< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom ćete blogu nać samo zajebanciju i lude provode....a one koji žele srat po blogu neka ga zaobiđu u širokom luku............ki$$ach

Ponešto o meni.....


Zovem se Marta...idem u 8.razred.....
rođena sam 29.06.199?....
imam starijeg brata-Hrvoja.....
treniram rukomet....
MOTO:

Voli neprijatelja...
to najviše mrzeee!!!!










VOLIM:
~jednog malog.....=)
~SEBE
~frendove
~starce...=)
~rukomet
~čokoladu
~jeger.....heh=)
~mobitel
~tv
~internet
~svog psa i mačku
~izlaske
~tulume
~rođendane....


MRZIM:
~ŠKOLU!!!
~laž
~dvoličnost
~bezobraznost
~nastavnike
~preseravanje
~umišljene ljude...a takvih ima puno....=)
~grmljavinu.....bwahahahaha....


MOJA ABECEDA...
A~autolud
B~burazcerek
C~cedevitafino
Č~čizme...thumbup
Ć~ćukbang
D~drvo....lud
Dž~džepovigreedy
Đ~đakheadbang
E~elephantmouthwash
F~fazannut
G~grmljavina...bwahahahazaliven
H~Hrvatskahrvatska
I~imanje...ludludlud
J~jazavacpuknucu
K~konjcerek
L~lovanaughtygreedy
Lj~ljubav...cerekcerekcerekkiss
M~Martalud
N~nova tv...nut
Nj~Njjj...?lud
O~opako....naughty
P~piće...partypartyparty
R~rukomet...cerekcerekcerekthumbup
S~sex...headbang
Š~školabangdeadburninmadheadbang
T~tako...greedy
U-ujna...laze
V~vožnjayes
Z~Zagon...cerekthumbup
Ž~žnjjjjj....?lud

cerekBlogichi koje čitamcerek:


Anton!asmijeh

Ja & Tonkathumbup

Klarchi & Tonkasmijeh

L-O-R-E-N-Athumbup

3 Tukeeeee....smijeh

C-A-B-Osmijeh

Staklarthumbup

Dubr@vkosmijeh

Ar!janathumbup

Lutkice=)smijeh

Mauro iz razredathumbup

Una & Lucijathumbup

Rk Selcesmijeh

Denithumbup

Navarona=)smijeh

Jure i ekipathumbup

Mauro=Novi=)smijeh

Sarchi=)thumbup

Lory & Vivi=super cure iz best grada-Novog=)smijeh

Katy & Mare=super cure, također iz Novog =)thumbup

Lauryca...smijeh

Džezmin (Jasmin)thumbup

Ena...smijeh

Barbarica...thumbup

Karlasmijeh

Lude curethumbup

Nina...=)smijeh

Lara i Jasmina.....luđakuše...=)thumbup

Lorena=Novi......=)smijeh

Kika...=)thumbup

Yo-Sipa----=)smijeh

MMeek
AAwesome
RRelaxing
TTalented
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Jedna super pjesma.......by: Arijanchica......

"Nikad više neću s tobom,
obećala sam sam davno sebi,
i opet svoje obećanje zgazila,
i zbog toga sam sinoć plakala,
jer nisam te mogla gledati,
dok je druga kraj tebe bila,
i pravila sam se da je sve ok,
da prema tebi ništa ne osjećam,
to je bila samo jedna noć....
Al na kraju sam ipak priznala sebi,
da previše se lako vežem,
i uvijek patim zbog toga,
ali dok te gledam,
bojim se da se nikad s nikim neću
osjećati kao što sam se osjećala s tobom,
jer nikad još nisam osjetila takvu strast,
takvu povezanost s nekim,
i bojim se da će sve što je bilo između nas
nestati u vremenu,
kao da se nikada nije dogodilo,
i da me nećeš prepoznati kad me sretneš,
Ti mene ne razumiješ,
jer ti nemaš moje srce,
koje je već izmučeno,
ali svejedno vjeruje u ljubav...
Ti ne znaš kako je bilo teško,
dok gledala sam u tebe,
a ti si se pravio kao da ne postojim,
I bila sam kasnije s drugim,
samo da zaboravim na tebe,
mislila sam da ću si tako dokazati
da prema tebi ne osjećam ništa,
ali samo mi je pomoglo da shvatim
da sam se vezala za tebe,
protiv svoje volje,
I da se s nikim ne osjećam
kao što se osjećam s tobom,
da s nikim nisam sretna,
i zadovoljna..
A ti to ne znaš,
i ne želiš znati,
jer s drugom si sretan,
dok ja plačem i patim...."



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


........j@ & Tonka........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Friendster images

Friendster images



myspace layout

myspace layout



Myspace

Myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Friendster images

Friendster images



Bigoo

Bigoo



MySpace images

MySpace images



free image hosting

free image hosting



image hosting file

image hostingfile




Evo nekiliko slikica od mene i razreda:

Ivan & Mauro
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iris
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lucija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Klaudia & Iris
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lucija... ponovno....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

We....rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva & Ivana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marta & Iris
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva & Ivana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marta & Iris
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ma pravi zatvorenici.... rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja & Lorena u Titovom Cadillacu.... cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet mi....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Totalno opaljena slika....rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja & Lory....pooonovo.....=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lory & Lucija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mauro
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iris
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dubi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tomica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lucija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lucija & Klaußa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lucija & Klaußa u bazilici
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lory & Marta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tomica s naočalama.... rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dubi s naočalama.... rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Damo glumi super babu.... cerek rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja....=)
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-29

I još malooo glupiranja.... rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lory und Ivana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marta & Klaußa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Superpoza....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kod našeg BEST OF kipa....cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marta & Klaußa se vješaju...rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

al smo fensssi....=) LoL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tonkica=)
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-29

Ja & Klarči....
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-29

C-A-B-O_the_legend
Image Hosted by ImageShack.us


Blitvarko & Lory =)
Image Hosted by ImageShack.us


Dejo
Image Hosted by ImageShack.us


Deni
Image Hosted by ImageShack.us


Dubi
Image Hosted by ImageShack.us


Ekipa u Makedoniji
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cabo-opet u kadru...
Image Hosted by ImageShack.us


Ja i Monika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na utakmici
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...:::PITALICA:::...





Cursors



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



...:::Koliko vas je bilo?!:::...

Free Counters
Free Counters

...:::Malo muzike:::..

Pjesma koja mi puno znači:



Zar sve ove godine
tebi ništa ne znače
meni su baš preduge
često mi se zaplače
(2x)

Ref.
Kako mi nedostaješ
samo ruku da mi daš
kako mi nedostaješ
da li znaš?

Ti si meni jedina
u životu ostala
srce bi da sakrije
ali ne zna, ne smije

Volio bih da si tu
samo noć da ostaneš
volio bih da si tu
i da više ne ideš

Ref. 2x
Kako mi nedostaješ
samo ruku da mi daš
kako mi nedostaješ
da li znaš?











>...:::LJUBAVNI SMS-ovi:::...

Ako je grijeh što te volim neka mi se to nikada ne oprosti...

Ako je ljubav droga, onda sam ja najveći narkoman!

Ako me ikada budeš izgubio, potraži me u vrtlogu vremena, jer sam se vjerojatno tamo izgubila - tražeći tebe!!!

Ako me ikada zaboraviš, ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili!

Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim očima. Ako negdje postoji bol onda je to život bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!


Ako nekog iskreno voliš, nemoj ga zeznut, znaj da to boli.

Ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime, onda ću mu priznati da te voli više od mene!!!

Ako odem u nebo prije tebe, na svaku zvijezdu ću napisati tvoje ime, tako će svi anđeli znati koliko mi značiš...

Ako si daleko ništa ne smeta, vječna ljubav ostaje i da si nakraj svijeta!

Ako te ikada budem zaboravila bit će to posljednji dan u mom životu...

Ako treba ugasit ću svijeću i sunce i mjesec i zvijezde. Ako treba porušit ću mostove, uništiti prošlost, otići u nepovrat samo zbog tebe.

Ako voljeti znači živjeti, onda voljeti tebe znači živjeti vječno.

Anđele, sklopi okice i u tami noći pronađi svjetlo mjesečine da ti obasja snove i u njih dovede one zbog kojih se vrijedi sutra buditi!

Baci čašu visoko, past će na tlo. Baci kamen u vodu, dodirnut će dno. Baci granu u vatru, izgorjet će sva. Baci mene od sebe, umrijet ću ja.

Bez tebe je sve ništa, a sa tobom je ništa sve!

Bila bih postelja u kojoj spavaš i jastuk na kojem se budiš, zvijezda koju sanjaš, suza kada plačeš, osmjeh kad se smiješ, učinila bi sve samo da sam uz TEBE!

Bori se za sreću, za ono želiš. Ono što mnogo ti znači, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi će se snaći, ali ljubav poput tebe teško je naći!

Da budem sretna jer si mi prijatelj ili da plačem jer je to najviše što ćeš mi ikada biti?

Da si lijep, to vidim. Da si dobar, to znam. Da voliš, to mislim. Ali koga, to ne znam?!

Divno je kad nekog voliš, jer ljubav je najveći poklon koji dajemo. Ljubav je škola nesebićnosti i vjernosti. Prava ljubav je kad nekoga voliš kao ja tebe.

Doći ću ti noćas u san, na obraz ću ti stavit dlan, nježno ću te milovati po licu, neću pustiti suzu izdajicu, poljubit ću te u snene oči i tiho nestati u noći...

Eh da imam zlatan nož, da rasiječem srce svoje, sa svakom bi kapi krvi, napisala ime tvoje!!!

I imam sve u životu, što se kupiti može, jedino ti nisi tu, ali te čuvam ispod kože!

Ima 6 svjetskih čuda, 7 kontinenata, 5 krakova zvijezde, 4 lista djeteline, 3 svjetska oceana, 2 oka... ali samo 1 si ti!


Ja znam da nemam više prava na tebe, al ipak ne možeš mi uzeti snove. U snovima te imam samo za sebe i ne dajem te nikome!

Je li grijeh što te želim svaki tren, i što mi je pogled zaljubljen. Ako je grijeh to, Bog nek oprosti srcu koje je cijelog života čekalo nekoga kao što si ti.

Jebeš mi mater ako te ne volim!

Jedan savjet - ČUVAJ SE, jedna molba - NE MIJENJAJ SE, jedna želja - NE ZABORAVI ME, jedna laž - NE VOLIM TE, i jedna istina - STRASNO MI NEDOSTAJEŠ!

Još uvijek želim iskrenu plavu dubinu tvojih očiju, želim da moja ruka dodirne tvoju, toplinu tvojih usana na usnama želim, želim da me ljubiš i voliš do kraja.

Kad bih ljubav svoju suzama morao dokazati, ja plakao bih dan i noć, ali suze svoje nikad isplakao ne bih jer te volim kao bolesnik svoj posljednji dan.

Kad noć se spusti i prekrije prozor tvoj, po nebeskoj pomrčini poljubac šaljem svoj, nek poljubac stigne gdje ne mogu ja i tiho ti šapne: mislim na tebe maleni!!!


Kad sam bila mala, rekli su mi stariji da su med i mlijeko dvije naslađe stvari, a sad kad sam starija i stekla iskustva slađa su mi tvoja usta!

Kad se poklope kazaljke na satu i kad otkuca ponoć, ti zatvori oči i stisni ih jače i sjeti se onog tko zbog tebe plače!

Kad sklopiš oči svoje, ja ću doći zlato moje, da te ljubim, da te mazim, da te cijele noći pazim, da te čuvam od svih zala jer te volim srećo moja mala!!!

Kad te nema moji snovi se izgube, moja mašta se zamrzne, moje usne ne govore, moja duša se izbršse i sve bol postane!


Kada vidiš pticu u visokom letu ti se sjeti mene u dalekom svijetu, gdje god odeš putevima svijeta, gdje god sunce sja, nikad nikog nećeš naći, da te VOLI KAO JA!

Ako te gnjavim nazovi 92, ako te prestrašim nazovi 93, ako te povrijedim nazovi 94, a ako me želiš nazovi MOJ BROJ!

Ako ti gorko zaplače oko, ako te netko povrijedi duboko, ako ti ikad zadrhti duša, ako nema nikoga da te sluša, ako ikad vrisneš u snu, zovi me i ja bit ću tu!

Kažu da je ljubav važnija od prijateljstva, ali kažu i da je prijateljstvo trajnije od života i zato ćeš ti biti prijateljica koju ću voljeti cijeli život!

Ako zadržiš ovu poruku-VOLIŠ ME, ako je ignoriraš-OBOŽAVAŠ ME, ako ne odgovoriš-ŽELIŠ ME, ako odgovoriš-NE MOŽEŠ BEZ MENE...

Čokoladni bomboni.NE. Cvjetni med.NE. Sladoled od lješnjaka.NE. Šećer.NE. Jebiga, i dalje ne nalazim ništa šta je slađe od tebe.

Tisuću riječi mnogo je, jedna riječ malo je, samo dvije riječi govore sve: VOLIM TE!

Ovo što sam upravo saznala, nikada ti neću oprostiti, ne samo da se ljutim, nego te više nikada ne želim vidjeti! Ako ne znaš o čemu pričam, onda znaš da se ZEZAM...

Ja te volim, ja te sanjam, ja te želim, ja te OBOŽAVAM!

Ova poruka zrakom juri jer danas joj se opasno žuri, da prenese sve najljepše želje i ove moje riječi koje ti SRETAN ROĐENDAN žele!

Budi noćas moja zvijezda sjajna, budi moja slatka tajna, budi moja sreća i ljepota... BUDI DIO MOG ŽIVOTA!

Teško je biti nitko i ništa onome tko je tebi sve, ali život ide dalje i ne pita boli li ili ne!

Nemoj plakati, ti si predivno biće, svaka tvoja suza i mene se tiče, svaka tvoja suza i mene boli, jer ja sam prijateljica koja te puno voli!

Čovjeku je potreban samo jedan tren da zavoli, a čitava vječnost da zaboravi!

Srce mi jako kuca, glava kao balon puca. Tako si sladak, kao bombon mali, dođi mi bliže, tvoje mi pusa fali!

Daleko si od očiju, ali od srca nisi. Jedino što mi nedostaje ti si. Nisi zvijezda ni anđeo, ni Bog da te molim, ali si osoba koju ludo volim...

Ja nisam žena bez ponosa pa da kleknem i da molim, na koljena svoja neću pasti iako te ludo volim!

Evo to su bile pjesmice....nadam se da su vam pomogle da nekoga osvojite...hehe....pozzzzzzzzwavewavewavecerekcerekcerek


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

Customize your blog

Customize your blog

Customize your blog

Customize your blog<
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



Customize your blog

Customize your blog



...:::LIJEK ZA OČI:::..

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Free Comments and Graphics at pYzam.com
Get More Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com
Get More Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com
Get More Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com
Get More Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com
Get More Graphics at pYzam.com

ponedjeljak, 03.03.2008.

~{...Brzo prolaze dani....brzo lete godine....a ja još imam toliko stvari....toliko riječi...koje ti moram reći......}~

Eeeeei.....evo i mene.....napokon sam vam se odlučila javit......ne da mi se u zadnje vrijeme baš na net...al okey....opet sam dobila volju.......nadahnuće....prošlih se dana puno toga događalo......završila sam u bolnici...na infuziji, al sam sada dobro....imala sam temperaturu 40....sad sam ozdravila...i tako.....
Stvarno, zadnjih tjedan dana sam počela mislit da mi život gubi misao....i volju za životom...sve mi je bilo potonulo...shvatila sma kako ti se život može preokrenuti u samo jednoj sekundi...u samo jednoj jedinoj riječi.......neočekivano brzo.....
...Zato želm posebno zahvaliti svojoj Loreny na svim lijepim riječima i savjetima koji su mi pokazali da život ima smisla....a da vrijedi živjeti.....znamo mi o čemu tu pričamo i o kome...al ne morate vi sve znat! =)
Dogodilo se nešto neočekivano...brzo...jako, jako brzo......i to bi voljela izbrisat iz svoga života....i željela bih da sve bude kao prije......čovječe, nisam ni sanjala da ti se život može preokrenuti u samo jednoj riječi...tako brzo.....al okeey......
Eh, da....mislila sam da je kraj sa svime...zabavom, životom, našim dugiiim prijateljstvom......svaki me dan hvata nostalgija i steže me u srcu kada se sjetim koliko smo još vremena zajedno...za par mjeseci sve će se raspast...i sve ono što smo gradili 8 godina rasprsnut će se u jednoj sekundi....biti će mi teško ne ići u ovo školu...ipak sam tu ostavila svoje djetinjstvo..naučila prva slova i prve riječi....doživjela prvu svoju ljubav....biti će mi teško zbog ljudi koje volim.....frendova.....i njihovih osmjeha zbog kojih se sada vrijedi buditi...
Nie lako biti dijete.......dijete koje u školi svi vole i koje je svima dobro......neki to jako dobro glume, a neki su stvarno tako....kao ja imoja Lory.....=)
Nitko nam ništa ne može...imamo svijet pod nogama....koliko god neki srali po nama i govorili nam da smo umišljene....da jesmo, i?! prije smo bile umišljene, a sada smo još više....!!!!
Ne obazirem se na kretene koji nemaju životap a se paćaju u moj......samo neka ostave moje frendove i mene na miru...jer nama nitko ne može skinuti osmjeh sa lica i ljubav iščupati iz srca...to je jače i od nas!...jači smo i od sudbine!
Ne znam, stvarno ne znam kako ću ja bez ove ludnice...šetnje holom, ali nikada neću zaboraviti svoj 8.a i zauvijek ću ga nositi u srcu...jer samo si jednom najstariji u školi, samo si jednom osmaš!


Image Hosted by ImageShack.us


Želim zahvaliti svima koji su imali u mene povjerenje do samoga kraja i koji su vjerovali u mene i nikada nisu gubili nadu.....a ja ih neću iznevjeriti i pokazati ću svima koji misle da sam kretenuša koja ništa ne zna, koja se samo zna zajebavat, pokazat da znam i da mogu...i da hoću!
Vjerujem u sebe.....i vjerujem u prijatelje....
Ovo vrijeme do srednje leti neočekivano brzo.....i sada se sjetim svih zajedničkih trenutaka koje će zauvijek biti na posebnom mjestu u mome srcu.......i osmjehe svog 8.a koje nikada, ali baš nikada neću zaboraviti!
Znam, voljela bih vratiti vrijeme i promjeniti neke stvari...al: "Ludo je poželjeti da se vrate stari dani....jer što god da se dogodi neće biti kao lani..."
Dosta sam napravila za vrijeme školovanja....ostavila sam trag u toj školi....i trag u srcima svih tamo.....a to je bitno....bitno je da ostaviš trag, da se upišeš u nečije tuđe srce i tada si najveća faca....kada nekome pomogneš i kada te zbog uspjeha svi vole!
Zadovoljna sam sa svime št do sada izgradili...a ovu zadnju godinu posebno smo se povezali....i stvarno će mi biti teško na kraju ih sve ostaviti!


Image Hosted by ImageShack.us


I na kraju....shvatila sam koliko prijatelji zaista vrijede...i zahvalna sam im što su mi pokazali da pravi prijatelji zaista postoje.....nije sreća imati lovu.....veliku kuću ili dobru marku na sebi...meni je sreća što sam upoznala svoje frendove jer zaista ne znam s čime sam to zaslužila.....često se to pitam...i još nisam došla do odgovora.......nadam se da ćemo se nastviti družiti, ali ima još vremena do rastanka i to ćemo sigurno iskorisitit što bolje možemo!!!!!...ja to znam..ja to osjećam........=)

Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 39| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.