utorak, 16.06.2009.

TIME TO SAY GOODBYE !

Hey people!
Nakon jako dugo vremena odlučila sam napisati zadnji post na ovom blogu. Tijekom školske godine nisam imala vremena za pisanje postova zbog raznih obveza, ali kad bih uhvatila nešto slobodnog vremena jednostavno bih zaboravila nešto napisati. Ali, iskreno, čemu nešto pisati ako i sam znaš da je to dosadna tema. Bolje ništa neću napisati nego bezveze mlatiti praznu slamu. Evo, mali uvod za temu o kojoj ću danas pisati. Kao što sam već rekla, najvjerojatniji mi je ovo posljednji post koji pišem na ovom blogu. Prošli tjedan smo imali oproštajnu zabavu kada smo pozvali sve djelatnike škole, umirovljene nastavnike, sve nama drage ljude. Organizirali smo ručak za sve pozvane i pripremili karaoke koje su nas zabavljale sve do kraja zabave. Prije ručka mnogi ljudi su nam uputili nekoliko riječi kako bi nam zaželjeli sreću u daljnjem školovanju i naravno, u životu. Slušajući divne riječi s mnogo emocija koje su nam bile upućene, sigurna sam da nitko nije ostao ravnodušan. Ja prva ! Samo se zarumeniš, a suze same od sebe krenu niz obraze. Pokušavaš se suzdržati, ali ne uspjevaš ! Heh... Poslije ručka cure su se dogovorile da otpjevaju pjesmu „ Pusti, pusti modu“! Ne zato što to slušamo, već zato što je to najlakše otpjevati i naravno kako bi sve ispalo luđe i zabavnije. Na zabavi nam se pridružio naš bivši razrednik koji nas je učio od 1.- 4. razreda, naš učitelj M.C. Ovom prilikom mu zahvaljujem što je došao uveličati naš dan te nas sve razveselio svojim dolaskom. Nastavnike A.B. i R.B. također pozdravljamo. Mnogo stvari je uljepšalo naš rastanak i odlazak iz osnovne škole. Teška srca napuštam školu koja nam često bila i druga kuća, nastavnike koji su nas podupirali i uvijek nam bili spremni pomoći kad god smo trebali, te naravno, svoje prijatelje koje ću pamtiti s mnogo lijepih uspomena. Da se vratim na zabavu, osim veselja i ludovanja, pala je poneka suza. Poslije pjesme „Kad se prijatelji rastaju“ preplavile su nas emocije i vjerujem da nitko nije ostao ravnodušan. Na zadnjoj pjesmi su nam se pridružili naši razrednici M.K. te razrednica 8.b razreda N.I. Bilo je predobro.
Eto, ukratko sam opisala naš zajednički rastanak. Poslije osnovne škole spremna sam za nove izazove, odlazak u srednju školu, stjecanje novih prijateljstava. Neće biti lako, ali sigurna sam da ću se s vremenom na sve priviknuti. Hehe, zato držite fige !! Hvala svima koji su posjećivali moj blog i koji će nastaviti, koji su me podržavali i nagovarali da nastavim s pisanjem, iako sam mnogo puta razmišljala o brisanju ovoga bloga. Trenutno sam odlučila prekinuti s pisanjem, ali tko zna, možda mi se jednom pojavi želja za pisanjem i napišem još koji post. Hehe... Veliki pozdrav !
Sve vas volim, Lucky.girl !!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Nastavak zabave
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Čuvari reda i zakona

| 11:06 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.