●●-SlIkIcE-●●

<br ●IwoNA,aNjA,LeOn,NeRa I mIa●

<br ●aNjA●

<br ●MaJa●

<br ●iVa,IwoNA I nErA=):P●

<br ●IwoNA I nErA●

<br ●nIkOlInA●

<br ●NeRiNe StArKe:P●

<br ●ZrInKa●

<br ●PeTrA●

<br ●mAtRiX●

<br ●NeRa I aNjA●

<br ●IwoNA i IwA●

<br ●IwChE●

<br ●BaRbY●

<br ●IwoNA i AnJa●

<br ●MoA sEkA●
●Nera●

<br ●HaNa●

<br ●MaJa I aNjA●

<br ●IwoNA..●

●Nera●

<br ●wJeKi●

<br ●HaNi●

●NeRa●
<br ●KoWa●

<br ●IwoNA I iwa●

<br ●JuKa●

<br ●NeRa●

<br ●IwoNA "lJuBi" nErInu StArKu:P●

<br ●iVoNa●
<br ●IwoNA i NeRa●

<br ●pEtRa i mAjA●

<br ●oPt IwoNA I nErA=)●

<br ●NeRa i IwoNA●

<br ●NeRa,IwOna I lEoN●

<br ●aNjA,mAjA,IwoNA i NeRa●

<br ●IwOna i IvA●

<br ●NeRa i iwoNA●

<br ●nIkOlInA I cUrIcKa●

<br ●IwoNA I aNjA●

<br ●iWoNa●

<br ●NeRa●




  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari oš/neš

By:
patra and rada

Opis bloga

Xx-Bl0g O dViJe BfF-xX

....0 NaMa....

●-IwOnA-●
<br ●-PrEzImE-●
dA gA bAr ZnAs :P

●-RaZ-●
7

●-sKoLa-●
JaGoDa

●-dAtUm RoDeNjA-●
17.2.1995

●-gRaD-●

oSiJeK

●-pRiJaTeLjI-●
nera,iva,barby,anjamaja,petra,
mia,nikolina,nikolina m,zrinka,
mia b,dora,dora v,mia g,
mirta,tara,anamarija,
klaudija,zrinka t,
ana,klea,josipa,rahela,
becky,liovicka,dorotea,
ana r,petra h,nika,irena,
matea,rosa,lucija
iva m,anja b,hana,
ivona j,dora c,rihterka,
marija,ivana,swea,
kowa,leon,
jura,fran,
zvone,franz,ivan,
hrca,deni,teocerek
matrix,hani,
gagy,andrej,
zatezalo,matko
,marko,dorin,
vjeki,ante,tiho
,vlade,vlade b,
vinko,pako
,filip m,filip s,filip p,
ivan,miha ima ih jos
al mi se neda
nabrajat :P

●-v0LiM-●
-svoje prijatelje
-msn
-komp
-ic van
-ic u grad
-cokoladu
-plesat
-ljeto
-pricat
-mob
-glazbu
-kpk
-zabavu


●-ne volim-●
-umisljene
-dosadne ljude
-skolu
-kad je hladno
.....


●-mOj MsN-●
ivona_dgo@hotmail.com

●-NeRA-●




●-PrEzImE-●
dA gA bAr ZnAs :P

●-RaZ-●
7...KO I mOa LuDAcHA(IdeMO ZAjednO)

●-sKoLa-●
JaGoDa

●-dAtUm RoDeNjA-●
17.11.1995

●-gRaD-●

oSiJeK

●-pRiJaTeLjI-●
iwonchekiss,iva,barby,anja,
maja,petra,ivona,
mia,nikolina,zrinka,
mia b,dora,dora v,mia g,
mirta,tara,anamarija,
klaudija,zrinka t,
ana,klea,,liovicka,
dorotea,ana r,petra h,nika,irena,
matea,hana,anamarija(druga)
hana,,rihterka,dora v.(druga)
marija,ivana,swea,dora(jedna cetvrta)
petra o.,petra(druga),lucija,
anamarija(treca)
karlo,kowa,leon,
jura,fran,matrix,hani,
gagy,andrej,matko,
marko,dorin,vjeki,filip m,
filip s,filip p,
ivan,miha ima ih jos
al mi se neda
nabrajat :P

●-v0LiM-●
-msn
-ic van
-komp
-frandove
-plesati
-cokoladu
-ic u grad
-ljeto
-mob
-glazbu
-kpk
-lzaLiCe
-PlaWooKe i PlawOkoose decke
-ČoKolaDu
-KLIzaNJe
-meKic
-kupovati((šoping))
-Dore Fore
-Smijati Se(ugl bAcati po Podu Od smIJehA)


●-ne volim-●
-umisljene
-dosadne ljude
-skolu
-kad je hladno

.....


●-mOj MsN-●
mawa-nera@hotmail.com

Linkovi

●Od MoE sEkE i TeE●
●oD tEe●
●RaDaTiCa●
●tArA●
●PaTrA●
●vJeKi●



Blog.hr



●lutat cu svijetom
● Trazit cu srecu
ali tebe kao
Frendicu
zaboravit necu●

<br
●želim te vidjeti,
želim te ćuti,
želim te dpdoirnuti,
želim te poljubiti,
a najviše od svega....
želim da mi se ostvare
želje....●

<br
●imam hobi,
trčim po sobi,
davim sebe
i mislim na tebe
ćuvaj moju sliku,
srce te moli...
jer kopija te gleda
a original voli..!!!!●

<br
●ponekad kad te pogledam,
onako slučajno,nehotice,
u trenu mi se vrati misao
koja potvrdi pravilo:
"tebe je nemoguće ne voljeti"●

<br
●tko voli nikad ne
zaboravlja..onaj koji
zaboravi nika nie ni
volio..●

<br
●sjedim na cesti
i promatram dvije sjene
gledam te dok ljubis
drugu,
a znam da volis mene●

<br
●nezelim biti prva koje
ćeš se sjećati,već zadnja
koju češ zaboraviti..●


<br
●kad se dvoje rastanu
budale plaču,
sretni si nađu drugoga,a
pametni već odavno
imaju rezervu...●

<br
●voljela sam ga
i on je volio mene
voljeli smo se
ali ne u isto vrijeme●

<br
●bez tebe je sve ništa,
a s tobom je ništa sve●

Image Hosted by ImageShack.us

●dala sam ti mladost svoju,
zato neču voljeti sebe,
i da opet mladost imam
birala bih samo tebe●

<br
●i putit ću ovi suzu tiše
jer tebe nema pored
mene više●

Image Hosted by ImageShack.us

●čokoladni bombon?ne!
cvjetni med?ne!
sladoled od lješnjaka?ne!
šećer?nea šanse!
jebi ga,
i dalje ne nalazim
ništa slađe od tebe●

<br ●abeceda ide u ritmu a,b,c..
brojevi idu u ritmu do,re,mi..
a ljubav ide u ritmu ja i ti●


<br
●ima jedan vjetar,
sve na svijetu rusi,
al naše uspomene ne moze..
jer cuvam ih u duši●

<br
●kad se zaljubis,
dobro pazi,
jer ljubav nije trava
da se po njoj gazi●

<br ONA je molila,
ON je odbio,
ONA je plakala,
ON se smijao,
ONA je čekala,
ON se vratio,
ONA je otišla,,
a ON.....
tek onda shvatio :-((

Image Hosted by ImageShack.us

voli me....
voljetu cu te,l
jubi me....
ljubit cu te,
varaj me....
ubit cu te..

Image Hosted by ImageShack.us

bog je stvorio mene
jer zna sto je ljepo..
a tebe jer ima
smisla za humor..







ponedjeljak, 06.10.2008.

...KaK KJut...((sLAJdICh))



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.