dOsAdAn DaN...


ewo mal i mene...hmmm...kao što vidite danas je bilo baš dosadno u školi...pod biologijom sam umirala...al božo je najebo...stalno mi je šarao leksikon...hhhh....ma ok...al nije sve tako crno...zato sam se pod tjelesnim stalno zajebavala s điousi,plawushicom i mojom tonkom...hhhh...ewo sad sam malo komentirala blogache....baš su ludi...i tak...sad ću mal staviti neke slikice...bokich...


03.04.2007. | 13:43 | 0 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (20)
Ožujak 2007 (16)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

....oVo jE MoJ ŽiVoT....mOjI TrEnUtcI SlAvE....Hehe....mA Ko i iNaČe šTo sE PIšE Na blOgOvIma....mOj jE BlOgAcH IsTi kAo i oStAlImA....ilI Ne???


bLog@ch! k0j3 poSj3cuj3m:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
...iMa Ih....
kristićka
tin
moj i antoniin
tea
kuna-mlađi
tonka,nina,stela
veky
cura iz Ploča
miličevićka
....jopagti....

.........palčica.........
...bella...-super cura....
ninich
humanlord
........mAtEo........
.....charlye and evelyn......-super je blog
--------omeragićka-------
........josipa........
.....sanja........
..........EnIcA.........
...........dora..........
tiziana....super joj je blog.....


n3Št0 0 m3n!...

J@ s@m:Ivana,prezime nije bitno...
!d3m:u OŠ"Grigor Vitez" 7.b
n@j Fr3nd0w!:Fent,Frle,Tin,Dava,Zago,Garić...
n@j Fr3nd!c3:Antonia,Jelena,...
0st@L!:Tea,Karla,Petra,Josipa-no oni nisu ništa manje važni...
n@j GLum!c3:Hillary Duff,Mischa Barton
n@j GLum@c:Wentworth Miller
n@j n0gom3t@Š:Fernando Torres
W0L!m:svoju obitelj,prijatelje,kućne ljubimce,čokoladu,špagete,pizzu...
n3 woL!m:kelj,umišljene i dvolične osobe,ŠKOLUU...
UGL...

ov0 Su n3k3 sL!k!c3:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

cmokich

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

oVo sAm jA

Image Hosted by ImageShack.us

tAkOđEr

Image Hosted by ImageShack.us

jA s KrAtKoM kOsOm

Image Hosted by ImageShack.us

mOj DoG...

Image Hosted by ImageShack.us

mOj mAčAk...(on je umro)

Image Hosted by ImageShack.us

mOjA sEsTrIčNa...

myspace layout

myspace layout



layout for myspace

layout for myspace








adopt your own virtual pet!



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

oVo sMo Ja i ToNkA....

Image Hosted by ImageShack.us

oVo Je MoJa KaRlIcA....

Image Hosted by ImageShack.us

oVo SmO jA I KaRlA...

MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


nEšTo o MoJiM FrEnDoViMa.....

SVI su ludi.....
UKRATKO....

tOnKa: spaljena....luda za dečkima (a ko nije??)....a i dečki su ludi za njom....hehe....
tEiCh: luda za pločicama....hehe....opićena....al ono pozitivno....luda...spaljena....vesela....
KaRlA: mala kovrčava....ma i ona je super....spaljena....stalno nasmijana....
pEtRA:e o njoj se može pisati svašta...ali pozitivno....ona je opićena....stalno,ali stalno nasmijana....luda za memačom....hehe...napreduju....
jOsIpA: spaljena....ponekad zna biti ozbiljna....ma sve naj....cura i po....
aDeLiNa: ima najbolji smijeh koji sam ikad čula...borbena je....hehe....spaljena....ima naj pekaru u cijelom Osijeku....
bAbIćKa: spaljena....luda....ma sve naj....
mArTiNa: ona mi je mal ozbiljnija od babićke...al je i ona super...spaljena....ma isto sve naj....

aNtE:LEGENADA....lud je....super prijatelj....sve naj....
fRlE: hehe....ma i on je lud....ma svi su ludi i opićeni....cool tip....
tIn: genijalac....ma i on je lik....cool....
mAtEj: ma on kad je ozbiljan onda je ozbiljan...al je uglavnom stalvno nasmijan....a onda je opićen....=)....sve naj...

TO BI BILO TO....imam ja i još prijatelja....hehe...