< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

****nes o meni:*****
EVO LJUDI OVO JE NES O MENI:
*ime:lucija
*nadimci:cvitkusicka,luca,lucy...
*datum rodenja:31.07.95
*omiljeno jelo i pice:hohoh...ja sve jedem i pijem ! =))
*volim:KARLA,svoje prijatelje,obitelj,jest,spavat,slusat pjesmice,ljeto,plazu,ljencarenje,sve svoje starke,sponge-boba,rolanje,izlazit van...itd....
*muzika koju slusam:cajke,strane,neke domace...
*naj frends:iva,petra,maja,iva b.,fran,stiv,njofra,doris,tin,veky,luce d.,jopa,mare,misura,domi,7 curka,ruze,....hmhmh...cini mi se da je to to!
*ljubav:iam decka koji se zove karlo !love
to je to....aj ciao !

*******************DOLJE SU VAM SLIKE:**********************

Love
animal
animal icons
sponge bob
sponge bob
sponge bob
Smile
smile
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
he is soo cute
Snoopy xmas icon
snoopy
Snoopy icon for xmas
friends, snoopy, icon
Garfield
garfield coffee icon
cat
cat
cat icon
cat
Cheshire Cat icon
Dog Icon
christmas dog icon
horse icon
horse icon
horse icon
Horse Icon
horse
horse icon
horse
kitty icon
Icon Kitty
llion
lion icon
lion
Lion King Icon

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 21.02.2008.

opet jaa. . .!

***bok ljudi . . . ko sto u naslovu vidite opet jaa . . . hhh . . . vidim da se niste bas pretrgali od comova ! ! grrrrnooooooooope . . . ovaj put biti ce vam oprosteno , al drugi nece ! oke . . dosta . . .evo ispricat cu vam kak mi je bilo jucer . . .
*jucer:
bili smo u skoli morali smo doc ranije jer su decki imali nogometni turnirDodge Ball. . . mi naravno popusili . . . kad imamo decke kretene hahaha....ovo je bilo okrutno!salila sam see . . . e da igrao mi je matko al sam dosla prekasno!neee. . .! al je zgoodan! zabio je 10 golova!mmm...macoosmile!ok necu o njemu ko zna ko ce ovo procitat haha . . . no,no,no. . . pitao me zemljopis . . . dobila sam 4 i 2 ! !al mogla sam se izvuc na malo bolje . . . kaj ces kad ja moram blebetat gluposti! hhh. . . zadnji sat nam je bila mat. lik je tako gluuup! zatucan ! aaaaa!!!!!!ubila bi gaa!!!!ajde necu sad na njega zivce trosit. . . ugl. maja je donjela u sk. neko sranje koje jako zatrubi. . . ja pametna puhnula u to u sred sata! ! hhh. . . lik se okrene i kaze sad mi to donesi na stol . . . a ja se pravim mutava. . dignem glavu i on ponovi . . .ja krenem prema stolu da cu odnjet i sam se vratim nazad . . nakon 5 min. ja misla da je zaboravio . . . i pita on koja si po imeniku a ja pppeta. . . upisao mi kulju debil ! grrrrrrr konj pas mater!hhh...oke ljudi idem ajde pusa!icon

- 18:15 - LiKe Me? SaMo(61) - PrInTaJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.