljubav,volim biti voljena(a tko ne???)
    ~¤~Volim šarene narukvice
    ,i ogrlice,marame,moje adidasice i moje ja se nadam buduće vansice(natpis od prije, moje sadašnje vansice).......thumbupthumbupwavewave...volim sve te šarene gluposti....hehe
    ~¤~obožavam,ali obožavam ljudima gledat u tenisice
    .....ja svakome koga upoznam moram pogledat kakve tenisice ima..........ful sam zabrijala na to........smijehsmijehsmijeh
    ~¤~Bubimir mi je najdraži crtić!!!!!!
    ~¤~Volim jednog dečka,ma divan je.....
    ~¤~Volim pisat blog.....
    ~¤~volim onak elitne ljude,i elitu koa zna sha hoche,uvjek sam za ekipu koa je chak i andergraund..
    ....đet-set
    ~¤~očem pirs na jeziku...........=(


    ~¤~ŽIVCIRA ME:
    umišljeni i dvolični ljudi
    krv,laž,prevara,mržnja
    moje loše ocjene
    moja škola
    nekoliko ljudiheadbangheadbangheadbangheadbang
    ufurani debil

    kad se netko ponaša kao da je nešto više od nas ostalih običnih smrtnika
    kad dečki nose pumice(mislim đizs krajst i holi meri.....aj rest maj kejs)
    knjigovodstvo i povijest i matematiku..
    ...đizs....loše,loše....e da i kemiju.............
    sudnica na novoj teve i erteelu.........kako ti ljudi neznaju glumit,meni je to presmiješno.......
    armada4ever tipove.....i sve te nogometne huliganske mi-smo-najbolji ekipice
    kad mi netko dira kosu ili kad mi netko skida rajif
    sa kose....jako me ljuti
    kad me netko živcira sa svojim glupim spikama
    kad mi neki debil kaže sha je mala?pa zar ti izgledam malo...hvala bogu visoka sam 1.75....a to sha si ti 1.76. to mene ne zanima....i po tome je on veliki.....
    rasističke i sve takve brije.....
    kad izgubim nešto...ili se ne mogu sjetit di sam to stavila,a u tom trenutku mi je to užasno potrebno
    kad zaboravim sha sam htijela reć...baš kao sad....
    kad netko popije 1 pivu i odmah se napije
    kad mi se netko folira.....na bilo koji način

    blog.hr......
    ovaj blog
    kad mi kosa ne stoji onako kako bi trebala
    kad mi mama kaže da uzmem kišobran......i onda mi ne pada kiša....pa ga moram furat ko neki debil
    kad se netko debilizira i onda misli da je prekull
    ..
    ma sve me živciranjaminjamikisskissroflroflnjami
    živcira me akd se ne
    mogu izraziti onako lijepo...kad želim nešto reć a nemogu složit rečenicu...a nešto vrlo dubokoumno mi je na pameti.........kao recimo sad
    živcira me kad se ne mogu sjetit sha me živcira
    thumbuproflrofl


    MaJ mSn(čitaj em-es-en):
    ines_hippie@hotmail.com
    pa ono javite se,ako sha trebate.......pusha

NeKe GlUpOsTi!!!

  • Molim vas, pomozite Zeki!!!
    (_/)
    (O.o)
    (> <)
    Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko.
    Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite
    na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!





    cerekcerekkisskissdeadsmokinpartypuknucunjamiwave