<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Put your sneakers on... We're goin' dancin' all night long
petak, 08.05.2009.

Helo svima. U kojoj sam sad fazi? Učenja. Užas. Ali natjerala sam se. Nije bilo lako. Jer ipak kraj školske godine je, a meni su tek zimski praznici završili. Vrijeme strašno brzo leti.
Kreativnost me opet pukla u glavu. Crtam, pišem, slikam, fotografiram. Uzivam u suncu koje me inspirira iz dana u dan.
Love. In love. I am in love. With sneakers. Ahhh. Nike Dunk <3 su u pitanju. Ali to je ono kao ''zabranjeno voće''. Ok mozda zvuci nenormalno sto su to samo tenisice ali meniii su preljepee. I ''najbolje'' od svega je sto ih nema u Hrvatskoj...ok mozda 2...3 modela al.... fkt. Al ok smirit cu se ja, otici cu vec negdje u shopping i kupiti ih....pa ce biti moje...hihi. :)))

BEYONCE' za sve njene fanove: Beyonce će se nejverojatnije ponovno(i uskoro) vratiti u Hrvatsku.....s Destiny's Childom. Meni je bolje kad je ona solo al nema veze. Ugl. nece odustat od solo karijere trebali bi samo napraviti turneju sa starim pjesmama i to zbog toga sto je Hrvatska na koncertu bila oduševljena s par pjesama te grupe.
i još nešto.....ako imate fejs i ako ste Beyonceini fanovi ili zelite da se ponovno vrati u Hrvatsku učlanite se u grupu i potpisite peticiju. Što više ljudi to bolje.
Image Hosted by ImageShack.us


Čitam: pomrčinu <3 i Tajni dnevnik Adriana Molea(lektira)
Slušam : u zadnje vrijeme Beyonce i Ciaru ( ne znam sta me puklo nikad nisam slušala samo dvoje pjevaca, pustit ce me to)

Jedna obavjest: (znam da to sad svi pisu ali morala sam i ja obavjestit sve koji se osjecaju prozvanima).Ako mi mislite doc na blog, ne procitat post, i komentirat:''ey,cool blog, svrati i ostavi puno komova pa cu ja tebi, pozz'' možete slobodno otić jer takve komentare ne vraćam. Ja vas molim za 1-2 komentara uz post....Sad ni sama ne znam zašto ovo pišem kad ti kojima je ovo upuceno ovako i onako ne citaju posteve.
Image Hosted by ImageShack.us





| 22:33 | Komentari (33) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.