Ime:Anja
Prezime:nije za javnostno
Godine:14
Mjesto:Nasice
Hobi:rolanje
Volim:druzenje s prijateljima,slusati glazbu,
slatke,iskrene i zgodne decke
Mrzimmad:umisljne i dosadne ljude,skolu
Slusam:hip hop,pop,rock
Ljubavcerek:zasad slobodnacry

Ime:Marija
Prezime:Nije bitnono
Godine:14
Mjesto stanovanja:Našice
Hobi:Sviranje
Volim:Zgodne dečke, voziti se skuterom,svirati gitaru
Mrzimburninmad:Skolu, umisljene ljude
Slusam:Pop, rock, hip hoppjeva
Ljubavcerek:Slobodnatuzan



Custom Myspace Clock


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!







< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Anja



Ime:Anja
Prezime:nije za javnostno
Godine:14
Mjesto:Nasice
Hobi:rolanje
Volim:druzenje s prijateljima,slusati glazbu,
slatke,iskrene i zgodne decke
Mrzimmad:umisljne i dosadne ljude,skolu
Slusam:hip hop,pop,rock
Ljubavcerek:zasad slobodnacry

Ime:Marija
Prezime:Nije bitnono
Godine:14
Mjesto stanovanja:Našice
Hobi:Sviranje
Volim:Zgodne dečke, voziti se skuterom,svirati gitaru
Mrzimburninmad:Skolu, umisljene ljude
Slusam:Pop, rock, hip hoppjeva
Ljubavcerek:Slobodnatuzan



Custom Myspace Clock


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!







petak, 22.08.2008.

....

Moj rodjendan

Drustvo mi je pocelo dolaziti oko 3h...dok smo se svi okupili dogovorili smo se sta cemo raditi...Neki su gledli film Karate kids4,neki visili na internetu....Dok je sve to trajalo jedna ekipa se pocela zajebavati...I onda je pocela ludnica hehe....Poceli smo se slikati mojim digitalcem,ja i Jelena popele smo se na moj prozor i glumile gluposti...Marija je donela cherrya,ja vodku....Filjak je poceo vatati cure po guzici...Nama je to malo smetalo pa je dobio i on po njoj..hehe..Cajo je na netu pisao gluposti.Kao npr..da ima 35 god,da je retardirana kurva koja se jeb... svaki dan...Kad se smracilo uzeli smo slag i spricali se njime...Malo mi je bio prljav tepih,ali nema veze ipak je to moj rodjendan..Zabavljali smo se i zaboravili smo naruciti pizzu..Bilo mi je zao,ali vec je bilo prekasno za nju...Cure su se gurale sa taburea stalno,malo su ga potrgale,ali svejedno sam namjeravala kupiti novi...Navece smo gledali film Step up1..Bilo nam je zakon..Neki su poceli plesati i ludovati,ali smo ih smirila...Trebala sam ici poslje rodjendana u grad s bratom i frendicom,ali dok su gosti osli njega vise nije bilo...ici cu drugi put ima vikenda koliko pozelis..pozzz..anja


Malo o praznicima

Praznici su tako przo prosli....a kad pomislim o skoli ,glava me zaboli...1.9 slijedi mucenje i ucenje...Da bar praznici traju vijecno hehe...Jos malo pa mi je rodjendan..iskreno jedva ga cekam...nadam se da ce biti ludo i nezaboravno....party.Bila sam na moru i mogu rec da sam se super provela..Povela sam svoju frendicu moniku...Na plazi smo gledali komade,suncali se,malo svadjali....Navece smo isle u grad,setale se Rovinjskom rivom,najcesce smo sjedile u kaficu Havana...Kad smo se vozile gliserom,Monika nije htjela iskakati iz njega,ali sam ju uspijela nagovoriti...Malo ju je bilo strah zato jer je tek naucila plivati,to je normalno jednog dana se pobijediti strah koji je u njoj...Blizu nase zgrade upoznali smo tri super frendice Anu, Ivanu i Maju...Maja je malo luda,kad smo se ja i monika setale popela se na neki kamen visoki...Cijelo vrijeme je mislila da smo stranci i vikala je neke gluposti na engleskom...Onda su svi skuzila da smo slavonke,pocele smo se upoznavati,pricati i zabavljati...pozzzzzz...by:Anjawave



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.