Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ja =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Alen and me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
moj lega stazo i ja

Tece kamen -

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ines i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Maja and Šeila

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Mato i Maja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Kissi Kissi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Mato maneken hehehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ja,Stefani i Maja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Maja,Zlaja i ja te Darko

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Maja i Ivan Salaj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Uvijek vjerna navijačica....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Romanće i ja ;P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Uvijek vjerna i svome pivu ;P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
naravno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ludnicaaa

Image Hosted by ImageShack.us

jeboteeee

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


koMeNtaRi ..yep/nop

dizajn by LoVe GirL

Opis bloga


Free Hit Counters
Free Hit Counters
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
ovo sam ja =>
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Glitter Text @ Glitterfy.com
o mome životu..društvu..izlascima =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Nešto o meni ;
ImE i PrEzImE: Šeila Jezernik
RoĐeNa U oSiJeKu 04.11.1988god
NaDiMcI:Šeky,Deya,Šeherzada i
moje omiljeno Sheila thumbupnut
ŽiViM u oSiJeKu...
ŠkOlA:Završila Trgovačku (smjer prodavać)
upisala vandredno 4 god.(komercijalu)
GdJe mE mOžEtE nAćI:Čepin,Ivanovac,Grad
LjuBav: Zauzeta =) cerekkiss
MoJ MoTo: Ostat ću slobodna neću se vezati važno je samo dobro se zezati =)
VoLiM: KARLOVAČKO thumbupparty...plavu,zelenu i naranđastu(obožavam)
izlaske naravno..svoje društvo koje se smanjilo al ipak ih volimyeswink
Ne VoLiM; Umišljenost,tračanje,prepirke i užasno mrzim kad se netko dere na mene.
Pogotovo nevolim kad me ljudi povrijede,e tu sam jako osiječajna da bi danima mogla plakati...crybelj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Moj msn :
sheila19@windowslive.com

Blogovi koje ja posjecujem =) :
Sekalud
Moj stari blog =)thumbupblabla
Sisters naughtynutzujo
Norbyrolleyeswink
Ana ( Tenje )wave
Doriaroflrolleyes
IVANOVACthumbupbeljpjevacerek


Evo i malo slika =) ;

Maja Salaj(malecka)moja naj legica koju volim ko sestru rođenu,kad mi je teško ona je tu.jednostavno ju obožavam.
da nema nje uff neznam što bih...ma ljube zakon si =) kiss voli te Deya
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Ana Gavran(Lutkica)također naj legica,koja me nikad nije napustila,s njom uvijek smijeha nikad plaća..luda mala zaljubljena u mog legu Mikya cerekkiss lolim te =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Marija Stazić(Mala Garava) također mi je ko sestra..nemam rijeći za nju osim da je luda ko šiba hihi...kiss
Image Hosted by ImageShack.us


Doris Jezernik (Doriska) moja sestra koju volim unatoć našim svađama i ljutnjama
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Marina i Tanja moje legice koje znam godinama,praktički odrasla s njima i s kojima ću uvijek biti naj naj..volim ih ajme
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Sara,Marija & Doris...the best frend...super su i jedna bez druge ne mogu hehehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Malecka & Me
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Ja & Jaman & Maja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Ana & Me iako nismo dobre ja ju i dalje volim...et udaje se uskoro cry
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Mare & Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



petak, 21.03.2008.

HELLO =)

Evo da vam javim da sam se preselila..i da mi je super već na početku.thumbup..Malo sam se previše naradila....al oke vrijedilo jeeheadbang
Još nisam upoznala nove ljude,al polako doći će i taj dan...hehbelj
Za sad mi je dovoljno prijatelja loooooooool...Kad vječito visim u Čepinu.thumbuppartywavecerekkiss
Et onaj prošli vikend mi je bio zadnji u selu pa sam tako i ostala u petak u Plavima i pila i zajebavala se s malom ekipicom..I tak se dogovarali za subotu da ćemo piti iza škole i našli se u 8 i počeli piti ....party zajebavali smo se samo tako...ja se nazujila u roku 20 min..i tad me dragi nazvo i pitao gdje sam..hehe..i došao po mene i u po 10..išli na večeru kod njegovog kuma i kume.cerekkissnut..bilooooo mi jeee predddooobroo..ajme kak mi djagi fali sadee =)
Malo je bolestan trenutno(gripa)pa se nadam da ćemose vidjeti večeras...toliko mi fali ajme..cerekcerek
Sinoć sam došla kod moje malecke u Čepin spavati do subote...da joj ne bude dosadno...ma samnom nikad dosadeeeethumbupludpjevazujonaughtynut
kako moja malecka i ja kažem MA ZAKON SMO thumbupbang
looooooooooool
tako i ostatak misli...to su nam i rekli i dokazali da bez nas nema ni zabave..yeeeeeaaahhhhhyespartyfinosmokinbeljnut
Pa malecka treba doći do mene u utorak pa ćemo biti kod mene do vikenda i opet nazad za Čepin ...Toooooooooooooooooooooo
Kak sam krenula tu ću se i preseliti.hehcerekpartynaughty
Život mi je u zadnje vrijeme krenio na bolje...uuuhh
U subotu mi se javio i bivši - - - - =) kao prekinuo je sad definitivno s curom i tak te fore,da mu je žao što je tak završilo s nama...i da bi opet htjeo neš samnom..ja se na to samo nasmijala i rekla da imam dečka i da ga nenamjeravam ostaviti,jer mi je predobar i jako drag..MOJ ZLAJAcerekkiss
On na to samo kaže da mu je žao..ja kažem meni nije...ooopppsaaaa
I Sheila se promijenila na boljeeee thumbupbangheadbangrofl
Ahh što da vam još kažem...hmm...e da SRETAN SVIMA USKRS I SVE NAJBOLJE ZA PRAZNIKE..yeeaahh =)


Et vejiki pozdrav i BIIIIIIIG kisssssssssssss za moje curke(malu garavu,saru,lutkicu,masničku,donu,ines i doris..i ak sam nekog zaboravila a mislim da nisam..sorry..i da naravno pozz i Mikyu,mačeku,munji...oopp oppp....kissssskisswavemah

Cmok mojoj maleckoj Maji:kiss i mome djagome Zlaji VEELIKAA PUSAA ..cerekkissfino



| KomenTiraj mi! (5) | PriNtaj si | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.