< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

uifgiufi7ugui

sfsfsfsfdferere


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

ponedjeljak, 13.08.2007.

....::hm.. šta da pišem?::...

Heeeeej svima!!!
Evo, hvala vam na komentarima...
U iducem postu pisem o najfrendicama (curke nemoj'te se ljutit...)...
Uglavnom..u subotu sam bila u gradu...Bilo je odlično!!
Najbolja spletka je bila "Zrinić,reci Feletaru da odah dolazi ovdje inaće će bit batina"...
Hahahahaa...Jel tak Anita?!?!?!?
Pitam se pitam tko je bio mrtav-pijan..? HA,ANITA???
Ovu subotu sam upoznala ZAKON cure...Monika(a dobro nju sam poznavala..),Anja,
Ana,hmm... tko jos...? Curke nemoj'te mi zamjerit..Ne sjecam se...
Ugl.. Bas sam se naplesala i napjevala :D BILO JE ZAAAAAKOOOONNN!!
Odlicno,super,ma ne znam sta...Pre zakon...
Iducu subotu idem kod Bibija (pozz) na rockas i idemo isto u grad...pa se vidimo...haha..
U biti... Evo.. Ovo je samo javljanje... u iducem postu slijedi opis mojih frendica... :D
Evo, danas i jucer mi je prespavala mala sestricna kod mene..
Bas je luda..i zakon...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us viven =)


Pozzz...
Evo danas su kod mene bile Kelly,Leica & Petra..
Bilo nam je zakon...A onda su Kelly & Petra otišle,a
ali ipak, Leica ne bi bila Leica kad ona ne bi ostala...
Pa smo se nas dvije naslikavale...Pa evo vam malo
slika...Neke nisu dostupne javnosti =)
hahaha..
Pusssek!!



|Komentiraj 39| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.