LuDi SvJeT MaLe BudALe

petak, 03.11.2006.

Hej ljudi nije bilo posta duže vrijeme, ali evo me sad…naime nisam imala vremena od silnih obveza =) LoL… mislim da sam malo PRElijena!!! Ah… nadam se da će te mi oprostiti… Imam dečka pa sam pre zaokupljena =) Stalno sam po njegovim tekmama, ili smo vani, i tak… =) Sva sam happy, i luda ali ljubav čini čuda… (gle sad sam i pjesme počela pisat još samo trebam i risat =)) Sutra idem u svadbu bratiću s kojim nisam baš u najboljim odnosima, ali jednom se živi ja se idem zabavit i to pošteno na njegov trošak, a on nek se fućka… Još nemam pojma kaj ću obuć al idem danas u grad po svim dućanima pa ćemo vidit.. =) znam da sam dosadna, ali kad nemam inspirejšn… Samo sam ujedno i ljuta kaj neću moć ić van sutra…. Upravo sam se sjetila da u ponedjeljak pišem ispit iz prokletog zemljopisa i iz biologije… _Joj ma grozno a obećala sam starcima da ću ispravit ocjene.. =( ups! Tak da vas moram napustit uskoro jer mi sad starci dolaze doma a ja na netu umjesto da učim… Ah, :(
…. Joj moram danas ić kupit si jaknu, marte, tenke, starke, novi fotić i nove trapke =) hehe =)
znam da je post kratak al obećavam da ču nadoknadit komentarima =)
kissach by: Gadura


- 12:45 - ŠtO sE MoRa MoRa Se (23) - MoJe djElO Na PaPiRu - LoJtRa