veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

o ludoj plavusi...

BLOGOVI KOJE MORATE POSJETIT...

SASA MOJA LJUABAV NAJVECA....kisskissthumbup
ASTRID...OBOZAVAM JU...SUPER JE..kisskissthumbup
TETE...OBOZAVAM JU...SRECA MOJA...kisskissthumbup
DORIS...SUPER JE....kisskissthumbup
IRMA...SUPER JE...kisskissthumbup
STEFI...kisskissthumbupSUPER CURA...

about me

ime:marebangbang

prezime:nebitno

nick:ljepotice,mala,
slatkica,mery

datum rodenja:22.06.1994

ljubav:jedna rjec-
NESRETNAnono

naj frendice:ivona,sasa
astrid,tea,karla.marta,
leda,doris,masa,
karla,tena,lejla,katarina...

naj frendovi:vidak,mateo,
luka,ivan,drugi ivan,
mimi,igor....

simpatija:oncerekcerek

volim:njega,zgodne
decke,
svog psa,klizat,
slusta muziku,
plesat,traperice,
starke,cokolino,
svoju sobu,svoj
mob,komp,
ljeto,sunce,more,
suncane naocale
crnu i maslinasto
zelenu boju....


ne volim:kisu,
profesore,zimu,
jesen,kisu,suknje,
nogomet,
neke ljude,
umsljene,
glupe,laz,
biti tuzna,velke
pse,
macke-fuuj
mrzim ih,
kukce,ribu,
povrce,
skolu,rozu
boju,
crvenu...


par stvari koje
morate znat o meeni:


jako sam tvrdoglava
i kad nest si zamislim to
tak mora bit....

neki mi govore da sam
nekad umisljena...heh....
nisam ja kriva....al nisam
jako umisljena

ne odustajem bas
tako lako


stalno placem...
za bilo koju sitnicu...


brzo se zaljubim:
jako brzo se
zaljubim...
steta sto se ne
tako
brzo odljubim...



kada si nesto
zamislim to
je tako:ak
nes zeim meni ce
to tak bit...takva sam


volim jesti...
sta reci
jako volim
papati....


svada:
stalno
se svadam....


kada mi se
netko
svida to mu
odmah kazem....
nekad je to
i lose....
sve mu kazem
kaj osjecam.....



ne podnosim
lazi:
jednostavno
mrzim laz...
kAda mi netko
laze ne izvuce
se bas tako
lako



suncane naocale:
obozavam suncane
naocale...
po ljeti svaki dan ima
druge....



evo sad
znate nesto
o meni...
inace plavusa
swam-
TOTALNA-
i boja kose
i u glavi sam
cista plavusa...
visoka oko
metar 60-62
imam dovljno kila...




ak ocete
nes znat
vise o
m

Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us



MUŠKARCI SU....


MUŠKARCI SU
SNAGA
MUŠKARCI SU
MOĆ
MUŠKARCI SU SAMO
ZA JEDNU NOĆ
ZA JEDNU NOĆ
I NIŠTA VIŠE
MI SMO GADURE....


AL NAS JE VIŠE !


JA SAM...



SICK OF CRYING...
TIRED OF TRYING
YEAH IM SMILING
BUT INSIDE IM....
DYING




VOLIM VOLIM


VOLIM TE VOLIM
AL MI DUSA VENE
JER NISAM SIGURNA
DA TI VOLIS
MENE
AKO ME NE VOLIS
NEKA TI JE SRETNO
JER JA TEBE VOLIM
I VOLJET CU TE VJECNO





free image hosting

free image hosting





Friendster images

Friendster images






Friendster images

Friendster images





Friendster images

Friendster images






MySpace

MySpace





MySpace

MySpace





Friendster images

Friendster images





free image hosting

free image hosting





free image hosting

free image hosting





free image hosting

free image hosting





free image hosting

free image hosting





Friendster

Friendster





Friendster

Friendster





image hosting file

image hosting file





image hosting file

image hosting file





Blog images

Blog images





Blog images

Blog images






Friendster

Friendster





myspace layout

myspace layout






myspace layout

myspace layout





myspace layout

myspace layout





Friendster

Friendster






Friendster

Friendster





Friendster

Friendster





Friendster

Friendster






Friendster images

Friendster images





Friendster images

Friendster images






Friendster

Friendster





layout for myspace

layout for myspace





Blog images

Blog images





Myspace layouts

Myspace layouts





Myspace layouts

Myspace layouts





Image hosting

Image hosting





Images for your blog

Images for your blog





Image hosting

Image hosting





free image hosting

free image hosting





free image hosting

free image hosting





Customize your blog

Customize your blog





Customize your blog

Customize your blog





Customize your blog

Customize your blog





Friendster images

Friendster images





Bigoo

Bigoo





Myspace

Myspace





Image hosting

Image hosting





Image hosting

Image hosting





Friendster images

Friendster images





Friendster images

Friendster images






Image hosting

Image hosting





Image hosting

Image hosting





Friendster

Friendster





myspace layout

myspace layout





MySpace

MySpace





Blog images

Blog images





Myspace

Myspace





Image hosting

Image hosting





Image hosting

Image hosting





AKO TI ZIVOT
DA 1000
RAZLOGA ZA
PLAČ TI DOKAŽI
DA IMAŠ 1001
RAZLOG ZA
OSMIJEH!!!


ovo sam
vidla na
sandrino

srijeda, 14.02.2007.

yo ljudi

ey...
meni je ovo stoti blog...
uvjek se nekaj zblokira...
jebiga...
evo ja dosla iz skole...
mislim nisam bila na nastavi...
nek s ivonomthumbupthumbup
kod skole...
tam mi neki sedmas dao 10 kn...
hehe.....
i tak...
dosla sam iz milana...
bilo je super....
svasta sam kupila...
danas imam trening
i tak...
vise neam decka...
cudno nisam ja kriva zbog prekida...
prvi put...hehesmijehsmijeh
ma nije bitno...
uglavnom ja sam njega napucala....
i bilo mi je zao...
malo...
al sad vise nimalo....
i vise opce ne zelim bit s njim...
svim skoro sedmasicama se svida...
al kaj ches...
vise mi opce ne treba decko...
sam mi je zao kaj sam sama za valentinovo...
e da
usput:
SRETNO VAM SVIMA VALENTINOVO
I PUNO LJUBAVI
I NADAM SE DA STE SVI SRETNI
ZA VALENTINOVO
I NMOJTE ZALIT ZA DECKIMA
JER NISU TOGA VRJEDNI...
NEMOJTE NI SUZEPUSTIT
ZBOG DECKIJU....
PRIJE IL KASNIJE
NAC CE TE NEKOG KOG
CE TE FAKAT VOLIT I KO
CE VAS VOLITI...
AKO PLACTE ZA NEKIM ZNAJTE
DA ON NIJE TAJ...
TAJ "PRAVI"CE DOC...
A I NIJE LOSE BIT SLOBODAN..
UVJEK NAIDE NEKO ZGODNI..."

Evio ovo sam ja napisala jer
se ja tak nekak sjecam...
sama za vlentinovo...
al ne kazem da nižsam dobila koju ruzicu,
pismo ili i nesto vise....
pstt.....
previse govorim...
...........................
mislim da sam sretna...
sve se sreduje...
zaboravljam sve i pocinjem
ispocetka....
novi zivot...
bez zusa...bez zaljenja zbog
nekog tam decka....
pa ipak zapamtite:
MUŠKARCI SU SNAGA
MUŠKARI SU MOĆ
MUŠKARCI SU SAMO ZA JEDNU NOĆ
ZA JEDNU NOĆ I NAIŠTA VIČŠE
MI SMO GADURE AL....
NAS JE VIŠE....

heh.....
nista to je to za prvi post...
idem sad...
i ocu puno komentara....jako jako jako puno...
volim vas...



neda mi se pozdravljat...
ma sve.......
volim vas....
kiss

|komentiraj 7| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.