Na čemu sam? - All I need is love ^^ - Blog.hr
22.06.2009.
Na čemu sam?
Zaljubljena sam.U jednoga dečka kojeg nisam vidila u živo,ali sam svejedno crazy in looove...hehe...Ma presmišan je,bolje rečeno neodoljiv...hehe...Ugl. ja sam ga jednom dodala na facebooku i prihvatio me...weee...poslije nekoga vremena dodala sam ga i na msn-u.Također me prihvatio!Upoznali smo se preko msn-a.On je stariji od mene 3 godine,ali jbg...hehe....Nedavno smo prićali o vezama.Pitala sam ga ima li curu,a on je rekao da nema.Rekla sam mu da imam dečka,ali da mislim prekinut s njim jer je veza na daljinu.On je rekao da je to glupo.A ja sam se složila..hehe.Komentirala sam mu slike i on mi je lijepo zahvalio.Nekidan sam mu rekla da sam prekinula s dečkom,a on mi je rekao da ću kad tad nać nekoga.Moglo bi se reč da ćesto razgoaramo i uvijek mi odgovori makar imao stanje zauzet ili odsutan.hehe.Neznam.
Stvarno neznam na čemu sam s njim.Ako mi je samo prijatelj da budem sretna ili da tugujem?


Image Hosted by ImageShack.us



Vaša Nelly :)
10:58 - Komentiraj ( 65 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Who I am.... XD
Rock n' Roll baby...


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com




Pravila.

1.Vraćam najviše 2 komma.
2.Proćitaj post (obavezno).
3.Javljaj za post.



Zovem se Bruna.Za vas sam Nelly.
Slušam:
-AC/DC
-U2
-Rolling stones
-Simple plan
-TBF
-Prljavce
-Paramore
-Lady GaGa
-Gn'R
-Linkin park

Osjećajna.
PažljivaZanimljiva.
Zaljubljena.
Otkaćena.
Luda.
Zavodnica.

Mjesečnik.... :)
ovaj mjesec...



Slušam...
AC/DC forever,simple plan,rolling stones,
TBF,Prljavce...

Gledam...
Mtv,Fox life,Rock'n'Roll brod,Twilight again....

Čitam...
OK!,Mladi mjesec još uvik....

Volim...
samo jednog malog....

Ne volim...
kišuu i dosadu -.-

Surfam...
Facebook.com,Blog.hr,Youtube.com,Jango...


Linkovi.... :P


credits
MissSmileDesigns - duckdz. - x x