lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...moje zgode iz života...




Free Music

Free Music



Free Music



Ciara-like a boy...i love this song!!!!!!!!!











love picture










u jea.....

Image hosting codes

Image hosting


Mali i slatki linkovi

Blog.hr


Tjaša ili čaša nemam komentara...


Sara ili sarita jako dobra cura...


Nika ok cura...


Antun kak je sara rekla...bilo pa prošlo...


Frančo dobar frend...


Alba cool cura...
sokich*


Vugrač ne poznam ga..=)
wugrach


scuri mali metalac


moj škvorko pusa..




Martha ok ženska







Nešto o meni...

Vratimo se u prošlost...točnije na datum 27.10.1995 godine...
U opću bolnicu Čakovec...
Odnosno na krevet,gdje je moja mama Nina(pozdrav mama)...
A,evo i mene...plačem,rodila sam se ja...lucija...
Sada nakon 11 godina...
Živim svojim stopama...
Imam blog...
Frendove...
Dečka...
Kaj još imam?
Neznam...
Živim u ulici...nije bitno...u Čakovcu...
Slušam avril lavigne...i nekad pepperse...
Najbolji film mi je prljavi ples,a mjuzikl briljantin...
Obožavam pjesmu don't cry od gunsi i pjesmu od avril lavigne girlfriend...
To bi bilo to...bokkkk....

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 24.06.2007.

O mojem razredu...

Na ovom postu saznat ćete moja mišljenja o frendovima s razreda...Ići ću po redu...
Tonča-misli da je faca,eh...jadno...
Rebeka-odkad se počela družiti s čašom,jako se pokvarila...
Luka-prije sam se bila v njega...već nisam..hihihihi
Ella-eh...druži se s čašom,jako jako ju je čaša pokvarila...lol...
Sara-moja naj frendica,jako je dobra...cool...
Franko-ma...dobar frend..hihihihi..-.smijeh
Borna-dobar frend,zabavan...
Zrinka-prije smo si bile jako dobre...ne već...
Philipp-marijin dečko...dobar,sluša nirvanu!dead
Hrvoje-dosadan...
Alma-skoro stalno se družimo,voli se šaliti...
Marija r.-DOSADNA,ŠTREBERICA...
Ena-najbolja frendica.moja prva suseda
Kevin-inače...ma ok...
Petar-sedi ispred mene,ok...
Marija p.-dobra mi je frendica,sluša hip-hop...cool
Anja-sedi do mene u klupi,malo dosadna...
Lucija-bez komentara!!!!
Dina-moja zadnja naj frendica,najbolja u razredu...mislim učenica...
Julija-B.O.R.I.N.G........!!!!!!
Filip V.-ponaša se kaj žensko...hihihihi,dobar mi je jako...
Ria-popravila se,trudi se jako...ok cura...
Toni-meni najslađi dečko u razredu...!
Marta-bile smo si naj frendice...thumbup
Robi-bljak...lud
Čaša-ehhhhh...daj molim te...lol...
Škvorc-šećer na kraju,moj dečko...kisscerek

Ovo je bil moj razred...kiss do sljedečeg posta...wave



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.