prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Sve i svašta

Mjuza:


Free Music

Free Music



Free Music


Brojac posjeta:


Free Hit Counters
Free Hit Counters

O meni:

ime:dina
prezime:boli vas briga
slušan:rap & rock
naj reperi: 50 cent & Eminem
živin: u splitu,pa di bi drugo

volin:

rap,svoje prijateljice,rock,slušat mjuzu,
bit na internetu(spor mi je ko blato),svoj mobić sa memorijskon od 2 GB,dopisivat se priko msn-a!

mrzin:

štrebere(posebno jednog iz mog razreda- vardića(lorda einsteina),školu,pisat domaći,one koji mene mrze,jednu zubatu iz našeg razreda,klape,domaće pisme,škoru,thompsona...itd...


EVO MALO POZNATIH LIKOVA:

50 cent:

50 cent

50 cent

50 cent

50 cent

Eminem:

eminem

eminem

eminem

Bit će još slika kasnije!

Linkovi

Evo linkichi super blogacha koje ja posjecujem:


my colorfull world
matea
del@
EMO love
sranje od bloga(ostavljaj spamove)
burićev blog(ne uređuje se bas cesto)
ludonja boy
baky
mare

Dizajn blogovi koje posjecujem:

katee dizajn
nikky designs
gadura dizajn
tincha

Linkovi nekih internet stranica:


ode mozete nac svasta za svoj blog
ode mozete nac mnogo videa
ode mozete nac mnogo slika
ako jos nemate svoj blog mrš ovamo
ode mozete napravit vas e-mail i mnogo drugih
stvari

ako jos nemate msn mrš ovamo
web,slike..

Zabava

Koja zakon obuca,osim skejtabelj:

Crvene starke


Svakakve starke


starke kuul.bmp

Ameri<br />
ke starke


Crne starke


ponedjeljak, 24.12.2007.

Sretan Božić ljudi!

kao sto vidite i znate sutra nam je božiiiiiiiiiiiiiiiiić,jedva cekam
da,da ali ono sto mene posebno veseli je to sto ce uskoro NOVA GODINA!!!ovako vidili ste ona bozicna drvca na drugim blogovima
za ostavljanje poklona,e vidite i ja san tila to stavit a i ocu.posto sam ipak malo zakasnila to stavit jer je vec sutra bozic vi meni ostavite darove za N.G.(novu godinu)ade sad cu malo stavit slika i drvce za bozic i N.G.!

bgcolor="ffffff" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" />



- 12:07 - SkAtE SaMo(14) - Or DiE - reFrEsh..

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.