Svaštarija!! https://blog.dnevnik.hr/luda12

utorak, 20.06.2006.

Moram nekaj napisati!!!!!

Ljudi neznam kaj da vam kažem tj. napišem.Jučer sam bila na igralištu bilo je super.Navečer sam išla do frendice......Neda mi se pisati.Neka ova sedmašica koja se predstavlja u komenterima kao "..." nekak kaže tko je ona.PLIZZZ!!!!!!!!!Molim te reci ko si ti.Moliš me da napravim novi post,a neznam kaj da pišem,ali možda mi padne nekaj na pamet pametnoga pa napišem.PLIZZ reci tko si ti.PREKLINJEM TE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ljudi neznam fakat kaj da vam napišem.E da prekjčer se moja simpa naljutioo na mene i nekaj mi je psovo tak da......Ajde komentirajte!!!I preklinjem ovu curu "..." da kaže ko je ona!!!!!!!!!!

20.06.2006. u 11:28 • 17 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Moj blogich!!!!

Ovdje ču pisati o mome životu i nekim mojim događajima.Ali svakako ću i pisati o mojoj najboljoj grupi US5 koja je najbolja!!!!Pisat ćuo svemu i svačemu,uglavnom!!!!
Free Counter
Free Counter


Cursors

Linkovi!!!

Sara
Lara
Kety
Tina
Dona
Michaela
Dino
Dajana
Ela
Hana
Teuška
tomova_cura_14
Billova princeza
Billova Nika
Inna