dizajn by:kaonekidizajn.blog.hrkaonekidizajn.blog.hr Summer - ~~Como Ama Una Lucy~~ - Blog.hr

Summer

Hey...
Ja sam se jučer vratila iz Njemačke...i odlučila sam nakon duuugo vremena napisati post-(smijeh)-!!!
Ugl...na moru mi je bilo fenomenalno...pogotovo zadnjih par dana,jedino mi je jakoo žao šta se nisam vidjela s Nixom,i curama iz razreda koje su ljetovale u Zadru (cry),ali dobro vidit ćemo se mi...
Ljetovala sam s Ninom,ona kod mene na Viru a ja kod nje u Privlaci...no na kraju se i nismo vidjele koliko smo se nadale...ali nam je bilo jakoo zabavno...zubo
Ovog sam ljeta upoznala fakat dosta novih ljudi...koji su mi se jako svidjeli...pogotovo hmm...jedan...-(cerek)-!!!
Uspjela sam i posjetiti gotovo sve svoje rođake...sestrične i bratiće,s njima mi je bilo pre dobro...
Ovog sam se ljeta stvarno dobro zabavila...nadam se da će i ostala biti takva....
Škola kao što već svi znate počinje u ponedjeljak...no...brige su opet tu,ali dobro...još ova godina i onda srednja...(thumbup)
Svima želim da uživaju što više mogu jer će ljetu brzo kraj...no dobro Kissam vas sve...do sljedećeg posta... wave kiss

- 13:22 - Komentari (10) - Print - #