...

ljubav je govno a ljudi muhe
< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada


a ljudi sta da vam kazem. opis bloga.....hmmm neznam ...covjek pise ono sta mu se prdne. meni se ceto prdi na ljubav pa mozete pogodit . mislim da ce bit i o necemu drugom... mozda.... ah . ko zna mozda jednog dana postanem vegetarijanac pa prestanem prdit. hehe. ma salim se . mozda jednog dana promijenim opis bloga kad vidim koje sam ja shitare tu napisao. covjece

LJUBAVNI KALKULATOR - KLIKNI !!



Free Site Counter
Free Site Counter


MJESTA DI ME CESTO I MALO RIJEDJE IMA :

BUNDEK

opis slike



SAN ANTONIO , Sesvete - svaki cetvrtak i cesce

TEA , Sesvete - skoro svaki dan

MOCAMBO , Sesvete - jedanput mjesecno

AQUARIUS , PAPAYA ... uglavnom cijelo ZRCE . svako ljeto od proslog pa na dalje hehe

opis slike


opis slike




Ne odustajte pročitati ovu poruku zato što izgleda čudno. Vjerovali ili ne, možete ju pročitati.

Nsiam vrevjoao da zpavrao mgou rzmjaueti ono što čtaim. Zaavljhuujći nobniečoj mćoi ljdksuog mgzoa, pemra irtažsiavnjima zansntevknia sa Cmbargeida, njie vžano kjoim su roedsljdoem npiasnaa slvoa u rčijei, jdieno je btino da se pvro i zdanje sovlo nlaaze na sovm msjteu.

Otasla solva mgou btii u ptponuom nerdeu i bez ozibra na ovu oloknost, tkest mžeote čtiati bez pobrelma. Ovo je zobg tgoa što ljduksi mzoak ne čtia savko slvoo pnaooosb, već rčijei prmraota kao clejniu. Oavj preomećaj je šljiavo nzavan tipoglikemija.

Začuđujuce, zar ne? A uevijk ste msilili da je pavrpois vžaan.





.....PS-- Željko aka Žac aka LaŽac aka lud0dljubavi zadrzava sva prava na tekst napisan na ovom blogu i cak i na sve slike koje dolaze iz mog fotica. znaci ako netko pokusa kopirat nesto iz ovog bloga u komercijalne svrhe ili bilo kakve koje donose zaradu bit ce progonjen od zakona i mene. pozdrav

PAR CHLANAKA ZA VJECHNOST

-zapeo na skretnici

kad upoznas tu jednu osobu koja te se dojmi u skakom mogucem pogledu, jednostavno ostanes bez jezika. otpadne ti. onako kazes sebi, pa zasto ne, nemoze ispast lose zato sto ne poznajes tu osbu i zasto ne probat. kad sve prodje onako kako nisi ocekivao kazes, pa sta onda, bit cemo prijatelji. nakon toga postane tesko. upoznas tu osobu i shvatis koliko je netko sretan sa njom. shvatis..... koliko si ti nesretan sto ti nisi. najgora je pomisao sto te ta osoba nece. nemozes tek tako odustati od toga. ali........ nemozes ni bit naporan, zato sto imas neki odredjeni respekt prema toj zelji. postujes tu zelju. najgore je sto sve dublje i dublje tones. svaki trenutak sa tom osobom ti postane dragocijen, svaki pogled ti postane zlato..... dodir..... dodir te ubije..... zaljubljujes se i znas to ali nemozes to zaustaviti. kazes..... ma kvragu sve........... neka, prezivjet cu


-prijateljska utakmica

pocinje bez imalo napetosti zato sto znas da ne ovisi o nicemu. ono sto napravis ne utjece na uspijesnu godinu. jednostavno ju odigras da poslozis neke kockice. na kraju ih mozda poslozis i spreman si za nesto vise. nekad ne poslozis pa ti treba jos koja da bi bio spreman. odigrao sam remi. izjednaceno je nekako najrealniji razvoj dogadjaja. jedna strana je cijelo vrijeme pritiskala ali jednostavno nije usla. nisi uspio sto ne znaci da jednom neces. druga strana se je uspijesno obranila , mozda imala koju malu priliku i upropastila priliku. takve prilike ne dolaze cesto. mozda ce ti kasnije biti zao sto si se postavio tako obrambeno. mozda si trebao sve baciti u napad pa riskirati. ko je bolji , bolji je. na kraju ipak nije i onda joj bude zao sto mozda zna da je mogla odigrati bolje. dok neko drugi razmislja ovako...... sretan si sto si izvukao remi zato sto si svjestan/na da je druga strana bila bolja i da moras jos malo napredovati da se suprostavis opet. ko zna, mozda ce sljedeci susret biti u finalu pa nece biti kalkulacija. moguce je da se vise necete susresti pa cete ozganizirati jos jednu prijateljsku i nadati se da ce druga strana shvatiti ozbiljno tu utakmicu i da ju odigrate u pravom zaru , dok ste obadvoje zeljni pobijede. da tu nema produzetaka i penala. kako zavrsi , zavrsi. prilike su bile tu. sljedeca utakmica sto se mene tice se nece dogoditi. mozda nas zdrijeb jednom ponovno spoji na necemu vecem ali ja na prijateljsku utakmicu necu pristati . mozda ipak prisanem ali nece imati taj gust zato sto mi pobijeda nece biti bitna. samo trening...... nije mi zbog niceg zao..... jednostavno ... to je jos jedan zguzvan papiric koji je zavrsio u smecu ali u glavi ce ostat...... taktika za buduce pobijede


-pocetak svih pocetaka

da da... ovdije sve pocinje. tu na ovom mijestu stvorise se jaje ili kokos . hmm. ko bi rekao da cu i ja jednog lijepog dana imati svoj blog. vid vani sunce sija i covijem moze razmisljati jedino o ljubavi i kako sto ljepsi dan provesti sa najboljom mogucom osobom po svom izboru. sad bi neki birali... angelinicu ili novu furku albicu. sve u svemu svatko ima nekoga koga bi u svakom trenutku najradje vidio. nekome je to ista osoba uvijek a ipak nekome se ta osoba mijenja iz dana u dan. meni se ta osoba zna mijenjat cesto. pa kad se promijeni onda se opet vrati pa onda opet neka druga pa opet.............. sad bi mogao u nedogled. da takav sam ja. nesiguran u sebe i dovoljno samoubilacki da se zaljubljujem i patim iiznova svaki put. meni to pase na neki nacin. mozda jednog dana shvatim da sam ja zapravo neki sado mazo frik ili ipak neka druga zivina, u svakom slucaju cudno nesto. da sad se vjerojatno netko pita dali ovaj covijek nosi naocale i onakve tregere kao onaj famozni steve ai ne jok. potpuno obrnuto , ja sam intelektualac novoga doba i mene cete stovati kada umrem. hahaaahhahaha pokorite se poslusnici !!


--ŠALU NA STRANU--

ne tom palicom budaletino !!!

opis slike



rama najbolje kvalitete....

opis slike



jebes lopticu !! ajmo , cagica !!

opis slike



velicna nije vazna...

opis slike



bozja noga....

opis slike



dokaz da nogomet nije uvijek najvaznija sporedna stvar na svijetu

opis slike

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
idealno losa sudentica
buba
curaizumaga
mirika
its easy if you try....alex

moto
zivi i pusti druge da zive
budi djubre do kraja.... hehe
jednom se zivi
sutra je novi dan
budi ono sto jesi

crna lista

nisu vrijedne

ljubav je govno a ljudi muhe

29.04.2007. nedjelja

nepravda o jednom pjesniku

moram reci da me je zamislila necija poezija. vrlo je napredna i nekako spada medju buduce uradke. yespuno buduce uradke. tako da ce njegova poezija dobiti na znacaju tek kad umre. da sam ja na njegovom mjestu ja bi lazirao svoju smrt i pobirao slavu. ipak kad se zbroji zarada svih zvijezda ove godine najvise je zaradio elvis. elvis?!mad covijek je mrtav a zaradjuje vise nego cijela hrvatska zajedno. zalosno je kakav je to sistem. ali to je tako i moramo ici dalje u nedogled nepravedne sadasnjice i ceste koja nas vodi na most koji nekim cudom nije zavrsen a nitko se nije udostojio postaviti znak.blabla pa reko bi normalan cvijek da ce netko postaviti znak a ono nista. nit da je nekom palo napamet da sprijeci neciji pad...... sve ih boli kurac.namcor boli njih kurac sto madjarska i hrvatska nisu dobili organizaciju eura 2008. dobili ih ukrajinci i poljaci koji su usput puni novaca. mi o nepravdi a magarac opet kuca na vrata.headbang jebo majku

- 22:13 - Komentari (7) - Ispis - #

27.04.2007. petak

moralno - nemoralno

uf, to je ona dilema iu kojoj se nasao svatko i uopce nije lako.namcor napraviti nesto nemoralno i biti sretan ili napraviti nesto moralno i biti nesretan. sto napraviti u takvoj situaciji? uvijek nekako bolje zvuci moralno ali mora se priznati da i sretno nije lose. kako je to tesko.....lud svaki slobodan trenutak izdvojis da bi nekako razmislio , sto napraiti, na kraju uvijek isto. neznas i neznas. namcormozda jednostavno treba biti djubre burninmad i pregaziti par ljudi da dobijes ono sto zelis ali tesko je to. tesko je ponajprije bas zbog te osobe zbog koje uopce imas te dileme. to postovanje koje krijes prema toj osobii je neizmjerno i nikako joj nemozes lagat ...... kad pogledam bolje..... lazem cijelo vrijeme. jer ako ja imam te dileme cijelo vrijeme nije to to. jako je tesko imati osijecaje prema nekome i suzdrzavati ih na uzici kao bijesnog psa. ludbijesan je zato sto znas da ce se prije ili kasnije otrgnuti i poluditi za tom osobom koja ga je tamo i smjestila. kada se to dogodi, ja sam najebo. gotov sam.mad moze se dogoditi dvije stvari. mogu proci jako dobro i dobiti razumijevanje , mogu proci lose, a mogu proci i jako dobro. sve se tresem kada pomislim na to.

kao neki vulkan koji ceka svoju erupcijupuknucu. sve se to skuplja u meni. nekako me je uvijek strah da ja opet nebi prosao praznih ruku. opet na nuli gdje sam i poceo. najgore od svega je samo zamisliti da tu osobu vise nemas u zivotu zato sto znas koliko te je ta osoba promijenila , promijenila na bolje. kao se ja osijecam kad sam sa njom je nesto potpuno prirodno i to mi se jako svidja. znam da mogu biti prirodan i da sam bas takav i pozeljan yes. samo to ti daje odredjenu dozu samopouzdanja i osijecas se jako dobro.

znam..... mozda je sve to prolazno i mozda je to samo neki osijecaj koji jos nisam definirao zato sto sam jos neiskusan kada je o tome stvar (mozda i nisam neiskusan)lud. kada malo bolje pogledas...... za tango je potrebno dvoje, zato, sve jednostrano je nedovoljno dobro i nedostojno toga imenanono. trgnut cu se ja, nije tako lose kao sto se cini. sad sam sretan i to je jedino bitno.

za sada mi je dovoljno


- 18:16 - Komentari (3) - Ispis - #

23.04.2007. ponedjeljak

jaci nego ikad

yesnaravno da je uz pomoc druge cure, ali shvatio sam neke stvari koje su mi bile i prije jasne ali ih na neki nacin nisam htio prihvatiti. mislis , ma nije moguce da je netko takvog blagog pogleda i lica moze biti tako zloban. namcor nije mi jasno kako netko moze biti toliko ogorcen i spreman za nekakvu bolesnu osvetu koja ukljucuje nesto sto ja toj osobi nikad nisam napravio.no zapravo, tako nesto nikad nikom nebi napravio..... necu sebi priznati da me je u svojoj igri pobijedila, ali je. s druge strane , ono sto me ne ubije to me ojaca. ovo me je ojacalothumbup. i sad pred njom stojim uspravno i bez srama. sada sam pred njom jaci nego ikadrofl . bas zato sto znam da ona razmislja o meni i da joj je zao makar to zbog svog ponosa nece priznati. zao mi je sto ima takvo misljenje o muskarcima ali, ovim postupkom je postala nesto najgore sto od jedne osobe moze postati namcor. ono sto je napravila je neoprostivo i u mojim ocima vise nece imati status kao prije. sve se je promijenilo i u meni a i u njoj. sada mogu reci samo jedno. pobijedila je u bitki ali rat sam ja odavno dobio. cool dobio sam ga onog dana kada me to nije pokolebalo nego sam nastavio dalje. hvala ti za to, stvarno mislim to. HVALA TI thumbup smokin

PS- ovo je o onoj curi od prije
- 20:04 - Komentari (9) - Ispis - #

21.04.2007. subota

napetost

ta jedna napetost je recimo, nevidljiva ali je mozes rezati nozem kada se stvori. njamitu napetost je tesko opisati. dali je to napetost koju ti zamislis zato sto toliko zelis da je ta napetost prisutna ili je stvarno tamo. rolleyesnevjerujes da je tamo dok si u njoj ali kada se maknes dalje moza i shvatis da je prosao trenutak koji ju je stvorio i da si mozda trebao nesto napraviti da bi tu napetost pretvorio u cistu zelju za dodirom. u tom trenutku netko bi rekao da jednostavno trebas nesto napraviti, netko tu napetost zove svojom bujnom mastom a netko je toliko siguran da je ta napetost obostrana i da se to jednostavno vidi sa obadvije strane. sada, moguce je da ce ta napetost rasti s vremenom a moguce je , ako je ne odrzavas, moguce je da splasne. kada splasne tesko ju je ponovno stvoriti zato sto se je dogodila slucajno. kao potez u biljaru koji je ispao tako dobro makar to nisi htio, tesko je poslije tog poteza ostati ozbiljan zato sto znas da je GMO krumpir. namcor

mozda je to neki pozadinski strah za srecom zato sto znas da kada bi napravio nesto tako dobro u takvom trenutku ,poslije bi se morao truditi dvostruko vise da bi odrzavao takav filing sa obadvije strane. glavno pitanje koje mene sada muci je to, jeli ta napetost bila obostrana ili je jednostavno to bila moja zelja za tom osobom da sam si ju zamislio. nono zeljeti jednu osobu toliko da neznas di su ti osijecaji i sto ih je toliko uzdrmalo je tesko. sada , raspoznati sexualnu napetost i jenostavno napetost koju stvaraju osijecaji to je najteze ,ali, jedan koji toliko hoce tu osobu, njemu ce biti dovoljno bilo sto. makar trajalo jednu noc. jedno je sigurno - ako ciljas prema mjesecu, nemozes pogrijesiti. ako i promasis zavrsit ces medju zvijezdama yes

- 14:08 - Komentari (8) - Ispis - #

kako poluditi od ljubavi

do "lud od ljubavi" se ne stize tako jednostavno , tu se stize preko noci. tu noc mozes biti sam a i nemoras. moze ti netko praviti drustvo da se probudis ujutro pun podocnjaka da ih nosis u tackama i da nakon dugo neprospavanih noci mozak izgubi svoje niti. na kraju zavrsis na vrapcu , dobijes zutu knjizicu i doktori postave dijagnozu --- POLUDIO OD LJUBAVI---nut

tako to ide otprilike BEZOBRAZNA DOBRICE
- 12:54 - Komentari (2) - Ispis - #

18.04.2007. srijeda

sad, poslije vikenda, ja sam sofer

da da, sad sam ja sofer. razbili smo auto koji je bilo jedino prijevozno sredsvo u drustvu i sad sam solo. partyobadvojica smo naravno bili pijani i bio je petak. nabrijali se mi na nesto vise ni neznam sta, ja jos digo frku---burninmad stisni ga da vidimo koliko ide i tak i nije dobro zavrsilo. taman kad je bio u fulu prve i prebacivao u drugu naletili na udubinu i zabili se u rizol, madod rizola zabili se u dva auta koji se bili parkirani pa se opet odbili na rizol ,blabla prosli izmedju stupa i zida i napokon nasao balans na cesti. thumbupdok smo napokon nasli balans , zbrisali smo na felgama doma. cudo, prosli smo cijeli grad na felgama i murjaci nas nisu skuzili. yesimali smo srece. smokin

u subotu smo bili u BESTU na DJ RASH-u i bilo je dobro. bas smo se iscagali do jaja. doduse, nevolim bas rasha zato sto se on vise orijentira na basu headbang , ja vise preferiram tu i tamo koju melodiju i bas melodiju, ali , sve u svemu bilo je vise nego dobro. dodje meni neka nepoznata mala i pocne cagat samnom i tak pocne ona mene primat za dupe,lud pa reko zasto ne, poceo ja i nju i tak se mi pipamo i pipamo i pita ona mene imam li bombon.no ja reko da nemam i da ne kozumiram takve stvari . cura otplese jos 2-3 minute i nestane . poslije ju sretnem jos jednom pa se mi opet malo pipamo i opet nestane. puknucustrasno! nesto kasnije vidim ja neku curu na podiju i pridjem ja njoj i pocnemo cagat. cagali smo negdje sat vremena i ja joj uopce nisam vidio facu. nemozes vjerovat! i tak mi plesemo u neznanjurolleyes i cura odjednom nestane. dodje meni neki frajer i pita me : di je ona s kojo si cago? ja reko da nemam pojima. poslije njego dodje prvo jedna cura , pa dvije pa opet jedna i svi sa istim pitanjem. ja popizdio i poslo ih u kurac, reko puknucumad, nemam pojima putite me na miru covjece! dodje poslije jos jedna cura i kaze: e ona cura s kojom si cago ce doc za par minuta rolleyes. ja ceko, ceko deset minuta i oso doma. JA NE CEKAM NIKOGA , kako bi reko goc. da bilo je svega i svacega a ipak nicega. sve u svemu, normalan vikend za moje prilike. sljedeci idem u dugo selo u kork. cuo sam da je dobro.... nece bit dobro, hehe!party
- 18:37 - Komentari (4) - Ispis - #

13.04.2007. petak

prikazanje kao ukazanje

danas se ja vozim autom poslom u centar i smokin onako bez brige na pameti ugledam prijateljicu na cesti eek nut zujo. kao toljaga po glavi, shvatio sam nesto, nesto sto sam mozda vec i zajebo a mozda i nisam. cinjenica je da kad uzmes broj od neke cure da bi ju trebao nazvati bar sljedeci vikend, ako ne, bar javiti kako je i malo popricati. headbangja to nisam napravio vec mjesec i pol, da bi sad shvatio da sam uzsano pogrijesio. bangkad sam ju ugledao nesto me je opalilo po glavi. headbangnesto cudno. tako mi je slatka , da bi ju pojeo, prozvakao barbarski.rofl sad ne vidim razlog zasto ju nisam nazvao . jos je cudnije da sad vidim da ja razmisljam o njoj vise nego sto sam mislio i znao. neznam sta da radim...puknucu.. nazvati je sad i reci da nisam imao vremena bil bi univerzalno glupo, a mogao bi i cekati sljedeci put kad ju vidim i onako reci da sam izgubio njezin broj il nes slicno. neznam nezna..... vidjet cu headbangheadbangburninmadburninmad budala sam, znam lud
- 14:47 - Komentari (3) - Ispis - #

11.04.2007. srijeda

komentar dovoljno velik za clanak

oni koji lazu tj. glume iliti izigravaju budale,nut njima je najbitnije da ih drugi ljudi shvate ozbiljnije nego sto ih shvacaju. mozda zato sto ih nitko nemoze ozbiljno shvatit , mozda zato sto su toliko zatupljeni headbang da nemogu srociti par zanimljivih rijeci da ih netko slusa. netko ce ih shvatit ozbiljnije kad shvati da im je lagala ta osoba ,namcor nazalost, ljude privlace ljudi koji te ne jebu ni pet posto, a neki drugi ce napraviti upravo ono sto si ti napravila. ti si se razocarala i za to ti svaka cast. nemoj dati postovanje ako ti ga taj netko neda. thumbup

--NASTAVAK--

mirikice, najtuznije je to sto tebe to toliko pogadja. no mozda te to nebi toliko trebalo pogadjat. tesko mi je citati tvoje postove. namcor nekako sve teze i teze. zao mi je sto normalni ljudi toliko pate zbog tih stvari. mozda je to tako zbog toga sto si nekako navikla dati postovanje i ocekivati istu mjeru. mozda je to zato sto jednostavno nemozes prihvatiti tuznu istinu da ces uvijek imati jednu, dvije osobe kojima ces se moci u potpunosti povjeriti. to je nazalost tako. uvijek ce biti njih par koji ce te cijeniti isto koliko i ti njih cijenis. cinjenica je da nemozes promijeniti svijet i nemoj se ni trudit. promjeniti okolinu......... to bi mogla.yes E nekad je tesko ali mora se. nadji ljude koji ce te cijeniti i slusati. SRETNOkiss
- 23:37 - Komentari (7) - Ispis - #

pateticno

rolleyessta ja to pisem ljudi moji. neznam sta mi se dogadja ali covijek nekad razmislja o nekim stvarima o kojima nebi trebao razmisljati... a mozda i bi... neznam! lud sam vise od toga i neda mi se vise. neznam sta se dogadja ali mislim da vise necu brijat na takve stvari. nonotakve stvari treba rijesavati odmah u startu i nedopustiti da izrastu u nesto vise iliti da puste korijen. treba to sasijeci u startu. covijek se mora postaviti cvrsto i nedopustiti da itko utjece na tebe cool , osim onih do cijeg ti je misljenja stalo. istina... nekad se takvo nesto ne bira nego te samo lupi ali........ obranu za to je tesko smisliti..... mozda napad.... napad je ipak najbolja obrana... i da!!!!!! kad smo vec kod novina i kad vec dugo nisam nis napisao sigurno se pitate sta ima novoga.. e pa ima puno toga. KUPIO SAM SI AUTO !!!! od sad nema vise pjeske za mene. sada se krecem na cetiri kotaca. NAPOKON!!thumbup PEUGEOT 605 limuzina
- 09:28 - Komentari (0) - Ispis - #

05.04.2007. četvrtak

ima li smisla

kad pogledas sve to skupa pitas se ima li smisla nadati se i pokusavati nesto progurati kroz rupicu koja je neizmjerno mala ili cak i toliko mala da je vec odavno zatvorena a da mi to nevidimo. sta napraviti poslije.namcormozes lagati sam sebi i pokusavati dalje ali svima je ocito da neces uspjeti osim tebi , a drugo je da mozes pregaziti sam sebe i krenuti u nove pustolovine. jednom ti dodje da sve to posaljes negdje tako da mozes krenuti bez opterecenja i nastaviti dalje u pohodu ,ali, svaki put kada to kazem rodi se nada. thumbupneka mala nada koja mi govori da nije sve izgubljeno jos. mozda jos ima sanse.lud kad pogledas sva svoja iskustva onda ti neke stvari postanu jasne. jedna dobra prijateljica mi je rekla da sve cure vole imati nekoga kraj sebe ko ce im govoriti sve lijepe stvari ne racunajuci da ta osoba zapravo to istinski misli i da ne samo misli to , nego da to i osijeca.zijev

tesko je okrenuti novu stranicu ali nekad se i to mora. jednom moras reci ne i dati stafetu nekome drugome. najveci strah je da ce netko mozda i uspijeti u tome .... blablanetko ko ce napraviti duplo manje stvari ili cak nista a ipak ce uspijeti. toga me je strah. mozda je to jos jedan dokaz da svijet nije pravedan..... ali.... gdje je pravda onda nestala.namcor

ne mislim sad reci da ja zasluzujem neke stvari vise od nekoga drugog ali...... nekad se toliko potrudis oko necega da ti se sve to zgadi i onda dodje neki kepec po osbnosti i napravi nesto vise.... kisspitas se, jeli problem u tebi ili je jednostavo problem u toj osobi i da nije vidjela koda ima kraj sebe.

bio sam vec u takvim situacijama...... ne jednoj..... i uvijek se ispostavilo tocno ovo drugo dali ljudi vise vole kada im se okrece ledja i kada se ne maris za njih... onda je to dobro??...puknucu uf... nije mi jasno kako netko moze tako razmisljati i na kraju prodavati price o tome kako nema normalnih osoba na ovom svijetu. cunda je jedna stvar.... danas svi govore to... headbangsvi do jednog, a nitko ne kuzi da smo svi postali nenormali i da u isto vrijeme dok mi mislimo da nema nikoga noramalnog na ovome svjetu netko drugi misli isto i za tebe.... tesko je to danas ljudima ugurati u glavu.headbangpuknucu

napraviti nemoralno i ostati miran ili napraviti moralno i ostati nemiran..... to je zapravo bit svega ovoga.... probajte odgonetnut.zijev
- 00:12 - Komentari (0) - Ispis - #

01.04.2007. nedjelja

razocaranje prije svega..... los pocetak

nije dobro ne upoznati neku osobu a da te vec razocara u nekim granama humanosti. ja mislim da je jako bitno biti realan non stop i ne iskoristavati stvari koje se nedaju iskoristavat..... ili osobe koje nebi htjele da ih se iskoristava. jako los pocetak namcor.... ocekujes malo vise.... covjek uvijek ocekuje malo vise i na kraju ispadne premalo, u svakom pa i u ovom slucaju ispalo je malo zato sto je ta osoba tako htjela... zasto je ta osoba htjela da to ispadne tako ,neznam... mozda nije htjela.... mozda jednostavno podcjenjuje ljude da ne razumiju neke osnovne stvari... lazi... najgore lazi. mrzim laz. nesto najgore je kad covjek laze nekome. to predstavlja ne samo nepostovanje nego i okrutnost i beskompromisnost. a u neku ruku i nedostupnost. nonotesko je to reci..... znam samo jedno.... koji god razlog bio za laz, nije dovoljno velik .... nije velik kao kolicina razocaranja koju dobijes na kontu covjecnosti na putu prema ......... neznam cemu. noccc .. ne radi se to tako.... to se tako ne radinamcor


ali dobro u tome je da nisam izgubio vremena da shvatim te neke stvari.yes ustedila si mi mnogo. hvala thumbup
- 22:07 - Komentari (3) - Ispis - #