< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Hehehe eto ljudeki moj blog..Tnx kaj ste navratili :)...Usput zakaj nebiste pustili koji komentar :)...Komentare uzvraćam naravno ak stigne ali 99% ih vraćam svima uvijek!...Ovaj dizajn koji sada vidite ja sam napravila :) hvala hvala :)..Ako hoćete citati moje postove kliknite dolje na Blog itd...Puno zabave i navratite opet..pousaa
Blog dizajn je opet u pokretu!Njegov banner vam je u linkovima :).tnx.........


Upisi mi se u knjigu gostiju :)

BbBbBbBbBbBilo vas je :

Degree Online, MBA Online Degree, Online Legal Degree, Online Law Degree, Online HealthCare Degree, Online Colleges.


Moji banneri:

Image Hosted by ImageShack.us


By:Ludacaa!


Image Hosted by ImageShack.us

by:K.L.of D.

Image Hosted by ImageShack.us

by:K.L.of D.



Check Out Blinkyou.com for thousands of custom glitters and layouts



About me!

Ime...Tamara
Prezime...nije važno!
Mjesto življenja...Umag
Godine...1*-pojedinci znaju!
Datum rođenja...08.04.199*
Volim...simpu,Marina(-!bratića!-)
Ne volim...pojednicu u obitelji,neprijatelje...
Slušam...rock,pop,hip-hop.,
(Anastaciu,RHCP,Eage Charry...)
Ne slušam...cajke mislim kako to netko može slušat!
Friendsi...Arlen,Anita,Ingrid,Filip...Andrea!
No-friendsi!Nasti,Marija...
Obitelj...koma zbog nekog :(...

Design!

Image Hosted by ImageShack.us



Ljudi koje poznajem :)

-___IVANA***-obavezno posjeti malo je sjeban ali fuul OK
-InnA...dobar blog obavezno posijeti...
-ima ih jos samo ih moram pitati za adresuu :)

Ljudi koje komentiram

puno njih neda mi se ih nabrajat!

Ljudi koje čitam

Vanja
Gaya
Črnka
Lindsay big fan
Anyaa

Links!

M baaaa...Eto snimila sam se i mozete me cuti ako dowlandate ovaj voice.wav i da jako je tiho snimljeno pa pojacajte skoro do maximuma..tnx.pousaaa-nemojte se smiajti :)(

Dowland-my voice

Anketica mala tra lal lala

E molim da svi koji glasaju na anketi ostave komentar na postu i neka kazu za kaj su glasali i ova anketa ima prepoznatljivost po IP-kiss---pousaa

Sviđa ti se moj sadašnji dizajn bloga?
Da,bas je super!
Super!
Cool
Onak
Ne!
Užas



Prva pjesma koju sam od nje čula ja mah odma me "začarao" njem glas pa kaj nisje zakon spot!


Gluposti!

Fun,fun vicevi!

Najkraći vis:Baba sijela na špic :)


Pošli bakica i djedica proslaviti 50 godišnjicu braka u nudističkom kampu u kojem su bili na medenom mjesecu. Za vrijeme ručka baka reče:
- Ah, dragi, tako mi je toplo oko srca...
- Znam, draga, izvadi tu sisu iz juhe.

Jednog dana Englez, Škot i Irac ušli su u pub. Svaki je naručio kriglu
Guinessa. Baš kad su krenuli popiti svoje pivo, upadoše svakome muhe u pivo.
Englez s gađenjem odgurne pivo, Škot izvadi muhu i nastavi piti kao da se
ništa nije dogodilo, a Irac uhvati muhu, stavi je na rub krigle, nagne je
prema dole i izdere se na nju:
- Ispljuni, ispljuni, ti gadni stvore!!!

Dolazi Mate doma pijan kao majka, ulazi tiho da ga žena ne čuje, ulazi u
sobu i odjedanput se čuje lomljava. Žena viče:
- Mate jesi li to ti?
- Da, 'ko će nego ja - odgovori on.
- Što je to bilo.
- Ma ništa, ispa' mi je kaput
- Pa što je to onda tako lupilo.
- Ništa, ja sam bija u njemu

Sjede dva pijanca u baru i piju. Kada se bar zatvorio jedan pijanac počne
plakati.
- Zašto plačeš, - pita ga drugi.
- Kad dođem kući, skinem cipele i tiho, tiho uđem u stan. Žena se probudi i
viče na mene, tako da ne mogu spavati.
- Upotrebi moj recept, kad ja dođem doma, otvorim vrata nogom i izderem se:
"ŽENO, HAJDEMO SE JEBATI!". Ona se odmah napravi da spava!

nedjelja, 12.11.2006.

Dosadno!

Joj sada kada moram postobe pisati kod frendice je totalno dosadno a i wikend je jos i kisa pada,magla je ,hladno je i VLAŽNO!A još bolje moj stari ima danas 41 godinu :)....A da danas sam se cula sa starom i rekla mi je da cu u pondejeljak dobiti mob. Sony Ericsson K750i(ili bolje Klini tuuuu)a moj stari ima isti takav!Bas će biti fora ah budem si stavila isto zvono kao i on i onda bude bilo zakon!!!!!!Kaj vi mislite o tome???
I da tužna sam jer sam morala ujutro učititi KEMIJU i FIZIKU za se bang bangbang upucati!!!!!!Ali dobro nije bilo nista strasno ali jos jednom burninmadburninmadmadheadbangbangMrzim školu aj.. ko ne!?
Ovaj dizajn na ovu fairy ženu mi je već dosadio! :)) dajte mi primjer kakav da si dizajn napravim?
Dragi moji ja bih vam još pisala ali ne mogu ajde do srugog posta kisaaa!
I hvala vam na komentarim nastavite tako!
A do tada svratite do Ludacaa dizajn,Avatars i do Style4ever.
See ya!



| komentari (41) | print | # |

<< Arhiva >>