utorak, 06.06.2006.

hay

Evo ya se napokon yavlyam. Kod mee niš novo…..heh…..u subotu sam bila na roćkasu kod frenda…..bilo ye super……heh….. doro u početku ye bilo mal dosadno yer mi ye bio bed doć tam …..a poslye ye bilo ful zabavno……yučer sam bila s kiwy u gradu i kupila sam si naušnice na poglavicu i kao one za pierc …..heh….baš ye zakon…..vidla sam neki kupaći koy mi ye ful dobar….crven…malo čudno za mene….danas ga idem kupit….heh…..i ya ču si kupit neki crnu suknyu(yoš neobičnije) i narančastu (istoo neobično) al ye ful dobra….heh….eeee…..al nayyače mi ye bilo kad smo zvale informaciye da pitamo debelattin broy….heh….kad se syetim…..eee….
Kiwy:dobar dan, možemo dobit kućni broy obitelyi lovrečić u puli
Ova s informacija:kako, kako Morešić (tak neš)
Kiwy:ma ne lovrečić, sa l
Ova s informacija: kako, kako
Kiwy:me ne, l l kao lopta

I onda ye poklopila yer sam se ya smiyala ko budala e ozbilyno ya sam se skoro ugušila……dobro….i nakon 10 sekundi prolaze seka i saša i ya kao ono pređem cestu ya seki…hihihihihihihihihihi…..(tako sam se ya smiyala) i nakon pol sata kao:
Hihihihihihihihihihihihihihi……e ya i kiwy….hihihihhihihihihihihihihihihihihi….smo zvale informaciye….hihihihihihihihihihihihihi…..dadada doro i ya yoy to ispričam….poslye ye ona bila s nama pa smo zaebavale tebe….yana…da…tebe….ono kad smo te zvale ya sam htyela reć kao ak se yavi matiya onda mogu dobit yanu onda on da yanu a mi mogu dobit matiyu i tako nekih 10x al nismo…heh…i niš ya u petak idem na puntiželu za dan škole…e možda ću vidyet eminu u kupaćem….heh….daaa…..ok……ki$$$am vas sve….pozzzz


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © death valley of my life - Design touch by: Tri mudraca