Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ja =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Alen and me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
moj lega stazo i ja

Tece kamen -

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ines i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Maja and Šeila

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Mato i Maja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Kissi Kissi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Mato maneken hehehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ja,Stefani i Maja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Maja,Zlaja i ja te Darko

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Maja i Ivan Salaj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Uvijek vjerna navijačica....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Romanće i ja ;P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Uvijek vjerna i svome pivu ;P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
naravno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ludnicaaa

Image Hosted by ImageShack.us

jeboteeee

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


koMeNtaRi ..yep/nop

dizajn by LoVe GirL

Opis bloga


Free Hit Counters
Free Hit Counters
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
ovo sam ja =>
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Glitter Text @ Glitterfy.com
o mome životu..društvu..izlascima =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Nešto o meni ;
ImE i PrEzImE: Šeila Jezernik
RoĐeNa U oSiJeKu 04.11.1988god
NaDiMcI:Šeky,Deya,Šeherzada i
moje omiljeno Sheila thumbupnut
ŽiViM u oSiJeKu...
ŠkOlA:Završila Trgovačku (smjer prodavać)
upisala vandredno 4 god.(komercijalu)
GdJe mE mOžEtE nAćI:Čepin,Ivanovac,Grad
LjuBav: Zauzeta =) cerekkiss
MoJ MoTo: Ostat ću slobodna neću se vezati važno je samo dobro se zezati =)
VoLiM: KARLOVAČKO thumbupparty...plavu,zelenu i naranđastu(obožavam)
izlaske naravno..svoje društvo koje se smanjilo al ipak ih volimyeswink
Ne VoLiM; Umišljenost,tračanje,prepirke i užasno mrzim kad se netko dere na mene.
Pogotovo nevolim kad me ljudi povrijede,e tu sam jako osiječajna da bi danima mogla plakati...crybelj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Moj msn :
sheila19@windowslive.com

Blogovi koje ja posjecujem =) :
Sekalud
Moj stari blog =)thumbupblabla
Sisters naughtynutzujo
Norbyrolleyeswink
Ana ( Tenje )wave
Doriaroflrolleyes
IVANOVACthumbupbeljpjevacerek


Evo i malo slika =) ;

Maja Salaj(malecka)moja naj legica koju volim ko sestru rođenu,kad mi je teško ona je tu.jednostavno ju obožavam.
da nema nje uff neznam što bih...ma ljube zakon si =) kiss voli te Deya
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Ana Gavran(Lutkica)također naj legica,koja me nikad nije napustila,s njom uvijek smijeha nikad plaća..luda mala zaljubljena u mog legu Mikya cerekkiss lolim te =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Marija Stazić(Mala Garava) također mi je ko sestra..nemam rijeći za nju osim da je luda ko šiba hihi...kiss
Image Hosted by ImageShack.us


Doris Jezernik (Doriska) moja sestra koju volim unatoć našim svađama i ljutnjama
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Marina i Tanja moje legice koje znam godinama,praktički odrasla s njima i s kojima ću uvijek biti naj naj..volim ih ajme
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Sara,Marija & Doris...the best frend...super su i jedna bez druge ne mogu hehehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Malecka & Me
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Ja & Jaman & Maja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Ana & Me iako nismo dobre ja ju i dalje volim...et udaje se uskoro cry
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Mare & Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



četvrtak, 19.06.2008.

AH...TAJ ŽIVOT

Hm....a što da vam kažem kad večinu i svi znate...Et opet sam prekinula s Zlajom i ovaj put definitivno...crynothumbup
Eh da...iako mi je jako teško zbog toga jer sam ga stvarno voljela...a on mene pravio budalom.Iako kaže da je to moje mišljenje...nema veze neka vjeruje drugima...Tak sam i ja mogla njemu okrenut leđa,kad sam čula što se prića o njemu,ali nisam ipak sam ostala s njim..jer su osječaji bili jaći od jebenih prića...blablablablanamcortuzan (Bar što se moje strane tiće)
Nejavljam mu se..iako me zvao nisam mu se javila...Bolje je ovako kak je..jer kakva sam opet bi mu popustila i prešla preko svega i pravila se da je sve OK...e neće moći ove noći...rofl
Et opet soliram..a nadam se ne zadugo ;P finopjevaroflnaughty jer želim što prije to zaboraviti i biti opet sretna i zadovoljna svojim ljubavnim životom...thumbupcerek
Da ovaj post nebude samo o mom trenutnom osječaju...Stavit ću i neke slike od mojih prijatelja iz IVANOVCA da vam pokažem kak su oni slavili POBJEDU VATRENIH hrvatska ...Brlić se neće ljutit što sam mu ukrala koju slikicu i stavila na svoj blog..hehe tako ga samo reklamiram... :D ...Pa et da krenem :


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



| KomenTiraj mi! (23) | PriNtaj si | # |

ponedjeljak, 02.06.2008.

FENOMENALNO

eeevvv i moj novi post.thumbupfino
Dosta vremena je prošlo od zadnjeg pisanog posta.
Pa da krenem polako...Ovaj vikend sam bila u Ernestinovu spavala sam kod moje male Ane (lutkice)kiss...bilo je supika
u Petak je došao i moj zlajacerekcerekkissrolleyesfino a s njim i kum mato i kuma kika,pa sam išla s njima vanka...no dobro...bilo je odlično,šprdnja do ja ja...gledanje zvijezda i tak...cerekkiss..došla nazad u plave još i plesala i tak oko 3 smo krenuli kući.U subotu je mala slavila svoj 18-ti rođendan,kod Davorka u kući...aajooooooooooojnaughty
bile su i junušićke i hvala Bogu sve je prošlo bez svađe i gledanja poprijeko...ii poslje davorkove kuće smo krenuli u BLUE NIGHTthumbuppartynut kad ono punooooo...
Ma bila je ludnica,supika hehe.isplesala se s stazom,bome je bilo puno školske ekipe,onak opet svi na okupuroflheadbang ..vidjela sam puno ljudi koje bome dugo nisam vidjela.ehehehe...i tak i taj dan je prošao...i u Nedjelju sam došla kući,i predvečer išla s Zlajom šetat promenadom,a s nama naravno i Kuma Kika i Mato...bilo je onak oke..sam da se njih dvoe nisu svađali toliko..al jbg..ljubav je to..cerekkissrolleyesfinonutyeswink...hehehe
Ima jedna pjesma koja mi je luddddaaa,a rijeći FENOMENALNE....naughtybangheadbangludPa ću vam i rijeći napisati.loooooool
Ovim putem pozdravljam Ernestinovčane,stvarno mi je bilo super opet s vama neopisivo dobro.hehehe
toliko od mene za sad..Vejika pusa mome dragome Zlaji,Mati i Kiki te ekipi iz Ernestinova,pa naravno i mojoj maleckoj MAJI koja mi jakooooooooooo fali....crykiss
evo i te pjesme koja mi je totalno cooooooolheadbang


Cira
Fenomenalno
Celu proslu noc nisam trenuo
odavno se nisam tako ubio
ko me ter'o tamo gde sam skrenuo
zar zbog zena tako mlad sam senuo

U kafani tresti neka muzika
drustvo jedva ceka da svratim i ja
ulazim i vidim, a ima i sta
tu na sanku plese mala garava

Ref. 2x
Feno meno menalno osecam se
feno meno menalno, tura za sve
feno meno menalno igras mi ti
feno meno menalno, samo nazdravi

U kafani svi su mrtvi pijani
a kako i ne bi kad im igras ti
okice ti sjaje, osmeh obara
sad ce cika doktor da te pregleda

Ref.
Jedan na jedan, garo garava
u dva do dva pijan sam ti ja
jedan na jedan, garo garava
u tri do tri svi su pijani

Ref. 2x



| KomenTiraj mi! (41) | PriNtaj si | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.