ludaglava

četvrtak, 03.01.2008.

ZALJUBLJENA?!

Opet sam zaljubljena....u istog čovjeka naravno, ali iz dana u dan, ja ga volim sve više i više!!!
Nevjerovatno je to kako se ljudi u biti nađu i provode skupa dane i godine...kako su naše mame znale da je baš tata njihov čovjek života ili naše tate mislili za mamu da je žena za uvijek? Naravno ima i onih koji se zeznu i razvedu, ali kad se dvoje nađu i vidi se da to funkcionira godinama...da li je to ljubav? Prava ljubav?? Ili možda samo neka navika, kompromis za mir u kući? Vidjeti baku i djeda kako se drže za ruke, ili gledati mamu kako ljubi tatu i obratno, da li je to sve iskreno??? Ja još uvijek vjerujem u pravu ljubav i iskreno sam mislila da je nikada neću pronaći no čini mi se da sam sve više i više sigurnija u svog dečka.

Upoznali smo se prije 4 godine a prije 2 se ponovo sreli u jednom klubu. Počeli smo malo pričati i činio mi se skroz ok tip. Obzirom da sam bila sama i mislila da je svaki muškarac seljak, iznenadilo me to što o njemu nisam imala takvo mišljenje, nego baš naprotiv. Kad sam ga prije 4 godine upoznala, imao je curu, neku valjda ozbiljnu vezu i izašao je sa mojim društvom vani. Nabacivala mu se moja pijana prijateljica a on ju je ljubazno odgurnuo i rekao joj da mu je žao ali da ima curu i da mu se neda flertovati na jednu noć. Svi su mu se dečki počeli smijati da je papak jer je Morana (ta moja pijana prijateljica) pravi komad, a by the way bavi se manekenstvom, pa smo odmah svi mislili kako mu se sigurno sviđa i kako će je "iskoristiti". No, meni je to bilo predivno, nije mi bio papak već pravi muškarac :-)

No, da ne duljim....prije 2 godine kad smo se sreli, rekao je da je prekinuo sa curom i da je već duže vrijeme sam. Počeo mi se nabacivati, ali meni baš nije pasalo jer nisam osjetila nikakvu kemiju. Ganjao me ganjao i na kraju ja sam posustala. Sada, nakon dvije godine, tek sada mogu reći da sam zaljubljena preko ušiju jer što više vrijeme prolazi to više osjećam da ga volim....Ali osjećam to i kod njega. Sjećam se kako se ponašao sa mnom u početku i sad...Kao da su 2 razlišite osobe. Na staru i na novu godinu je radio od 7-15h pa nismo nigdje mogli otići na doček. Ja sam se već pomirila sa time da ostajemo doma uz televiziju i isšta si za doček nisam kupila. No, oko 20.00h došao je kod mene doma i vrisnuo: Pakiraj se, vodim te u Umag! Idemo na trg, sviraju Gustafi! - Molim??? Bila sam sva zbunjena....pa kako, pa ti radiš..pa sto pitanja, a on mi je tada rekao: Ne želim da zbog mog posla ti trpiš..ako treba trpit ću ja ali ti mi moraš uvijek biti zadovoljna!!!
Rastopila sam se...jest da Umag i nije neki grad ali je bilo fantastično. Brdo ljudi, Gustafi se napili pa su 5 min prije ponoći počeli odbrojavati i stvarno je bilo odlično...

Jel si ja možda sve umišljam? Jel možda moj dragi samo jedan običan dečko ili ga ja previše uzdižem u nebesa??? Nemam pojma, samo znam da ja volim svim srcem i sve bi dala za njega!

Volim te ljubavi moja!!!!!

- 13:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Do savršenstva!

Linkovi