< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

****nes o meni:*****
EVO LJUDI OVO JE NES O MENI:
*ime:lucija
*nadimci:cvitkusicka,luca,lucy...
*datum rodenja:31.07.95
*omiljeno jelo i pice:hohoh...ja sve jedem i pijem ! =))
*volim:KARLA,svoje prijatelje,obitelj,jest,spavat,slusat pjesmice,ljeto,plazu,ljencarenje,sve svoje starke,sponge-boba,rolanje,izlazit van...itd....
*muzika koju slusam:cajke,strane,neke domace...
*naj frends:iva,petra,maja,iva b.,fran,stiv,njofra,doris,tin,veky,luce d.,jopa,mare,misura,domi,7 curka,ruze,....hmhmh...cini mi se da je to to!
*ljubav:iam decka koji se zove karlo !love
to je to....aj ciao !

*******************DOLJE SU VAM SLIKE:**********************

Love
animal
animal icons
sponge bob
sponge bob
sponge bob
Smile
smile
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
he is soo cute
Snoopy xmas icon
snoopy
Snoopy icon for xmas
friends, snoopy, icon
Garfield
garfield coffee icon
cat
cat
cat icon
cat
Cheshire Cat icon
Dog Icon
christmas dog icon
horse icon
horse icon
horse icon
Horse Icon
horse
horse icon
horse
kitty icon
Icon Kitty
llion
lion icon
lion
Lion King Icon

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 06.02.2008.

...///////.....

***evo ljudi kao sto vidite promijenila sam dizajn...mislim...maja mi ga je promijenila....ma sve je to isto...al brijem da cu jedan drugi stavit...taj mi se vise svidja....evo kako je meni jucer proso dan....ja sam jos uvijek maaalo bolesna i jucer nisam smjela ic u sk. al sam ipak otisla jer da sam ostala doma poludila bi od dosade!!!morala sam imat kapu na glavi zato kaj me uho bolilo....u sk. je bilo super skoro cijeli dan nismo nist radili...kasnije smo smetali profi iz engleskog!!!plešnekici...pardon žibratici!!hhh....onda sam morala ic doma jer sam se dog. s irenom da cemo ic u maskare...pa ipak je zadnji dan!!kad smo se spremile otisle smo nas dvije sam u maskare...ja sam bila majmun monkey a irena vještica hexenhut.....i tak smo nas dvije otisle i zaradile 80 kn....al nismo imale bas puno vremenajer je ona kasnije morala ic u samobor!!!ma nema veze sve je to dobro proslo!!!danas nisam bila u skoli zato da mi se opet ne vrati temp. ...i tak....daj ajde neda mi se vise pisat umrijet cu!!!Bad day icon.......ajde ljudi idem caokthanxbye!¨!!!!!!kiss boook!!!!!komajte mi puuuno!!!!

- 17:18 - LiKe Me? SaMo(27) - PrInTaJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.