...

ljubav je govno a ljudi muhe
< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada


a ljudi sta da vam kazem. opis bloga.....hmmm neznam ...covjek pise ono sta mu se prdne. meni se ceto prdi na ljubav pa mozete pogodit . mislim da ce bit i o necemu drugom... mozda.... ah . ko zna mozda jednog dana postanem vegetarijanac pa prestanem prdit. hehe. ma salim se . mozda jednog dana promijenim opis bloga kad vidim koje sam ja shitare tu napisao. covjece

LJUBAVNI KALKULATOR - KLIKNI !!



Free Site Counter
Free Site Counter


MJESTA DI ME CESTO I MALO RIJEDJE IMA :

BUNDEK

opis slike



SAN ANTONIO , Sesvete - svaki cetvrtak i cesce

TEA , Sesvete - skoro svaki dan

MOCAMBO , Sesvete - jedanput mjesecno

AQUARIUS , PAPAYA ... uglavnom cijelo ZRCE . svako ljeto od proslog pa na dalje hehe

opis slike


opis slike




Ne odustajte pročitati ovu poruku zato što izgleda čudno. Vjerovali ili ne, možete ju pročitati.

Nsiam vrevjoao da zpavrao mgou rzmjaueti ono što čtaim. Zaavljhuujći nobniečoj mćoi ljdksuog mgzoa, pemra irtažsiavnjima zansntevknia sa Cmbargeida, njie vžano kjoim su roedsljdoem npiasnaa slvoa u rčijei, jdieno je btino da se pvro i zdanje sovlo nlaaze na sovm msjteu.

Otasla solva mgou btii u ptponuom nerdeu i bez ozibra na ovu oloknost, tkest mžeote čtiati bez pobrelma. Ovo je zobg tgoa što ljduksi mzoak ne čtia savko slvoo pnaooosb, već rčijei prmraota kao clejniu. Oavj preomećaj je šljiavo nzavan tipoglikemija.

Začuđujuce, zar ne? A uevijk ste msilili da je pavrpois vžaan.





.....PS-- Željko aka Žac aka LaŽac aka lud0dljubavi zadrzava sva prava na tekst napisan na ovom blogu i cak i na sve slike koje dolaze iz mog fotica. znaci ako netko pokusa kopirat nesto iz ovog bloga u komercijalne svrhe ili bilo kakve koje donose zaradu bit ce progonjen od zakona i mene. pozdrav

PAR CHLANAKA ZA VJECHNOST

-zapeo na skretnici

kad upoznas tu jednu osobu koja te se dojmi u skakom mogucem pogledu, jednostavno ostanes bez jezika. otpadne ti. onako kazes sebi, pa zasto ne, nemoze ispast lose zato sto ne poznajes tu osbu i zasto ne probat. kad sve prodje onako kako nisi ocekivao kazes, pa sta onda, bit cemo prijatelji. nakon toga postane tesko. upoznas tu osobu i shvatis koliko je netko sretan sa njom. shvatis..... koliko si ti nesretan sto ti nisi. najgora je pomisao sto te ta osoba nece. nemozes tek tako odustati od toga. ali........ nemozes ni bit naporan, zato sto imas neki odredjeni respekt prema toj zelji. postujes tu zelju. najgore je sto sve dublje i dublje tones. svaki trenutak sa tom osobom ti postane dragocijen, svaki pogled ti postane zlato..... dodir..... dodir te ubije..... zaljubljujes se i znas to ali nemozes to zaustaviti. kazes..... ma kvragu sve........... neka, prezivjet cu


-prijateljska utakmica

pocinje bez imalo napetosti zato sto znas da ne ovisi o nicemu. ono sto napravis ne utjece na uspijesnu godinu. jednostavno ju odigras da poslozis neke kockice. na kraju ih mozda poslozis i spreman si za nesto vise. nekad ne poslozis pa ti treba jos koja da bi bio spreman. odigrao sam remi. izjednaceno je nekako najrealniji razvoj dogadjaja. jedna strana je cijelo vrijeme pritiskala ali jednostavno nije usla. nisi uspio sto ne znaci da jednom neces. druga strana se je uspijesno obranila , mozda imala koju malu priliku i upropastila priliku. takve prilike ne dolaze cesto. mozda ce ti kasnije biti zao sto si se postavio tako obrambeno. mozda si trebao sve baciti u napad pa riskirati. ko je bolji , bolji je. na kraju ipak nije i onda joj bude zao sto mozda zna da je mogla odigrati bolje. dok neko drugi razmislja ovako...... sretan si sto si izvukao remi zato sto si svjestan/na da je druga strana bila bolja i da moras jos malo napredovati da se suprostavis opet. ko zna, mozda ce sljedeci susret biti u finalu pa nece biti kalkulacija. moguce je da se vise necete susresti pa cete ozganizirati jos jednu prijateljsku i nadati se da ce druga strana shvatiti ozbiljno tu utakmicu i da ju odigrate u pravom zaru , dok ste obadvoje zeljni pobijede. da tu nema produzetaka i penala. kako zavrsi , zavrsi. prilike su bile tu. sljedeca utakmica sto se mene tice se nece dogoditi. mozda nas zdrijeb jednom ponovno spoji na necemu vecem ali ja na prijateljsku utakmicu necu pristati . mozda ipak prisanem ali nece imati taj gust zato sto mi pobijeda nece biti bitna. samo trening...... nije mi zbog niceg zao..... jednostavno ... to je jos jedan zguzvan papiric koji je zavrsio u smecu ali u glavi ce ostat...... taktika za buduce pobijede


-pocetak svih pocetaka

da da... ovdije sve pocinje. tu na ovom mijestu stvorise se jaje ili kokos . hmm. ko bi rekao da cu i ja jednog lijepog dana imati svoj blog. vid vani sunce sija i covijem moze razmisljati jedino o ljubavi i kako sto ljepsi dan provesti sa najboljom mogucom osobom po svom izboru. sad bi neki birali... angelinicu ili novu furku albicu. sve u svemu svatko ima nekoga koga bi u svakom trenutku najradje vidio. nekome je to ista osoba uvijek a ipak nekome se ta osoba mijenja iz dana u dan. meni se ta osoba zna mijenjat cesto. pa kad se promijeni onda se opet vrati pa onda opet neka druga pa opet.............. sad bi mogao u nedogled. da takav sam ja. nesiguran u sebe i dovoljno samoubilacki da se zaljubljujem i patim iiznova svaki put. meni to pase na neki nacin. mozda jednog dana shvatim da sam ja zapravo neki sado mazo frik ili ipak neka druga zivina, u svakom slucaju cudno nesto. da sad se vjerojatno netko pita dali ovaj covijek nosi naocale i onakve tregere kao onaj famozni steve ai ne jok. potpuno obrnuto , ja sam intelektualac novoga doba i mene cete stovati kada umrem. hahaaahhahaha pokorite se poslusnici !!


--ŠALU NA STRANU--

ne tom palicom budaletino !!!

opis slike



rama najbolje kvalitete....

opis slike



jebes lopticu !! ajmo , cagica !!

opis slike



velicna nije vazna...

opis slike



bozja noga....

opis slike



dokaz da nogomet nije uvijek najvaznija sporedna stvar na svijetu

opis slike

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
idealno losa sudentica
buba
curaizumaga
mirika
its easy if you try....alex

moto
zivi i pusti druge da zive
budi djubre do kraja.... hehe
jednom se zivi
sutra je novi dan
budi ono sto jesi

crna lista

nisu vrijedne

ljubav je govno a ljudi muhe

30.05.2007. srijeda

žudnja

nije isto bez toga... bez osijecaja za nekom osobom. nekako se sve cini prejednostavno bez toga kiss. tebi je super i osijecas se dobro u ekipi. zajebancija je uvijek zakon al kada ostanes sam..... uvijek razmisljas o tome no. hoces nekoga da ispucas te svoje osijecaje. koga? bilo koga ... tek toliko da nebudes sam. ne pricam o vezi i nista slicno, nego samo da nebudes sam u svojoj glavi. da imas o nekome razmisljati i ubijati mozak i slobodno vrijeme. znam da ce se uskoro pojaviti jos jedna u nizu al neznam sta ce mi to donijeti dobroga. donijet ce mi jedino osijecaj sitosti. lud

mozda je i u tome problem. mozda je problem tome sto ja stanem na tome i sto mi je dobro i bez napretka u odnosima. dovoljno mi je samo da imam te osijecaje i da se mucim razmisljanjima. imati nekoga o kome cu razmisljati..........nut...... nekad razmisljam o bivsim osjecajima prema nekome i to mi pomuti pamet. malo mislis da je proslo i da vise ne osjecas nista, a poslije ipak mislis da nije to to i da trebas neki klik u glavi da se okrenes na dalje. najgore je misliti da nemas nikoga makar svi stoje iza tebe .namcor

danas sam se prisjetio osjecaja prema jednoj curi i pao sam. namcor pao sam i nisam se mogao dignuti. bilo mi je tako zao sto je tako zavrsilo . osijecaj je bio predobar..zujo.. predobar zato sto znam da sam imao priliku imati nesto sto nebi bilo prolazno a da sam tome okrenuo ledja (neznam ni ja zasto je predobar). nisam probao i to me sad ubija.... zato sad kazem da vise necu zaliti za nicim headbang i da cu se potruditi da izvucem maximum iz svake situacije makar bila bezazlena... tek tolko, za mene

- 01:49 - Komentari (10) - Ispis - #

23.05.2007. srijeda

brzina munje (zaljubljivanje i odljubljivanje)

ovisi to od osobe do osobe... svi smo mi drugaciji. ja sam se prvi put iskreno zaljubio kad sam imao... uf... namcor jos se sjecam... kad sam isao u sedmi razred.... dan danas kad ju sretnem , nesto me trzne headbang .... sve to ostaje u meni... od svake pomalo. to cini mene ovakvom osobom kakav jesam. pojava svake od njih mene jos odusevljava i neide mi kod njih nista na zivce.yes pa makar bilo ogovaranje sastrane. svejedno mi je. rekao sam vec da nije dosadno meni bilo ni 6 sati u tom drustvu. samo nas dvoje.... i da nismo sami ....... bili smo sami ,bar u mojoj glavi... ljubomora je bolest a ne ljubav. normalno je da sam bio ljubomoran. vise prije nego sad jer prava ljubav je u neku ruku i vjerovanje jer ako ti nevjerujes da ta osoba osijeca isto prema tebi to nije ljubav jer za tango je potrebno dvoje. vecina ljudi plese sama lud

Ivana.... vjeruj mi ,to je bila ljubav
- 12:47 - Komentari (8) - Ispis - #

21.05.2007. ponedjeljak

shvatio neke stvari

shvatio sa m neke stvari. ponajprije one sto se veze prijateljstva . shvatio sam da je ono o cemu ja razmisljam problem samo mene... mozda sam ja malo previse uvucen u sebe ili nevjerujem toliko ljudima kada mi kazu da sam ja zajebo stvar no . ja vjerujem da ja jesam zajebo stvar u proslom postu yes . ipak nije nista strasno. osoba se promijenila radi mene i zbog toga sto sam ja osijecao. osijecao sam nesto sto neprilici takvoj vrsti prijateljstva.

priznanje je uvijek prvi korak. ja vjerujem da sam ga napravio i da to necu ponoviti. u biti ta osoba se je tako ponasala zato sto sam ja neke stvari poceo shvacati malo preozbijno. yes stvar je u tome da ja nisam imao jos takvu prijateljicu kakva je ona i da sam navikao na neke druge stvari kao sto sam rekao u ranijem postu (iskvarili su me ljudi) . bitno je da sam ja nasao osobu kojoj mogu vjerovati. smijeh

meni je dosta tesko u takvim situacijama jer stvarno volim zene pa si nemogu pomoc kad je stvar u zaljubljivanju. ali kad ja upoznam osobu koja je takva da mi pase u svakom pogledu i da ce me uvijek shvatiti na onaj nacin na koji sam ja mislio a ne samo rekao ludeeknut... ja se zaljubim ...nekad to brze prodje nekad sporije. ovaj put je fala bogu proslo brze. nije bitno sta covjek kaze, bitno je sta covjek osijeca. yes

ipak je najbitnije da se covijek usvojoj kozi osijeca dobro thumbup

- 02:05 - Komentari (9) - Ispis - #

17.05.2007. četvrtak

promjena

nekad je promjena dobra, nekad nije. u ovom slucaju je losa. kad upoznas jednu osobu koja ti je zakon sa svih pogleda, mislis kako je dobro sto imas nekog takvog u zivotu. yesgledas ju i mislis si " nemoj se promijeniti , molim te". i onda boooooom. lud gotovo je. ta osoba ti pocne jest zivce. neznas kako dalje. namcornajzalosnije je sto se nezelis pomiriti sa cinjenicom da je to vjerojatno bilo to i da se vise nece vratiti ona ista..... jebena osoba. steta...... najgore je sto ta osoba jednostavno pocne biti.... nekako umisljena..burninmad... neznam , mozda postoji neka druga rijec za to ali nemogu se sjetit bolje. zalosno....no

najgore je kad ti pocne lagati u oci, bez srama. eek ostanes zaledjen i pitas se jeli je ovo stvarno moguce. dal se zajebava mozda.... ipak ne... nemozes se pomiriti sa cinjenicom da ta osoba ima muda gledati te u oci i pricati ti neke stvari koje ste obadvoje prije mrzili namcor. laz, podcjenjivanje i dvolicnost. neznam sta da mislim. dodje mi da se maknem i odem. mozda je to najpametnije. ali ipak.......nono

nada..... ta jebena nada.... mozda sam ja to sve krivo shvatio (sto nisam), mozda sam ja vidio sve sto sam htio vidjeti (sto nisam)..... gledali smo zajedno i pogled je bio predobar...... najgore je sto ti fali taj osjecaj. mislis da si nasao neku osobu koja je drugacija. noneiskvarena.... osijecam se prevareno i razocarano ljuto. tako sam ljut da je to nemoguce.

pocnes se prema toj osobi odnositi kao prema ostalim.... onim ostalim...... boli te srce zbog toga ali......namcor nemozes drugacije...... nemas izbora........... uf, nemogu vjerovat da je gotovo.

pozdrav prijateljici..... ili ne

- 19:09 - Komentari (8) - Ispis - #

12.05.2007. subota

pretrcati kilometre

jednostavno trcis i trcis i nekad ti se cini da taj tvoj put neide nigdje . mozda ipak ide ali ne tamo di bi ti zelio.no sad sam ja na jednom putu koji nepoznajem i nekako sam ostao zatecen. predstavljati zdrav razum mi nikad nije bila jaca strana zato sto sam uvijek mislio da je moj razum zdrav. ali nije.headbang bolestan je vec odavno nut . od cega i tko ga je razbolio neznam. znam jedino da nemogu prijeci vecu udaljenost od one na kojoj sam zapeo prvi put. nekako se cini da je lakse svaki put ali na kraju uvijek ispadne isto. shvatis da si grijesio odpocetka i da nista nije bilo onako kako ti se cinilo. lud sve je drugacije. za tebe tuzno drugacije ali ipak sretno u nekim pogledima kojim ti nisi gledao. od sada cu gledati sve drugim ocima. ocima zdravog razuma, a sta je to........ javim vam kad saznam
- 22:07 - Komentari (19) - Ispis - #

05.05.2007. subota

iskrenost je kljuc

stvarno je tesko biti iskren i reci ono sto mislis... znas da ta osoba ocekuje istinu i da je to jedino sto bi joj inace dao ali u ovom slucaju to je drugacije.mad drugacije je zbog toga sto u neku ruku sve ovisi o tome. naviknes se da iskrenost u nekim osobama probudi sumnju i nepovjerenje, zbog cega neznam. ali nikako se nemozes naviknuti na cistu iskrenost. nekako mi se to cini kao nesto nestvarno. rolleyesmozda zbog toga sto me je ovaj svijet malo iskvario i nemogu tek tako nekome reci neke stvari, a mozda ipak i nije. mozda mi ta osoba znaci jako puno da se nedam prepustit nekakvim rizicima zato sto se rijetko srece takva osoba i prijateljica.

bio sam neiskren i to me muci. mozda je ona ipak kao i ja namcor. slijepo vjeruje da nista nemoze pokvariti jedan odnos koji je stvarno dobar. tesko se je prepustiti takvim stvarima. jednostavno se prepustiti i reci ono sto mislis makar to dovelo sve u neku zbunjenu situaciju koju sam ja u ovom slucaju zamislio lud. nisam vjerovao i na kraju sam ispao neiskren. ne toj osobi koliko meni samome. razocarao sam se.

pozdrav njoj... znas koja si kiss

- 02:09 - Komentari (8) - Ispis - #

03.05.2007. četvrtak

boje su u nama

jura je u pravu. boja ima koliko god hoces , steta sto su neki ljudi daltonisti pa ih nevide i nemogu se diviti tome koliko zivot zapravo zna bit dobar.namcor sve je to stvoreno da mi ljudi uzivali pa zasto se nebi opustili i mozda ce i onima koji cvrsto vjeruju u boga , bog progledati kroz prste kada se malo opuste. ipak kada pogledas malo bolje cijelu sliku, isus je pretvarao vodu u vino.yes pazi kako je bilo dobro bit njegov frend. netreba ti novaca ni nicega. treba ti samo on, furas ga u novcaniku. hehe!rofl bez uvrede svi koji misle daje ovo pretjerano . ali istina je. meni je ovako, svaki put kad me nesto muci nekako se trgnem i kazem sam sebi -- ima pametnijih stvari u zivotu-- i onda nekako shvatis da stvarno nije vrijedno i da tvoja sreca ovisi samo o tebi.

tog trenutka sunce ce ti izac i pratit ce te cijeli dan. mozda i dulje. ovisi koliko mu dopustis. ja suncu dopustim da me vodi kroz sve. smokin mozda se tu i tamo malo opecem i patimburninmad, ali postoji lijek. svi uvijek jedva cekaju ljeto i sunce ali zapravo je najbitnije da ti vidis sunce kakvo god vrijeme bilo.cool iza oblaka je uvijek sunce, poslije kise uvijek dolazi isto. tu nemozes izgubitthumbup
- 12:19 - Komentari (7) - Ispis - #