dizajn by:kaonekidizajn.blog.hrkaonekidizajn.blog.hr I'm back... - ~~Como Ama Una Lucy~~ - Blog.hr

I'm back...

Hi...guys...wave
Napokon vam pišem post...dddd....znam nisam dugo...ali mi se iskreno nije ni dalo...LOL
Evo u ovih 2-3 mjeseca svašta se izdogađalo...
Škola je počelaaaaaa...(već davno,kao da traje cijelu vječnost)...
Slavila sam rođendan sa svojom naj,naj ekipom...iako mi je b-day tek ovaj petak...WOW,14 god..(hehe)...Još četiri do 18...yeeaahh !!!
Ugl.bilo je super...ma da će slijedeći bit puno bolji...već imam u planu nešto...hihi...cerek
Bile su Jana,Lina,Nina,Pupsy,Ifa,Rebe,Tuta,Matea...(maa legende,pozzam ih,kisss)...i dečkii ; koji su bili zakon...hehethumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us (Lina,Janaaa,jaa)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us(Rebe,Ifa,Petra)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us(Rebe,Nina,Petra)

Znam da se neki ne vide na slikama...hmm...probale smo ih skrivečki poslikat ali nismo baš uspjele...rofl

Pozzam Linuuu,Januu,Ninuuu,Ifuu,Pupsy i sveeeee ostale naj,naj....hehe,Kissssss

I da ne mislite da sam zaboravila R.I.P. Tošeee cry

(Ovo mi je X-tinina naj pjesmaaa wink)

(P.S. Spot je katastrofalan ali je pjesma iz One Tree Hilla ; bila je na jednoj epizodi pa...)

(Moja naj glumica,You rock Mandy !!! hehe,i pjesma mi je fora)

I... šećer na kraju



Kisses !!!

- 13:05 - Komentari (8) - Print - #