< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2010 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Jedan običan blog jedne obične punkerice i rockerice...

burninmadNE ŠALJITE MI LANCE SREĆE!!!!!!!!!!burninmad



Nešto o meni...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Ime: Ružica...
Nadimak: Ruža, Ruška, Nick...
Rođendan: 19.5.1995....
Hobi: odbojka
Živim u: kući...heh... u Varoš Citiyu...hh
Navijam za: Liverpool, Real Madrid, Graničar...heh...
Volim:cerek:: prijateljethumbup
dečkekiss
Zakon braćethumbup...
Torresa...dead
Naj dečka na svijetu......cerekkiss
Partye...party
Jesti...njami
Slatkiše...fino
Mrzim: umišljene i dvolične ljude...lud
učiti...bang
dosadne ljude i njihove dosadne događaje...namcor
lektiru...blabla
Chelse madpuknucuburninmad
C. Ronaldamad
Naj filmovi: Pirati s Kariba
Harry Potter
Gospodar prstenova
Hidalgo
Dani groma
Horori i komedije
Sumrak
Naj glumac: Brad Pitt
Tom Cruise
Vigo Mortesen
Wentworth Miller
Dominic Purcell
Naj glumica: Angelina Jolie
Naj pjevač: Bruce D.
Naj grupa: Ramones
Riblja Čorba
Iron Maiden
Sum 41
Blink 182
Simple Plan
Metallica
Naj pjesma: The KKK
Amsterdam
Journeyman
Rainmaker
We're all too blame
Naj hrana: fast food
Naj piće: Fanta, Sprite
Naj sport: Odbojka
nogomet
skijanje
plivanje

Naj sportaš: ja...hehe...
Torres
Van Persie
Steve Gerrard
MSN: ruzica_12@hotmail.com




LINKOVI

Inaburninmad
Krajinkomouthwash
Annathumbup
Matijevićeek
Baragreedy
Tonkićzijev
Martinafino
Rencacool
Mateohrvatska
Zakon braće funsmijeh
Dragana i ekipathumbup
Kika B.belj
Iva i Nacasmijeh
Činklicapjeva

Acosmokin
Ivanbelj


BUDUĆI SE NEKI ŽALE DA SU SAMO WENTHOWE SLIKE EVO NEŠ DRUGO...

finoSUPER ZGODNI NOGOMETAŠI: fino

°°VAN PERSIE°° dead
Image Hosted by ImageShack.us


°°DAVID BECKHAM°° greedy
Image Hosted by ImageShack.us


°°TORRES°° thumbup
Image Hosted by ImageShack.us


°°SERGIO RAMOS°° dead
Image Hosted by ImageShack.us


°°KAKA°° kiss
Image Hosted by ImageShack.us


°°IKER CASILLAS°°naughty
Image Hosted by ImageShack.us


°°FABREGAS°° smijeh
Image Hosted by ImageShack.us


°°SENDEROS°° smokin
Image Hosted by ImageShack.us


°°PODOLSKI°°greedy
Image Hosted by ImageShack.us


°°BABEL°°pjeva
Image Hosted by ImageShack.us


°°DUDU- EDUARDO DA SILVA°° naughty
Image Hosted by ImageShack.us


°°MANDžUKIĆ°° mah
Image Hosted by ImageShack.us


°°NIKO KRANJČAR°°rolleyes
Image Hosted by ImageShack.us





AL' BUDUĆI VOLIM ZAKON BRAĆE STAVIT ĆU JOŠ EKIPE IZ ZAKONA BRAĆE...
(I BAŠ ME BRIGA ŠTO SE TO NEKOM NE SVIĐA... NEK ONDA NE DOLAZI I DOBRO...)

Image Hosted by ImageShack.us


O ŠITheadbang... TO JE NA HRVOJEVOM BLOGU... SORRY HRVOJE...pjeva

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



EVO WENTHOWIH SLIKICA

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-19

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EVO DA NEBUDE SAMO ZAKON BRAĆE, DRUGIH SLIKA:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Ovo su najlijepši nogometaši Španjolske repke...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


 

srijeda, 27.08.2008.

Elo mene...

Yo ljudi mojiwavewavewave...elo ja pixem novi post jer je onaj s*****headbangheadbang...i jer sam se vratila iz Zagorjapartyparty...Jesenja...Gornjeg...bax mi je bilo kuljcoolcool...upoznala sam hrpu ljudovathumbupthumbup...najvixe sam se družila s Tihanomfinofino...naravno osim s Leomnjaminjami...jer kod nje sam ixlasmijehsmijeh...joj al mi se svidio jedan dečeccerekcerek...hehe...ma presladak jefinofino...mogla bih ga pojestinjaminjami...radije neću spominjati ime da se nebi izbrukala u berbinamcornamcor...hehe...zajebavali smo se 100/h...dop. sam se sa Soldomzujozujo...i jox nekim kulj ljudimanaughtynaughty...zajebavali smo jednog...dvojicu...zapravo trojicubangbang...ali radije nebi spominjala imena...da se nebi izbrukalablablablabla...bax je bilo zknpartyparty... evo da spomenem par ljudova koji su prezkn... thumbupthumbupthumbupthumbupTihanafinofino...Markosmokinsmokin...Matijapartyparty...Igorludlud...Jasnawavewave...Marko Psmijehsmijeh...Karlo D.[...zvani Žugec...]eekeek...Anamarija K.wink..Željka Cyesyes....Tajananutnut...Barbara...itako...mislim da su to svi s kojima sam se družilapartyparty...onaj slatkifinofino...imenovan je...ali nixa neću reći...samo da je stariji....i prehotburninmadburninmad...joj...neznam šta da napixem...samo da je bilo supejthumbupthumbup...i da jedva čekam berbu da ih opet vidim...i tak...znam da je ovaj poxt prekratak,a li me se neda pixati vixe...tako da vas sve ljepo ljubimkisskisskiss...i pozzam...mahmahmah

Pozz:
Ini burninmad
Tei party
Dragani smijeh
Ivanu thumbup
Mariu rolleyes
Mateu dead
Marinu smokin
Petru party
Tonkiću zujo
Petroviću zubo
i ostalom razredu... belj
Moniki naughty
Moniki K. =) thumbup

Zagorcima:
Lei cerek
Josipu smokin
Lani puknucu
Tihani thumbup
Jasni mah
Matiji lud
Marku naughty
Igoru smijeh
Karlu dead
Marku P. wink
Tajani nut
Anamariji thumbup
Željki smijeh
Barbari belj
i svima koje sam zaboravila...

Švedima:
NIkiju thumbup
Anni fino
Pakiju party
Marininjami
Lakiju... eek

Pussa svima... kisskiss
Ljubim vas... cerekcerek
Do sljedećeg posta... thumbupthumbup
punog kommova... yesyes
Kizzakisskisskisskiss



| komentari (6) | print | # |


<< Arhiva >>

EVO DA VAM KAŽEM NEŠTO O MOJIM PAJDAŠIMA

Ina- super cura. Voli se zajebavat, pametna je. Zajedno treniramo...ma presuper je...Moja naj naj frendica. Ima blog. U linkovima je! mah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Monika- isto super cura....jako tvrdoglava...bar sto se tice Daneta...=)...ma ok je... Isto naj frendica! smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Katarina- stidljiva i šutljiva....kad se opusti moze biti presuper.... yes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tea- cool cura... Inina sestra... voli se zajebavat... ma cura je jednostavno super... nemam dovoljno riječi za opisati ju... heh...voli jedne plave oci...tocnije onog ko ih ima...=)uvijek nam je zakkon pod treningom... tad se i ugl. vidimo... jbg....wink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Danijela- to je sminkerica i po...ipak ju neko treba usmjerit u oravom smjeru sto se oblacenja tice...inace ok...nije ju briga ni za sta...prema svemu je ravnodusna...nemogu to opisati...ludakinja...na pozitivan nacin...


Kovačićka- super frendica... zovu ju reperica... super smišlja pjesme... ima jedna o njenom razredu... možda ju objavim... inače je iz 6.a... oni su mi najbolji poslje nas cekavaca... najviše izlaze kad sam dežurna... heh...thumbupthumbup


Petar- a joj! Šta da napišem? Voli se zajebavat! Smiješan je. Dobar je frend!! Nekad se uzivi..pa je nepodnosljiv...uvijek tupi po svojem...tvrdoglav da mu nema ravnog...ali je inace zkn....naughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Marin- isto ko Petar. Voli se zajebavat!! Ima para...hehe...jedini se uvijek smije mojim šalama...čak i kad nisu smiješne...hehe...smijehsmijehIma blog u linkovima je! mouthwash Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kaurić- super frend. Isto se voli zajebavat! Malo je lud! Zna odlično Njemački... bolje od profesora...hh...lud
Image Hosted by ImageShack.us


Tonkić- ok dečko....nekad mi pocne ici na zivce...stalno vice Ruzice de glupa si...ma znam ja da on tako ne misli...nadam se... zujo

Petrović- uuu! Voli......stolni tenis...otišo je sad u Gradiće...više neće ići s nama u raz....šteta...mislim da će falit svima...ok...ne baš svima...ali će nam falit...ne znam baš za druge...ali znam da će meni falit...jbt...znam ga 6 god...i sad on ode...jbg...a štaš...belj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bara- ok prijatelj. Opsjednut Dinamom! Al' šta ćeš?! Ima blog bara96.blog.hr kommajte mu!hrvatska

Bole- "najljepši" u razredulaze! Ha ha... ma nemože se meni vjerovat na riječ... bar ne u vezi Bole... ok je inače... uvijek pravi neke grimase... i zajebava se...hh...najveci bosanac na skoli...i nogometas... smijeh


Soldo- super frend... nikad na MSN-u...voli se zajebavat...s njim nikad nije dosadno...uvijek izmišlja neke događaje...ima prezkn motor... smokin


Cenga- s njim ne mos biti na miru ni sekundu...ma on je legenda...jedini u razredu koji slusa nes sto i ja...ma legenda...







MusicPlaylistRingtones






Ovo su neke dobre pjesme...

































Ovaj kutak je samo za talentirane pisce...objavit ću sve što hoćete...np...a vi ih kommajte...pozz





×××
Ingen kickar fotboll som nan,
Zlatan, ja säg Zlatan.
Sveriges mest super man,
Zlatan, ja säg Zlatan.
I love You,
Ich liben dich,
Zlatan Ibrahimović.

U prijevodu...

Nitko ne pimpla loptu bolje od njega,
Zlatan, da reci Zlatan.
Švedski najbolji čovjek,
Zlatan, da reci Zlatan.
I love You,
Ich liben dich,
Zlatan Ibrahimović.

×××
Evo zore, evo dana
Evo zore, evo dana, evo Boška Balabana.
Na izdanku noć je crna, iz birtije se vraća Srna.
Malo pravo, malo krivo, evo ide Olić Ivo.
Kod Ćire smo bili djeca, pa se nama sluša Ceca.
Kod Slavena kruha nema, on bi slušo Pearl Jama.
Vide srne kako peva, il' ko fol samo zeva.
Malo Ceca, malo Brena, to je prava karantena.
I ratarić i pastirić, u frulicu Mitar Mirić.


...ovu sam ja napisala...o mom bratiću...

[...Niki...]
[...Niki je sk8er pravi
ima on svega u glavi...]
[...stalno graffite crtati pokušava,
pa mojim izgled narušava...]
[...u školi je svojoj sa 2 prošao,
a onda je meni u Hrvatsku došao...]
[...Niki u bilijaru sve rastura,
i prvom prilikom nas sve iz igre izgura...]
[...kaže da voli Ožujsko pivo,
valjda mu se pred očima ne pojavi sivo...]
[...Conversice mu baš nisu pri duši,
kad to kaže rukama me svojim guši...]
[...ovoj rimi došao je kraj,
Niki vam kaže Bye-bye...]











Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


smijeh
Click Here to get a clock from pYzam.com!



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Get a Where's Wilma of your own



Create your own Creature





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada