Eo malo wicewa..

Dva studenta u kafiću nakon ispita.party
- Onda, kako je bilo na ispitu iz fizike?
- Pobožno!
- Kako to misliš pobožno?eek
- Kada je profesor postavljao pitanja ja sam se križao, a kada sam ja odgovarao on se križao. zubozubozubo


Eva prijeti Adamu:smokin
- Ako me ne voliš ostavit ću te.
- Baš me briga, imam ja još rebara. lud


- Zašto policajci nose kacigu?
- Da im nešto ne padne na pamet. mouthwashmouthwash


Dođe žena u bolnicu da pita u kojoj je sobi njezin
muž koji je stradao u teškoj nesreći,a sestra joj kaže:
U sobi 127,128 i 129.smijehludsmijehlud



kaže učiteljica Ivici:rolleyes
- Ivice ajde reci mi jednu rečenicu u kojoj ćeš iskoristit riječ ananas.
A Ivica joj odgovori:
- Moj tata kad se napije riga na nas!nutnutnut

O meni...

Hy...wave
O meni: humorističnamouthwash
ratobornapuknucusmijeh
dobrathumbup
nestpljiwamad
twrdoglawaheadbang
pametnabelj
društwenasmokin
zanimljiwazujo
sawjesna yes
ma...sto wishe rechi...blabla osim...



BYYYYY....PuFfA....KoMaJtE i Ja Cu WaMa...fino

  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

za zabavu i ako želite citat zabavne anegdote iz pravog zivota..

nedjelja, 28.09.2008.

Posvećeno knjigama i ljudima koji vole knjige

Ejjjjj....wave
kako smo...???...
Ja znam da sam ja onako-onako...smijeh

Evo ovako..
Ja obožavam čitat...cool
I tako da ja odlučujem vama- ljudima koji vole knjige- posvetiti ovaj mali dio moga bloga...sretan

OVO JE POPIS MOJIH NAJDRAŽIH KNJIGA:

1. Dnevnik jedne durilice - Emma Kallokyes
2. 99 Vrućih tragova - Thomas Brezinathumbup
3. Dnevnici jedne princeze- svi dijelovi- Neznam autora, zaboravih jalud
4. 5 Prijatelja - isto ja zaboravih piscalud
5. 7 tajanstvenih- opet ja sa zaboravljanjem pisacaludludlud

Eto to je to za ovih nekoliko tjedana... A i neželim više pisat jer ispada da imam amneziju..zubozujonutwinkzubo

Aj bok ljudi, odoh ja vanka...
Bye-by...!!!...mahwavemahwavemahwavemahwavemahwave



| komentiraj! (23) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.