< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

¤×MaYnE bLogAcHפ

PRIMAN NARUĐBE ZA BANNERE!!!

oSoBa/e On-LaJnmahpjevasretan



NE ULAZI

NE PRIMAM VIŠE NARUĐBE...(razlog:neman vrimena...sorrycrytuzan)
Ali i dalje primam naruđbe za bannere...
I dalje ću ja praviti dizajnove...samo šta nema više naruđbi ali prijedloge i dalje možete ostavljati...partysmijehsmijeh
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
PoDrŽi MoJ bLOg...........

ZA SVE KOJI MISLE DA JA OVO RADIM!!! pročitajte
-ja ne kradem ničije
-moj kostur je malo sjeban jer san početnik
-iman ih par koje san napravila, i ako oću napravit npr. pink dizajn preko tog npr. bilog kostura samo stavin rozu boju preko jer ne znan drugačije napravit i onda sve ispadne iskrivljeno
-ja se to uopće ne usudin napravit...
-i sve san svoje dizajnove sama napravila...
-sama san smišljala i zato PRESTANITE SRAT da ja kraden!!!!!!!!!!!!!!!!!

KaKaV vAm Je BlOg: DiZaJnoVi I BAnNeRi(rACuNaJtE Da sAM POcETnIcA)?
SuUuuPeR, PrEDoBaR
pAaaA NaKo
BeZvEZe(mOzEs BoLJe)
Ni DoBaR NI LoS
Ja ImMaN BoLJiH iDEjA(aKo IMaTe OsTaVitE iH U CoMIcHImA iLI u ShOuTbOxU
SSrAnJEeEeeEe
ZaKon S ObZiRoM dA sI pOCeTnICa
  
pollcode.com free polls







§- LinKiChI-§

AKo NeKo OćE dA gA sTaViN nEkA Mi se oBrAtI u KoMEnTaRiMa...Pa ćEmo se dOgOvOrIt....Ja ćU StAvIt vAš liNk, A Vi MoJ...smijehkiss
..................................................

**ZaKOn BlOG saMo ŠtA Je MaLo IsKrIvLjEn...HeH...

**MaNiTa žEnSkA

**BaBy GiRl

**NeL@----dObAr blOG

**BiTcH dESiGnS

**OdLicHaN bLOg: YelLow BlAcK rED

..................................................
I eVo LiNK Za oNE kOji žElE nAuČiTi KaKO SE RAde DiZaJNeVi
TUTOR


!!!!!!!!!!!

AKO VAN SE NE SVIĐAJU MOJI DIZAJNOVI IMATE MASU DRUGIH KOJI TO RADE TAKO DAAA...
Priman naruđbe ali ako ja to napravin za nekoga želin da se taj dizajn pojavi na tom blogu....ne želin se bezveze mučit.....THANKS!!! SOC........(((Hm...OVo ViŠe Ne VriDi...sOrRY.......nE mOliTe Me ViŠe Da VaN RaDIn dizAjNOvE......Ne MogU sOrRY i NeMaN vRiMEnA......Jbg....)))
................................................

YeY NAuČilA SAn raDiT bAnNerE....ZaTo MoŽetE PočEt NaRuČiVaTi...AlI nEmOJte BiTi PrE ZaHtJeVni...Jer sAN tEK poČeTnIK...
P.S.Ne ZnaN rAdIt AnIMirAnE bAnNerE....AlI sE PolAkO UčIn....

BANNERI

KeLlY fAmILy - I cAn'T hElp MySelF

Get this widget | Track details |eSnips Social DNA


KaD UzMetE dIzAjN, nA bLog StAvItE mOJ BAnNeR......

BaNnER Za ivOnu...


Image Hosted by ImageShack.us


Banner by:***LuDacHa***=)



BaNnER Za lAjAvIcU94


Image Hosted by ImageShack.us


Banner by:***LuDacHa***=)





Image Hosted by ImageShack.us


Banner by:***LuDacHa***=)





Image Hosted by ImageShack.us


Banner by:***LuDacHa***=)





Image Hosted by ImageShack.us


Banner by:***LuDacHa***=)





Image Hosted by ImageShack.us


Banner by:***LuDacHa***=)





Image Hosted by ImageShack.us


BaNnEr By......*LeLa*......

nedjelja, 29.07.2007.

PrOčItAj I KOmEnTiRaj.......

eVo jaVlJaN se da VaN kAžEn Da jOš DuGo vrImEnA nEćEte dObItI nOve DiZaJnoVe...wave Vi U kOmEnTaRimA OsTaVlJaJTe PrIjEDloGe, a pOčEtKoM DeVeToG miSecA ćEtE iH dObiT (mOŽdA i pRiJe)...VeĆ jA I sAD imAn PunO noVIh DiZaJnoVa, AlI mI iH sE nEdA sTaVLjAt Na BloG jEr Je pReKOmPlICiRAnO....A DoK čEkAtE nOve dIzAjnOvE I UšLi Ste nA mOj BlOG....GLASAJTE!thumbup
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

A SAd dA vAn PojAsNIn maLo PrAvILa:
1.Ne VrIđAjtE mEnE nITi MojE dIzAjnOvE ni bLOg Jer ćEte BiTi PrIjAvLjeNi AdMINiStRAtOrU...
2.Ne KrADiTe mOjE dIzAjnOve...
3.AkO vAn sE nEšTo Ne SvIđA mOžEtE tO rEĆ aL nA fIni NaČin A nE vRIđAt...
4.ČeTvRtOg NeMa......heh......tO BI bILo tO.....smijehsmijeh

DetAlJnijE ObJaŠnJeNa pRaViLa NaLaZe sE Na oVoJ StRaNIcI: KlikNiTE

NadAn SE DA Ste sVe SvAtILi.....KomEnTiRaJtE pUno...A jA Ću PoKUšAt oDgOvOrIt......smijehwavecerek.....Ki$$AcH....kiss

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

|KomAj Mi... 51| ...zNaM dA mI necEs...| ...mOcI oDoLjeT...LoL...|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.