< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Sve i svašta

Mjuza:


Free Music

Free Music



Free Music


Brojac posjeta:


Free Hit Counters
Free Hit Counters

O meni:

ime:dina
prezime:boli vas briga
slušan:rap & rock
naj reperi: 50 cent & Eminem
živin: u splitu,pa di bi drugo

volin:

rap,svoje prijateljice,rock,slušat mjuzu,
bit na internetu(spor mi je ko blato),svoj mobić sa memorijskon od 2 GB,dopisivat se priko msn-a!

mrzin:

štrebere(posebno jednog iz mog razreda- vardića(lorda einsteina),školu,pisat domaći,one koji mene mrze,jednu zubatu iz našeg razreda,klape,domaće pisme,škoru,thompsona...itd...


EVO MALO POZNATIH LIKOVA:

50 cent:

50 cent

50 cent

50 cent

50 cent

Eminem:

eminem

eminem

eminem

Bit će još slika kasnije!

Linkovi

Evo linkichi super blogacha koje ja posjecujem:


my colorfull world
matea
del@
EMO love
sranje od bloga(ostavljaj spamove)
burićev blog(ne uređuje se bas cesto)
ludonja boy
baky
mare

Dizajn blogovi koje posjecujem:

katee dizajn
nikky designs
gadura dizajn
tincha

Linkovi nekih internet stranica:


ode mozete nac svasta za svoj blog
ode mozete nac mnogo videa
ode mozete nac mnogo slika
ako jos nemate svoj blog mrš ovamo
ode mozete napravit vas e-mail i mnogo drugih
stvari

ako jos nemate msn mrš ovamo
web,slike..

Zabava

Koja zakon obuca,osim skejtabelj:

Crvene starke


Svakakve starke


starke kuul.bmp

Ameri<br />
ke starke


Crne starke


srijeda, 09.01.2008.

NOVI POST

ajme otkad nisam pisala post,a ima puno novosti,ja ovaj blog
uvjek uređujem preko mog dobrog laptopa..dobila sam novi kompjuter. u davnoj prošlosti san imala neku krntiju od kompa,a onda je tu krntiju moja mama odnila na posao,a kuci je ostao neki stari monitor...a sad jos uvijek taj monitor stoji di i prije, ali na njega nije priključena krntija nego novi hp kompjuter. i tako to.
ovaj post baš i nije bia nešto previše dug,ali neda mi se više pisat,
pa ću stavit malo videa:


Beyonce&Shakira - Beautiful Liar:




Rihanna- Umbrella(samo muzika):





Akon&Eminem:



50 cent- Candy shop:


50 cent- Just A Lil Bit:



A za one koji slušaju domaće, ne tribaju čekat svoj video,jer se na ovom blogu sluša samo strano!!!

- 07:57 - SkAtE SaMo(7) - Or DiE - reFrEsh..

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.