<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Cause I know how it hurts When you lose the one you wanted 'Cause he's taking you for granted And everything you had got destroyed
petak, 12.06.2009.

Pozdrav! Prvo bih vam se htjela ispričati zboh nepisanja posteva, ne vraćanja komentara.... Naime za to okrivite školu. Ugl. ljudi gotovo jeee. Višemjesečno mučenje i kako go to možemo nazvati. Uspjela sam proć s 5... Razmišljala sam u zadnje vrijeme o srednjoj. Ja bih u klasičnu. To mi se čini jako zanimljiva škola, imaju puno grupa.... Ali sam čula da je jedna od najstrožih škola u Zagrebu(zaključava se pri početku nastave)...

Upoznala sam ljude iz Htz-a. baš su mi zakon svi. Bila sam na potpisivanju cd-a i u emisiji par puta. Favorit mi je naravno Zoky, bila je i Nina ali šteta sto je ispala.... :(

Mene strahovito žicira ovaj blog. Ne mogu mjenjat boju slova, veličinu, nista!!!! Kad dobijem inspiraciju napisat ću vam post, a sad sam vam se samo htjela javit.
Peace




Image Hosted by ImageShack.us



| 17:01 | Komentari (46) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.