uh..





















akica...


...kada hoda,ona hoda strastveno
kada priča,ona priča kao da zna šta radi...
Kada nešto zahtjeva,ona to doista tako i misli...
...Čak i ako to nikada baš nikada nisi vidio...
neka vam u vratovima krcka...
svi vi ludi ljudi idemo skačite..
učinit ćeš sve

da je zadržiš uz sebe
zato jer ti je rekla da te voli
da te već dugo voli...
Da je bar nikada nisi sreo
poželiš da je nikada nisi sreo..beljrofl













Danijela Vranic
Niko kao ti (duet Aca Lukas)
Nisam sanjala da zivot tako boli
dao mi je Bog lepotu
i sve sto sam uvek zelela
al' niko znao nije
sta mi to dusa krije
Niko kao ti u ovom svetu lazi
nije umeo sudbine da me spasi
sve te godine
a sad pred tobom stojim
zivota se ne bojim
Niko kao ti u mome svetu tuge
nije video ni jednu boju duge
u tim ocima
a sad pred tobom stojim
ljubavi se ne bojim
Ko da veruje da mrtav covek dise
nisam nikada imao pravi razlog
da se promenim
ni zelju da ozivim
ni kome da se divim

Thompson...








jovana pajić&bojan tomović


beđevi...














b.b.b...




















Photo Flipbook Slideshow Maker
Glitterfy.com - Photo Flipbooks

klara...


buzy...dok sleep


Goga Sekulic
Kazaljke
Ko si ti da zalupis mi vrata
da spominjes mi ime samo ko ruznu rec
ko si ti da vezujes mi ruke
da sunce mi ko oblak zaklonis

Pozeli mi u dvan'est laku noc
u jedan idi drugoj upomoc
do pola tri lazno ljubi je
dok savest te ne ubije
A posle tri dobro napij se
i tako pijan kuci vrati se
ja cekam te, a znam da kazaljke
za mene nikad se ne poklope
jer ne volis me

Ne gledaj mi razmazano lice
istopila se sminka u crnim suzama
ne pricaj, ja gluva sam za lazi
idi sad, ja spremna sam za pad
kiss

Photo Flipbook Slideshow Maker
Glitterfy.com - Photo Flipbooks

Photo Flipbook Slideshow Maker
Glitterfy.com - Photo Flipbooks

Photo Flipbook Slideshow Maker
Glitterfy.com - Photo Flipbooks

< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Srpanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtAriČi JeP / NJoP

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV






krunoslava...u nekoj svojoj pozi,heh

ivšica...







Sinan Sakić
Muko moja

Nazad nema znam
tudja ljubav si
otisla si samo likom
al' iz moga srca nisi
Nazad nemam gde
da me cuje dragi Bog
ja sam ipak samo covek
a zivim od bola svog
Muko moja predji na drugoga
ako postoji bolji
nek' mesto mene proba
da voli je do groba

Muko moja predji na drugoga
uzet' cu zivot sebi
rukama ovim bolnim
samo da je ne volim
Nazad ne mogu
to je sudbina
zasto uvek sve sto volim
zivot mi oduzima
Nazad nemam gde
da me cuje dragi Bog
ja sam ipak samo covek
a zivim od bola svog


klara


majček...

















čopo...






Elena
Na ranu privijem te

Prati me nevolja, a ti ko dadilja
uspavas me kad zaplacem
na mom si ramenu kad nemas zamenu
uvek za mene zakacen


Nisam ti jedina, ali sam najbolja
kad ces to jednom shvatiti
dugo se mucimo i sporo ucimo
sta ce to od nas ostati
Na ranu privijem te da me vise boli
i molim kao dete voli mene, voli
koliko puta kazem s tobom nikad vise

a sad mi ovo s tobom
sve na lose mirise
Pravi si probisvet, nisi za posten svet
al' ne znam da ti pobegnem
odlazim, vracam se, al' uvek isto je
lazima tvojim podlegnem

beđevi...

























Stoja...
Kako cu bez tebe

Ne govori da me ostavljas
ne govori da ces drugoj ljubav da das
Kako cu bez tebe
kad si meni sve
nemoj reci sve je proslo
nemoj, molim te
Ne govori da si zaljubljen
ne govori da ti moras biti njen











nike...






TI SI PONOS MOG ZAGREBA GRADA,
U KOJEMU ZAKON PURGERA VLADA,
JA BIT ĆU SA TOBOM I NA NEBO KAD UĐEM,
DINAMO VOLIM JER ON MI JE SUĐEN!







mile...




the best...stoja...
















Photo Flipbook Slideshow Maker
Glitterfy.com - Photo Flipbooks
Goga Sekulić-Zlatna Koka..
Pile moje veliko i malo
svakog dana kljucas me po malo
pile moje, ne moze to stalno
Upala ti, pile moje, kasika u med
moje telo, moje pare
a ti pravis red
telu, telu prija to
samo srcu mom nije prijalo
Da sam tvoja zlatna koka
sada znaju svi
a ja luda pomislila da me volis ti
telu, telu prija to
samo srcu mom nije prijalo

utorak, 18.11.2008.





Tvoje Vjenčanje (samo za cure)
Full Name
Age
This QuickKwiz by Nicky666 - Taken 1215 Times.
Earn Money! Get paid to take surveys!



| KoMeNtAriŠaJ (60) | xD | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.